• 1
  • 2
2009-09-15, 23:25
Bannlyst
Knäckebröd, Afil, kungsörnen gammaldax makaroner, ett paket grillkorv, ett paket fläskfärs, vetemjöl, salladsdressing, bananer, potatis, kertshup, brödlimpa, ost, och svartpeppar

Lök finns också i mänger och ägg.
Citera
2009-09-15, 23:26
Medlem
mackos avatar
Kreativ pytt i panna?
Citera
2009-09-15, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av macko
Kreativ pytt i panna?

Är det ätbart? vilka ingridienser av dom jag har syftar du på?
Citera
2009-09-15, 23:27
Medlem
Anroras avatar
stek allt, på med afil, ät.
Citera
2009-09-15, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
stek allt, på med afil, ät.

Men serriöst. Man måste ju göra nått av afilen isånafall typ dressing lr nått
Citera
2009-09-15, 23:28
Medlem
mackos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goagubbar
Är det ätbart? vilka ingridienser av dom jag har syftar du på?

Det beror helt och hållet på om du anser att ingredienserna du skrivit är ätbara, men fan, aldrig fel att testa nya saker, droppa ner smör i en panna o stek på högsta värme!
Citera
2009-09-15, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av macko
Det beror helt och hållet på om du anser att ingredienserna du skrivit är ätbara, men fan, aldrig fel att testa nya saker, droppa ner smör i en panna o stek på högsta värme!

Allt är ätbart men har svårt för vad som går att kombinera
Citera
2009-09-15, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goagubbar
Knäckebröd, Afil, kungsörnen gammaldax makaroner, ett paket grillkorv, ett paket fläskfärs, vetemjöl, salladsdressing, bananer, potatis, kertshup, brödlimpa, ost, och svartpeppar

Lök finns också i mänger och ägg.

Shyssta ingridiensre sitt rövhull!

Skämt å sidor..

Jag hade gjort en jäääävligt god köttfärs, kokat upp makaronerna och blandat ihop det, sen hade jag taig i ost oxh rört runt, sen hade jag ätit skitet å slängt de andra möget!
Citera
2009-09-15, 23:39
Medlem
Makaronipudding

Nu är det nog försent att svara men jag svarar ändå. ALla ingredienser går inte åt förstås.
Koka 3-4 dl makaroner bara ca 3 min, dom ska vara halvkokta. Häll av vattnet. Stek massa korv i småbitar samt hackad lök. Salta och peppra. Lägg tillsammans med makaronerna i ugnsfast form, blanda om. (har man bacon i är det ett plus.) Vispa 3 ägg och 2-3 dl mjölk m lite salt och häll över makaron/korvblandningen. Hyvla ost över. Grädda i ugn 200 grader ca 35 minuter. <Ohyggligt gott.
Till efterrätt kan du ju ta en banan och spara filen till frukost :0)

EDIT: ja, nu hade du ju ingen mjölk förstås men du kan säkert ta ett par dl fil och lite vatten tillsammans med äggen. Hälsn Husmor PS och ketchup är ett MÅSTE till. Usch vad hungrig jag blev nu.
Senast redigerad av Livstid 2009-09-15 kl. 23:42.
Citera
2009-09-15, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livstid
Nu är det nog försent att svara men jag svarar ändå. ALla ingredienser går inte åt förstås.
Koka 3-4 dl makaroner bara ca 3 min, dom ska vara halvkokta. Häll av vattnet. Stek massa korv i småbitar samt hackad lök. Salta och peppra. Lägg tillsammans med makaronerna i ugnsfast form, blanda om. (har man bacon i är det ett plus.) Vispa 3 ägg och 2-3 dl mjölk m lite salt och häll över makaron/korvblandningen. Hyvla ost över. Grädda i ugn 200 grader ca 35 minuter. <Ohyggligt gott.

EDIT: ja, nu hade du ju ingen mjölk förstås men du kan säkert ta ett par dl fil och lite vatten tillsammans med äggen. Hälsn Husmor PS och ketchup är ett MÅSTE till. Usch vad hungrig jag blev nu.

Nejdå har inte börjat ännu. Ska börja strax. Kör på detta o håller tummarna för att det blir gott . Det här lät iaf seriöst. TAck för svar.
Citera
2009-09-16, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Livstid

Jo det fanns 3 dl mjölk ungefär.
Citera
2009-09-16, 03:10
Medlem
MadamMims avatar
Gör som många araber. Tärna upp allt du hittar och stek på

Har du vitlök? Ta isåfall lite vitlök, lök, ett ägg, ost, makaronerna, stek korven och ha på mycket svartpeppar?
EDIT: Såg att någon annan tipsade om någonting liknande. Det är väl egentligen det enda man kan få ut av dina ingredienser verkar det som

Annars kan du alltid ta färsen, blanda med ägg, salt och peppar. Gör en pannbiff eller köttbullar. Käka med makaroner och ketchup.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in