• 1
  • 2
2009-09-21, 21:26
Medlem
Anguis.in.herbas avatar
Med tanka på att han är hårdrockstrummis borde det väl finnas en del smaskigt om honom?

Allt jag vet är att han bor i ett hyfsat flott hus med pool ca 2 km från mig och att han har en gul lamborghini som han glider runt i. Ofta med sonen och några småkompisar till denne.

Så, bring it on!
Citera
2009-09-21, 22:02
Medlem
boostankans avatar
Han är grym och är med i kändisdjungeln! Mer vet jag tyvärr inte.
Citera
2009-09-21, 22:16
Medlem
kaxen82s avatar
Han har grått hår.

Vad vinner jag?
Citera
2009-09-21, 22:37
Medlem
Kapten Klännings avatar
Som göteborgare och frekvent besökare av klubbarna kring avenyn kan jag säga att Mikkey Dee är ett vanligt förekommande fenomen i den miljön. Oftast när man träffar på honom är han i regel otroligt berusad, så till den grad att det inte går att prata med honom (detta har hänt mig vid minst 3 tillfällen). Skall dock tillägga att han ofta är trevlig och glad när han är på fyllan, vilket han alltså är rätt ofta. I regel har han även någon ung donna vid sin sida, vilket är ganska anmärkningsvärt eftersom han är familjefar. Med ung menar jag under 25.

Jag tror även att han är ett stort fan av sportbilar och har en Lamborghini numera..

Som sagt alkoholist, gillar småtjejer och kör Lamborghini
Citera
2009-09-21, 23:28
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning
Som göteborgare och frekvent besökare av klubbarna kring avenyn kan jag säga att Mikkey Dee är ett vanligt förekommande fenomen i den miljön. Oftast när man träffar på honom är han i regel otroligt berusad, så till den grad att det inte går att prata med honom (detta har hänt mig vid minst 3 tillfällen). Skall dock tillägga att han ofta är trevlig och glad när han är på fyllan, vilket han alltså är rätt ofta. I regel har han även någon ung donna vid sin sida, vilket är ganska anmärkningsvärt eftersom han är familjefar. Med ung menar jag under 25.

Jag tror även att han är ett stort fan av sportbilar och har en Lamborghini numera..

Jag hade bytt alla dagar =D
Citera
2009-09-21, 23:30
Medlem
backflasharns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anguis.in.herba
Med tanka på att han är hårdrockstrummis borde det väl finnas en del smaskigt om honom?

Allt jag vet är att han bor i ett hyfsat flott hus med pool ca 2 km från mig och att han har en gul lamborghini som han glider runt i. Ofta med sonen och några småkompisar till denne.

Så, bring it on!

Ganska soft att han får plats med sig själv, sin son + några kompisar till sonen i en Lamborghini.
Citera
2009-09-22, 00:03
Medlem
wonderlands avatar
Han gillar snus, enorma prillor..

källa; kändisdjungeln
Citera
2009-09-22, 00:42
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Klänning

Som oss andra då fast med en fräsigare bil
Citera
2009-09-22, 11:12
Medlem
Han är inte sen på att plocka med sig småbrudar(~20-åringar) till hotellrummet i städerna han besöker. Inget fel i det tycker jag,men hans fru,om han nu har någon, är väl av en annan åsikt
Citera
2009-09-22, 12:23
Medlem
Racooons avatar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mikkey_Dee

Han var med sin familj på charterresa, den första i livet enl. han själv, till Teneriffa för några år sedan. Hans son heter Max. (Tror jag det var.)
Hans kommentar när de satte sig i en bubbelpool på poolområdet.

Med armarna utbredda på poolkanten och med bred götebosska:

- Fan,vi har ju nästan en större hemma?

Källa: en jobbkompis som var där.
Citera
2009-09-22, 12:31
Medlem
Xerxesbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Han gillar snus, enorma prillor..

källa; kändisdjungeln

Stämmer bra det.
Life fast, die old-dokumentären(finns på tuben) visar samma sak.

Hur kan han sjunka så lågt att han är med i Kändisdjungeln?
Citera
2009-09-22, 12:37
Medlem
RS-Kickers avatar
Vore kul att se en bild på hans hus.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto