Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-15, 22:17
  #1
Avstängd
Hörde om ett gäng som kallade sig för 413. Skulle tydligen vara några hårda grabbar från Linnestaden, Majorna.

Är det någon som känner till detta gäng?
Vad dem gjorde?
Medlemmar?
Aktiva medlemmar?
Citera
2009-09-16, 00:29
  #2
Avstängd
Tror det rörde sig om 90-talet?
Citera
2009-09-16, 10:51
  #3
Medlem
Ap-ungens avatar
Haha, hörde också något om detta en gång i tiden.
Det var några killar som jag tror var med i detta gäng. En väldigt kort snubbe som man än idag kan se i linné och en längre kille som tydligen skulle vara "helt galen". Egentligen tror jag det bara var ett gäng stöddiga, patetiska ungdomar. Hörde också att dom skulle varit i konflikt med Hagen(långedrag) och slåtts lite. Alltså ingen seriös, organiserad brottslighet(gäng).

Någon som kan nämna förnamn typ? Skulle lätt känna igen namnen isf.
Citera
2017-10-14, 11:04
  #4
Medlem
Dom som in gick i så kallade 413 va rätt tunga snubbar ska du se, detta va innan alla större gäng bildats & dom flesta slutade i större grupperingar. & antalet va rätt många när du räknade in dom som va med.
Citera
2017-10-14, 11:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Haha, hörde också något om detta en gång i tiden.
Det var några killar som jag tror var med i detta gäng. En väldigt kort snubbe som man än idag kan se i linné och en längre kille som tydligen skulle vara "helt galen". Egentligen tror jag det bara var ett gäng stöddiga, patetiska ungdomar. Hörde också att dom skulle varit i konflikt med Hagen(långedrag) och slåtts lite. Alltså ingen seriös, organiserad brottslighet(gäng).

Någon som kan nämna förnamn typ? Skulle lätt känna igen namnen isf.
. Vem är du som svarar på något du inte känner / vet något om ??
Citera
2017-10-25, 22:59
  #6
Medlem
Ap-ungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillfastis
. Vem är du som svarar på något du inte känner / vet något om ??


LOOOOL! Åtta år senare Är du en av dom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback