Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-14, 21:58
  #1
Medlem
tekakans avatar
Hej

Nu har jag funderat många dagar (och nätter) och har inte kommit fram till något vettigt.
Så därför skriver jag här

Det är så här att för 1 år sedan träffade jag en kille, som är jättetrevlig. Fixade hans nr, smsade några gånger men han slutade svara tvärt. För ca 3-4 veckor sedan träffades vi igen och jag kände att det fanns något där (från min sida). Jag började smsa honom igen, jag fick svar och efter ca 3 sms började han skriva Kram och då gjorde jag det med. Han bad att få lillasyrrans nr (som han med träffade förra sommaren och i år).

Efter att vi smsat 1 vecka ungefär så satt jag en fredag kväll och messade med honom och frågade hur det var, han svarade att det inte var bra och jag kände "jag skiter i allt här och åker till honom (bor 30 mil från varandra)" men jag ångrade mej, för jag hade inte träffat honom så. SÅ jag skrev vad jag tänkte men att jag ångrade mej. Han svarade att det var synd för att han hade behövt ha mej där.....

Så här i efterhand ångrar jag mej massor, men den kvällen kände jag att jag var så kär i honom och ville verkligen få prata med honom.....men jag har bett i sms att få prata med honom, jag har ringt (han svarar inte) och nu känner jag att jag inte vet vad jag ska göra......

Jag har sådant "pirr i magen" att jag inte kan sova, äta och jag går på moln. Men han svarar numera inte på min sms. Men om min syster smsar så svarar han på hennes. Jag är svartsjuk på lillesyrran (som desutom har kille), så igår skrev jag till honom att jag inte klarar av något vänskapsförhållande då jag mår så dåligt och önskade honom ett Underbart liv. Jag ångrar redan att jag skrev det till honom. Saknar ju hans sms

Nu undrar jag om ni har några tips till mej? Jag är 31 år och han är 30. Det är ju inte så att jag skrev i första smset "vill du bli far till mina barn?"

Jag blir galen, jag vet inte hur jag ska göra eller vart jag ska ta vägen....Jag tycker verkligen om denna kille.....

Tackar på förhand!

Tekakan
Citera
2009-09-14, 22:14
  #2
Medlem
Witticisms avatar
Oj oj... Glöm honom och gå vidare, han verkade ju inte vara så intresserad och egentligen så känner du honom inte så väl utan är bara kär i din fantasi-bild av honom. 31 år... No offence, men jag trodde du var 13 först.
Citera
2009-09-14, 22:27
  #3
Medlem
tekakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Oj oj... Glöm honom och gå vidare, han verkade ju inte vara så intresserad och egentligen så känner du honom inte så väl utan är bara kär i din fantasi-bild av honom. 31 år... No offence, men jag trodde du var 13 först.

No hard feelings, du ska veta att ibland kan jag känna mej som en fjortis....Ja du det är väl det bästa för mej....att glömma och gå vidare om jag säger så
Citera
2009-09-14, 22:36
  #4
Medlem
Battery6s avatar
Haha vilken twist, 30+are. Ojojoj
Men du har ingen chans med han, han är för stek för dig
Citera
2009-09-14, 22:37
  #5
Medlem
tekakans avatar
Måste Ni killar vara så gåtfulla?????

måste Ni killar vara så gåtfulla och så fort man råkar yttra lite om känslor så säger det liksom "POFF" a la magika de hex?????
Och ni påstår att vi tjejer är gåtfulla......
Citera
2009-09-14, 22:38
  #6
Avstängd
Lizuids avatar
vet du varför han tröttnar på att skriva? han ville inte slösa sms pengar på någon han tror han aldrig kommer att få träffa. jag har suttit i samma sitts och det var just därför jag slutade skriva.
Citera
2009-09-14, 22:40
  #7
Medlem
tekakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
vet du varför han tröttnar på att skriva? han ville inte slösa sms pengar på någon han tror han aldrig kommer att få träffa. jag har suttit i samma sitts och det var just därför jag slutade skriva.

Så synd att du skriver det, men jag har faktiskt tänkt åka de 2 senaste helgerna men han har inte varit hemma, men nu i helgen åker jag och håller tummarna för att han är hemma....ska inte kontakta honom innan.
Citera
2009-09-14, 22:43
  #8
Medlem
zelamers avatar
Bah. Jag är ungefär så cynisk och bitter som man bara kan bli, men jag tycker det är förjävla vackert att en 31-årig kvinna fortfarande kan vara så oförstörd att hon törs falla så för en kille.

Hur som helst... Denna snubbe verkar vara knasig. Håller man på sådär vid 30 års ålder är något fel. Det minsta man borde kunna begära av en vuxen människa är att han kan prata om hur han känner och sköta det snyggt. Otroligt fjantigt beteende att inte svara på samtal och sånt. Särskilt när han svarar på din systers sms.
Citera
2009-09-14, 22:44
  #9
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tekakan
Så synd att du skriver det, men jag har faktiskt tänkt åka de 2 senaste helgerna men han har inte varit hemma, men nu i helgen åker jag och håller tummarna för att han är hemma....ska inte kontakta honom innan.

Med tanke på att han inte svarar varken på dina telefonsamtal eller sms. Så tycker jag det börjar blir lite stalkervarning på dig om du helt oannonserad dyker upp hemma hos han.
Citera
2009-09-14, 22:45
  #10
Medlem
tekakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelamer
Otroligt fjantigt beteende att inte svara på samtal och sånt. Särskilt när han svarar på din systers sms.

Kanske ska skriva att jag sa senast till syrran i lördags att "du skriver en gång för alla att DU inte är intresserad och att du har pojkvän redan."
Sedan vet jag inte om det handlar om att han har en son på 6 år med.....knivigt
Citera
2009-09-14, 22:53
  #11
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tekakan
måste Ni killar vara så gåtfulla och så fort man råkar yttra lite om känslor så säger det liksom "POFF" a la magika de hex?????
Och ni påstår att vi tjejer är gåtfulla......

Alla killar är faktiskt inte sådana. Många killar vill ha känslor och relationer och kärleksförklaringar. Jag tycker att du ska leta upp en kille som är mogen för det du vill ha och glömma denna människan som uppenbarligen inte vill ha samma sak som du. Åk inte och hälsa på honom, det är ju bara desperat och konstigt, han har redan visat att han inte är intresserad om än på ett omoget sätt. Ring eller smsa honom inte mer. Hitta någon som vill ha och förtjänar din kärlek istället!
Citera
2009-09-14, 23:15
  #12
Medlem
Roflsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tekakan
Jag är 31 år och han är 30.

Inte en chans i helvete att du är sådär gammal ..

Du skriver som en 15åring, Du skriver "sms" med en kille som också skriver med din "lillesyrra"...

Är du 31, då har jag tappat all hopp om mänskligheten, om du nu inte trollar.

31? seriöst.. du måste vänt siffrorna åt fel håll ska väll igentligen vara 13* snälla säg att det ska vara 13........


EDIT: nu efter läst din berättelse 3 gånger.. Du kan omöjligt vara 31!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback