Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-12-28, 16:29
  #1
Banned
thompas avatar
Så, nu fick jag en sån där cancerspridare iallafall i jul, man klarar sig tydligen aldrig ifrån dem... Fick en Siemens MC 60, med kamera och allt möjligt fånigt inbyggt.
Hursomhelst så är skiten låst till ett kontantkort med Telia (Hallebopp), så ni som är så käcka och goa gossar och vet allt om dessa cancerspridare borde väl veta hur man låser upp, någon man kan betala för att låsa upp, så man kan använda typ Comviq eller annat om man så önskar?
Har inte hittat något inlägg här om just MC 60, så jag antar att jag är först att fråga om dem.

Finns det någon som sitter på en kod som man kan betala en liten slant, eller hur fan funkar det?

God helg vetja!


Edit: Och jo, har inte läst instruktionsboken helt än, men kan ju passa på att fråga här ändå; det går ju att ta bilder med joxet - kan man koppla någon sladd från mobilen till datorn och på så sätt tanka över bilderna, eller måste man betala svindyra pengar för att skicka varje bild genom att ringa/skicka såna där meddelanden?
Skulle ju vara praktiskt att ha en kabel så man kunde tanka från mobilen, och till om man vill ha bilder, signaler och gud vet vad man kan ha i dessa cancerspridare nuförtiden, direkt mellan dator & mobil, istället för att skicka och betala pengar för varje gång. =( Ringsignalerna verkar ju vara vanliga midi-filer, så det finns det ju miljarder av redan på min burk. =)
Citera
2004-01-03, 10:35
  #2
Banned
thompas avatar
Nehepp, inte det?
Alla Siemensmodeller jag hittar upplåsning till är nåt med 55 osv. Inte MC 60.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback