Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-09-21, 20:28
Medlem
Hannibal.Lecters avatar
När jag var typ 16 år så bråkade jag med farsan en gång, o jag hade Sobril 15 mg utskrivet, o han sa; -Ta din Sobril, nej ta 2 st. Sen slocknade jag.

Fast sen när jag var 22-23 år så fick jag Sobril utskrivet igen, denna gång 25 mg o var tänkt att ta dagtid o det gjorde jag, t.ex på jobbet o när jag körde bil. Men det gick bra.
Citera
2009-09-21, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
amen "killen" väger väl 49 kg och är rädd för andningsdepression...

Neh absolut inte. Men det e inte mina tabletter utan jag ska ta av morfar så jag kan inte trycka ut en halv karta för han kommer inte låta mig ta så mycket! Jag vill bara ha en god natts sömn behöver inga benso-missbrukar-flödder/hästdoser.

Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Schysst att sno morfars sobril också, hahahhha ditt spån Ta 4-5 groggar istället.

Jag får ta dem.
Citera
2009-09-21, 22:31
Medlem
20-30mg
Citera
2009-09-21, 23:57
Jag hade inte tagit nått alls!

När jag gick en utbildning i Malmö (bor i Ängelholm), så tog jag inget Theralen på söndagen veckan innan kursen började. Fick gå upp 04:30 om jag skulle hinna dricka mina 3 koppar kaffe, duscha o sen gå till tåget som gick 06:30, jag skulle vara i Malmö vid 08:00.

Första natten sov jag ingenting o höll mig vaken på Red Bull under måndagen, men sen, de kommande veckorna så somnade jag vid 21-tiden o vacknade relativt pigg vid 04:30.

EDIT: Jag sitter ibland också uppe hela nätterna, o jag tar normalt varje dag Theralen för att sova.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in