2003-12-29, 01:14
Medlem
Bapelsins avatar
Är det någon som har erfarenhet av detta läkemedel? Vad får man för effekt? Dos för att bli lagom bäng?
Citera
2003-12-30, 00:03
Bannlyst
tryptizol

Går inte och trippa på dom. Men du kan ju prova att käka massa och kolla. Sök på www.fass.se så kan du läsa lite.
Citera
2003-12-30, 00:14
Medlem
ÄlskaMigs avatar
ok jag e inte helt nykter men vad ska du käka tryptizol för?? rena psyk medicinen. sånt som gavs till alla patienter som va klara på akuten och skulle vidare till psyk. har inte testat men lugna blev d iaf...
Citera
2003-12-30, 01:25
Bannlyst
tryptizol

Hmm lugna säger du??? Äter såna varje dag på grund av en stroke förr förra sommaren. Kan bli lite knas med serotonin efter en hjärnskada så får käka såna i förebyggande syfte. Märker inte ett jävla skit av nå lugnande av dom. Står iofs i fass att det har ångest dämpande och lungnande egenskaper men tror att man måste ha ångest eller nått för att märka av det. Kanske jag som e konstig men märker som sagt inget av dom.
Citera
2003-12-30, 01:48
Medlem
Det är ju ett tricyklist antidepressivum.. Tar ca 3 veckor innan du får nån effekt. Vet en kille som tog det och blev impotent direkt, de första behandlingsdagarna.. Tyvärr får du nog ingen "kul" effekt på dem..
Citera
2003-12-30, 18:07
Medlem
Bapelsins avatar
Fan, vad illa. Hade hoppats på något i stil med Stesolid.
Citera
2003-12-31, 10:07
Medlem
Lucida drömmar

Jag måste faktiskt meddela att det finns en liten rolig effekt av tryptizol. Jag fick tryptizol för ca 7-8 år sedan, för depressioner. Då fick jag rådet att ta dem, två stycken (minns tyvärr inte styrkan) en halvtimme innan sängdags, eftersom de kan ge lite dåsighet som bieffekt. Det funkade, och nu kommer det roliga... jag började drömma innan jag hade somnat ordentligt, och tillståndet påminde mycket om sk lucid dreaming, och jag kunde i viss mån styra drömmarna. Det var inte alltid några behagliga drömmar, men snuskigt häftigt. Jag provade sedan med lite ganja innan, och det förstärkte detta till en början. Men bäst är tryptizol ensamt. Jag är ingen kemist på något sätt, men jag har för mig att jag har läst någonstans att pscilocybin och DMT (dimetyltryptamin) är "släkt" med tetracykliner. Nåja, prova att drömma på det, funkade för mig...
Citera
2004-01-15, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Är det någon som har erfarenhet av detta läkemedel? Vad får man för effekt? Dos för att bli lagom bäng?

Ja, jag får väl testa själv då bappen. Tar två nu.
Citera
2004-01-15, 02:27
Medlem
Bapelsins avatar
Varför det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in