Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-16, 00:15
  #1
Medlem
betongbatongs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=5hYzG...e=channel_page


Jag anmäler mig genast om så blir fallet!
Citera
2009-09-16, 00:31
  #2
Medlem
Shifty2k5s avatar
Horder av huliganer som röjer på stan? Låter som något britterna kan behålla själva..
Citera
2009-09-16, 00:35
  #3
Medlem
Dr.Gurkas avatar
Jag tror inte ens britterna kommer ha några
Citera
2009-09-16, 00:50
  #4
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shifty2k5
Horder av huliganer som röjer på stan? Låter som något britterna kan behålla själva..

http://www.youtube.com/watch?v=o1Z8r...eature=channel

Spana in muslimernas svar och säg sen vad du föredrar...
Citera
2009-09-16, 10:23
  #5
Medlem
Apspektakels avatar
Ifall man håller på med sådant så är man inte bättre än den stereotypiska invandraren som målas upp här på I&I.

Jag trodde att det var vi som var civiliserade?
Citera
2009-09-16, 10:44
  #6
Medlem
Golonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apspektakel
Ifall man håller på med sådant så är man inte bättre än den stereotypiska invandraren som målas upp här på I&I.

Jag trodde att det var vi som var civiliserade?

Det är dags att ta av handskarna och göra upp räkningen... Det går inte att hantera detta problem på ett "civiliserat" sätt. För att rädda vår civilisation, vår kultur och de normer på vilka vårt samhälle vilar, så måste vi göra avsteg och undantag. Smärtsamt, men så är det. Ju förr vi blir på det klara med detta, desto enklare blir det att rensa upp.
Citera
2009-09-16, 11:06
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betongbatong
http://www.youtube.com/watch?v=5hYzG...e=channel_page


Jag anmäler mig genast om så blir fallet!


Jag har läst seriösa personer som hävdar att det hela mycket väl kan vara startat och iscensatt av krafter inom underrättelsetjänsten eller av judiska/israeliska intressen. När man ser videon ser man snart en flagga med en grotesk neger på, något sådant bör ingen vit människa ställa sig bakom. De trycker hela tiden också på typiska teman som judiska intressen alltid trycker på, att vi måste kämpa för "our way of life" och "our values". I helvete heller, jag vill inte leva i dagens sjuka skitsamhälle och jag vill totalt ändra på dagens perversa "värden". De nämner ingenting om att kämpa för folket, rasen eller traditionen, den genuint engelska kulturen och historian. Det är "moderna värden" och en sjuk dekadent och destruktiv livsstil som man skall kämpa för enligt EDL. De uppmanar också vita och svarta att enas i kampen mot islam för bevarandet av "our way of life", som alla som vistats mycket i England vet suger bajsig elefantpung.

Det hela luktar judiskinfluerad psy op lång väg. Om de kan vända upp och ner på England och starta stora rasupplopp som leder till nedbrända städer och mycket våld och kaos så är det visserligen positivt, men det är i så fall bara en bieffekt. Om de hade talat om folk och etnicitet, om inhemska vita britters rätt till sitt land, om de hade varit nationalister, så hade man kanske kunnat lita på dem. Alla som yrar om "islam" och att vita och negrer skall blandas och enas i kampen för bevarandet av ett vidrigt och sjukt skitsamhälle som ändå inte är livsdugligt går bara de vita folkens fienders ärenden.
Citera
2009-09-16, 11:15
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
http://www.youtube.com/watch?v=o1Z8r...eature=channel

Spana in muslimernas svar och säg sen vad du föredrar...

Karln ger ett intelligent, bildat, eftertänksamt och vältaligt intryck. En del av det han säger är också sant och vettigt angående dagens sjuka samhälle och den fallerande ekonomin. Han har också rätt när han avslöjar "vänstern" och Englands motsvarigheter till AFA som falska och destruktiva krafter som inte alls bryr sig om invandrare eller muslimer egentligen. Om vi vita svenskar och européer hade fler lika vältaliga och ideologiskt övertygade företrädare så hade vi kanske kommit någon vart. När man ser såna som han och hör dem tala så inser man att islam och muslimerna är ett dödligt hot och att de är en stark, livskraftig och välorganiserad "organism", till skillnad från dagens vita Västerland som är gammalt, svagt, sjukt och i ett stadie av förruttnlese, förnedring och svår förvirring (till stor del pga der ewige...).
Citera
2009-09-16, 14:23
  #9
Medlem
Vi vita bör bilda ett EDL i Sverige när/om det behövs.

Se det som ett Black Panther Party som agerar för vitas självförsvar, ett medborgargarde helt enkelt.

Som det är nu så eldar blattarna mest upp sina egna förorter, det är inte ett problem för oss vita. Den dagen dom kommer till våra bostadsområden och börjar elda, ska vi bilda ett EDL.

Fram tills dess är det enklare, säkrare och bättre att föra kampen mot invandring, islam osv på andra sätt.
Citera
2009-09-16, 15:14
  #10
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
I&I -> Organiserad brottslighet

//Mod
Citera
2009-09-16, 15:16
  #11
Avstängd
BastuPekkas avatar
Jag anmäler mig som frivillig här och nu.
Citera
2009-09-16, 15:30
  #12
Medlem
Apspektakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
Det är dags att ta av handskarna och göra upp räkningen... Det går inte att hantera detta problem på ett "civiliserat" sätt. För att rädda vår civilisation, vår kultur och de normer på vilka vårt samhälle vilar, så måste vi göra avsteg och undantag. Smärtsamt, men så är det. Ju förr vi blir på det klara med detta, desto enklare blir det att rensa upp.

Det Sverige som finns kvar efter "upprensningen" kommer inte att likna det Sverige som jag tror att alla vill ha.
Ska det stryka runt lynchmobbar runt om Sverige som "skickar hem packet" så hade Sverige lika väl kunnat vara Somalia eller något annat skitland.
Det som gör Sverige till ett bra land är att sådant inte händer här, vi är civiliserade och därför gör vi inte sådant, vi är inte längre apor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback