2009-09-21, 04:58
Medlem
Har sökt efter någon möjlighet att komma runt betalningen på last.fm och tycker att det borde gå med Tor och inställning att bara använda exit nodes från gb.

Någon som har testat detta och lyckats?
Citera
2009-09-21, 05:27
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nenza
Har sökt efter någon möjlighet att komma runt betalningen på last.fm och tycker att det borde gå med Tor och inställning att bara använda exit nodes från gb.

Någon som har testat detta och lyckats?

Last.fm är gratis?
Citera
2009-09-21, 10:14
Medlem
Pekabos avatar
...

Ja.. Gratis är det :O
Citera
2009-09-21, 10:17
Medlem
Grohls avatar
Inte om man vill kunna lyssna på vilken musik man vill på sajten.
Citera
2009-09-21, 10:32
Medlem
VonKnorrhanes avatar
Då kan man lika gärna använda Spotify och Youtube.
Citera
2009-09-21, 12:20
Medlem
puckots avatar
Att inneha ett konto och att registera sig på Last.fm har väl alltid varit gratis. Därimot kan man ju betala om man vill bli en sk. "Abonnent", som ger en lite extra funktioner på sidan. Ungefär som Lunarstorms PRO-funktion.
Citera
2009-09-21, 14:28
Medlem
Det är gratis att ha ett konto där men du kan inte spela musik om det är det du vill använda det till.

Jag tycker radiofunktionen är den bästa jag har hittat på nätet men nu har de begränsat möjligheten (sen i våras) till 30 låtar, därefter vill de ha 3 dollar (förbannade mac, som saknar dollartecken)/månad för att du ska kunna lyssna på radion.

Kanske inte mycket pengar att bråka om men det är ju kul att fuska...

Dessutom är det så jävligt att detta är gratis för abonnenter i UK då de tydligen har för vana att klicka mer på reklam än vad andra gör eller nått sånt.
Senast redigerad av nenza 2009-09-21 kl. 14:30. Anledning: sket visst på mig mitt allt ihopa...:(
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in