Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-15, 18:49
  #1
Medlem
Alltså varje gång jag får ögonkontakt med en brud så blir jag typ såhär , men egentligen vill jag le åt henne såhär men jag kan fan inte. Hur fan övar man på sitt leende egentligen? Så att det inte blir för stort och så?

Det här gäller när jag är nykter, onykter har jag absolut inga problem.
Citera
2009-09-15, 18:53
  #2
Medlem
Niths avatar
har sjukt problem med mitt leende

om jag slappnar av, typ chillar tycker ALLA jag ser sur/arg ut
har förmodligen ett jävla stoneface fan vet jag

om jag går helt normalt i korridoren och kollar runt lite frågar folk - är du sur? ryck upp dig!

t.o.m mina föräldrar har sagt så
så jävla trött på det har fått höra det onödigt mycket genom åren...


VAFAN?! ska jag skära ett leende som jokern och gå runt och småflina eller? som om det är kul att gå i en korridor och jag ska flina och le som ett jävla mongo - bara för att...







behöver alltså tips på hur jag kan se gladare/mer nöjd ut typ... iaf så jag ser trevlig ut

går det ens att träna? redan kollat i spegeln allt ser så jävla tillgjort och dumt ut..
Citera
2009-09-15, 18:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
har sjukt problem med mitt leende

om jag slappnar av, typ chillar tycker ALLA jag ser sur/arg ut
har förmodligen ett jävla stoneface fan vet jag

om jag går helt normalt i korridoren och kollar runt lite frågar folk - är du sur? ryck upp dig!

t.o.m mina föräldrar har sagt så
så jävla trött på det har fått höra det onödigt mycket genom åren...


VAFAN?! ska jag skära ett leende som jokern och gå runt och småflina eller? som om det är kul att gå i en korridor och jag ska flina och le som ett jävla mongo - bara för att...







HAHA exakt sådär är jag. Man kanske skulle skära upp ett leende som jokern ändå?
Citera
2009-09-15, 18:56
  #4
Medlem
Battery6s avatar
Då jag får ögonkontakt med en tjej jag gillar ler jag per automatik.
Allt från till och eller . Ett leende är alltid ett leende och att missuppfatta det går inte, när man är lycklig ler man helt enkelt
Citera
2009-09-15, 18:57
  #5
Medlem
klasklätters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsweeper
Alltså varje gång jag får ögonkontakt med en brud så blir jag typ såhär , men egentligen vill jag le åt henne såhär

Det händer mig också, men ibland lyckas jag ändra min och man känner verkligen själv hur man lyser upp också! Känns riktigt härligt. Tipset är väl att alltid se glad ut. Om du pratar med någon samtidigt är det lätt för då är det bara att hålla kvar leendet när du vänder dig om(Eller följer henne med blicken osv.)
Citera
2009-09-15, 18:59
  #6
Medlem
pttns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
har sjukt problem med mitt leende

om jag slappnar av, typ chillar tycker ALLA jag ser sur/arg ut
har förmodligen ett jävla stoneface fan vet jag

om jag går helt normalt i korridoren och kollar runt lite frågar folk - är du sur? ryck upp dig!

t.o.m mina föräldrar har sagt så
så jävla trött på det har fått höra det onödigt mycket genom åren...


VAFAN?! ska jag skära ett leende som jokern och gå runt och småflina eller? som om det är kul att gå i en korridor och jag ska flina och le som ett jävla mongo - bara för att...







behöver alltså tips på hur jag kan se gladare/mer nöjd ut typ... iaf så jag ser trevlig ut

går det ens att träna? redan kollat i spegeln allt ser så jävla tillgjort och dumt ut..


Haha så säger folk åt mig med, går nog inget att göra. Vi får nöja oss med att se bittra ut !
Citera
2009-09-15, 19:01
  #7
Medlem
Alladins avatar
Hur du ler? Vill du ha någon som förklarar det anatomiskt riktigt för dig, vilka muskler du bör koppla in för att åstakomma ett leende?
Citera
2009-09-15, 19:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Hur du ler? Vill du ha någon som förklarar det anatomiskt riktigt för dig, vilka muskler du bör koppla in för att åstakomma ett leende?
Haha!

Till ts, ställ dig framför en spegel
Citera
2009-09-15, 19:23
  #9
Medlem
Hard To Beats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunilbackflash
Haha!

Till ts, ställ dig framför en spegel
Ja, precis! Hur svårt kan det vara? Ställ dig framför en spegel och testa olika former av "leenden" tills du har uppnått önskat resultat.
Citera
2009-09-15, 19:42
  #10
Medlem
Andrewgos avatar
Hrm. Jag måste också gå till spegeln för att öva.
Jag bad ett par tjejkompisar idag att sätta betyg på mitt ansikte när jag försökte se sexig ut. De nämnde saker som "våldtäktsman" och "ADHD".
Man kan ju försöka titta på tjejen som om hon vore en stor kall isglass. Det måste ju utstråla hett begär.
Citera
2009-09-15, 19:44
  #11
Medlem
Borttaget
__________________
Senast redigerad av Tunridan 2009-09-15 kl. 20:09.
Citera
2009-09-15, 19:48
  #12
Medlem
Ratads avatar
Jag ler tydligen med mina kåta ögon och ser blyg ut. Det duger bra för jag kan inte tvinga få fram ett normalt leende om jag tänker på det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback