Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-21, 22:37
  #1
Medlem
Impetuss avatar
Hallå flashbackare, har et lite(?) problem med min nuvarande flickvänn.
Jag är 18 och hon 16 för att ha det sagt. Hennes far är krist og han vet att jag röker hasch, detta ogillar han i allra starkaste grad så han har nu nekat sin dotter att träffa mig, hon får inte komma till mig og jag får inte komma in hos hon. Vi träffas regelbundet ute nåt ställe men nu kommer ju snart vintern vafan ska vi göra då? Älskar henne och vill inte att detta ska ta slut men vad ska jag göra???
Citera
2009-09-21, 22:38
  #2
Medlem
Fooulzs avatar
Älskar du hashet mer än din tjej?
Citera
2009-09-21, 22:38
  #3
Medlem
sluta röka?
Citera
2009-09-21, 22:39
  #4
Medlem
TTKs avatar
Är du så himla kär i henne så är det väl bara att sluta knarka?

Eller gillar du rökat mer än henne?
Citera
2009-09-21, 22:40
  #5
Medlem
Bra farsa
Citera
2009-09-21, 22:40
  #6
Medlem
se till och sluta knarka till att börja med
sedan ska man respektera kloka människor
Citera
2009-09-21, 22:43
  #7
Medlem
Impetuss avatar
Jag ska sluta röka
Citera
2009-09-21, 22:47
  #8
Medlem
Döda farsan och kidnappa tjejen. Då kan ni röka på tillsammans utan att någon surgubbe kommer och stör.
Citera
2009-09-21, 22:48
  #9
Medlem
Sluta knarka - klart som fan att en pappa inte vill att dottern umgås med en haschskalle. Skönt att se att det finns föräldrar som bryr sig
Citera
2009-09-21, 22:53
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Sluta knarka - klart som fan att en pappa inte vill att dottern umgås med en haschskalle. Skönt att se att det finns föräldrar som bryr sig
Verkligen, min dotter skulle aldrig få vara tillsammans med nån pundare.
Citera
2009-09-21, 22:55
  #11
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Verkligen, min dotter skulle aldrig få vara tillsammans med nån pundare.
Pundare
But we get the point
Citera
2009-09-21, 22:56
  #12
Medlem
DXM-Redemptions avatar
På vilket sätt är hashet ett problem?

Jag röker hash - det gör mig inte till en sämre person. Jag har ett minst lika rikt socialt liv, är mycket mer vältränad än de flesta. Hoppas och tror att jag är mer intelligent likväl.

Problemet är väl snarare att farsan är Kristen där har vi fanimej ett problem. Religiösa människor är generellt korkade - då dom tror på en osynlig man i himmelen som ser allting du gör - varenda sekund av dagen. Därtill har han en lista med 10 saker du inte får göra, och om du gör dessa saker så har han en plats full av lidande, smärta, ångest och vånda.

Men han älskar dig. Makes perfect sence.

Sluta inte röka om du inte har problem med det, och för att nån kristen idiot inte anser dig vara fin nog åt hans unge. Jag säger inte att några droger är bra, alkohol som cannabis som vad ni vill. Tycker bara det är så löjligt att folk kommer och skriver "Antingen eller".

Behöver inte vara antingen eller - då ett cannabisbruk inte behöver medföra några som helst negativa aspekter.

För övrigt anser jag att du borde ljuga för den religiösa fanskapet. Säg att du blivit frälst av Jesus och att han kom in genom ditt fönster på natten. Han sa åt dig att alltid älska hans dotter och eran familj, och att aldrig mer missbruka dödsknark.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback