Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-18, 22:23
Medlem
gurrahhs avatar
tjo gupps fått tag på stess 5mg och druckit en flaska vin, har ingen erfarenhet av benzo sedan tidigare annat än en gång. Hur många bör jag ta för ett skönt rus? Räcker det med 1-2? Vill inte va förstörd imorn, viktig dag.

Tacksam för svar
Citera
2009-09-18, 22:28
Medlem
Psykotons avatar
Testa dem imorgon istället, utan alkohol. Börja med 2-3 st för säkerhets skull. Funkar garanterat mot bakfylleångesten imöra
Citera
2009-09-18, 22:28
Medlem
TireFires avatar
Ja, är du ovan som du säger + att du ska blanda med alko så ta det lugnt. 1-3 räcker gott och väl. Se upp för benzom9onstret bara, särskilt efterosm du ska dricka och därmed per automatik lätt förlorar omdömet.
Har du otur så kommer du käka upp allihopa och undra vad fan som hände igår.

Nu är 5mg Stess inte särskilt starka men med en utan van + alko som sagt så kan det sluta hur som helst om du har otur.

Lycka till!

EDit: Ovanstående postare hade ett bättre förslag: Drick ikväll sen tar du dina Stess i morgon, finns inget bättre mot baksmälla!
Citera
2009-09-18, 22:31
Medlem
Hannibal.Lecters avatar
Jag dricker öl idag, o jag har tagit 30 mg Stesolid, o ska ta 10 mg till innan jag lägger mig. Men är man ovan så bör man vara försiktig. Benzo o alkohol kan slå snett!
Citera
2009-09-18, 22:32
Medlem
gurrahhs avatar
Tack för svaren men jag ska inte dricka mer än jag redan druckit ikväll (1 flaska vin) men imorn ska jag på stort kalas på ville inte vara sliten då bara.

Men om jag tar 2 st stess 5mg kmr jag få det skönt eller?
Citera
2009-09-18, 22:39
Medlem
gurrahhs avatar
Shit måste ha svar snabbt ska dra snart snälla!

1 flaska vin och 2 stess 5mg är lungt för en nybörjare eller?
Citera
2009-09-18, 22:39
Medlem
egoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrahh
Tack för svaren men jag ska inte dricka mer än jag redan druckit ikväll (1 flaska vin) men imorn ska jag på stort kalas på ville inte vara sliten då bara.

Men om jag tar 2 st stess 5mg kmr jag få det skönt eller?

då kommer ha det skönt en kort stund, sen tror jag du kommer att somna. när jag tar benzo brukar jag bara dricka folköl för att det ska kicka lite extra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in