Det kryllar av ställen man kan köpa den på. Iallafall utanför Stockholm.
Köper själv 1,5liters ganska ofta, dock så tycker jag att Vasabryggeriets Portello smakar godare än Kopparbergs.
Kanske jag som inbillar mig, men så tycker jag iallafall.
Kolla på närmsta ÖB så hittar du Portello och andra goda drycker från kopparbergs bryggerier. Tror att det här ämnet har varit uppe minst två gånger förr, så det är bara att söka i gamla trådar.
Thompa Bra att du sa det, har funderat på varför mina Portello smakar annorlunda ibland. Nu vet jag varför
Kolla på närmsta ÖB så hittar du Portello och andra goda drycker från kopparbergs bryggerier. Tror att det här ämnet har varit uppe minst två gånger förr, så det är bara att söka i gamla trådar.
Thompa Bra att du sa det, har funderat på varför mina Portello smakar annorlunda ibland. Nu vet jag varför
ÖB! Bra! Skall kollas upp! Sökte på "portello" men fick inga träffar..
------------
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
VIVO Mariahallen på Hornsgatan säljer, var där idag och såg genom nostalgins tårslöja ett rejält batteri Portello i 1.5 liters PET
Mycket bra!
ÖB och Hornsgatan kommer att besökas efter nyår, min törst skall bli stillad!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!