Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-14, 20:07
  #1
Medlem
Cranstons avatar
Morsning!
Det är så här att en gammal kollega jag jobbade med för några år sedan har lagt till mig på facebook igår.

Bra kille som man kunde snacka skit med, vi var ute med jämna mellanrum med jobbet och drack öl. Många bra kollegor men när jag fick sparken var det liksom slut med det. Inte för att jag är för bra för dom men de var inga som jag skulle ringa efteråt och fortsätta umgås med.

Nu i efterhand så har han som sagt lagt till mig på facebook... Jag tog en snabb titt i vännerlistan och han har tydligen flera systrar i olika åldrar som ser något utahelvete bra ut. Blev förvånad och rent ut sagt chockad. Förstår det inte. HAN ser ut som en jädrans fågelskrämma i ansiktet men ändå så ser hans systrar ut som porrgudinnor och dessutom HELT annorlunda ut.

Frågan: vad gör jag?

Jag måste få kontakt

Man kanske borde försöka ta sig runt honom på facebook och lägga till någon av dom och se vad man får för respons (av dom det vill säga) får ljuga ihop något om kollegan börjar ställa dumma frågor eller så erbjuder jag honom att få vara med på ett hörn om jag lyckas

vi är ju inte så nära att det skulle räknas som förbjudet område. Dessutom är det förmodligen inte hans biologiska systrar med tanke på den extrema skillanden på deras utseenden. Jag väljer helt sonika den som jag tycker är snyggast och lägger korten på bordet (efter att jag fått svaret nej på frågan om hon har kille) och talar om för honom att jag helt enkelt finner denne syster oerhört attraktiv och frågar om han kan presentera oss.

Vad tycker ni? Vad hade ni gjort?
MVH
Citera
2009-09-14, 20:17
  #2
Awaiting Email Confirmation
försökt snirkla mig in i kretsten, stalka lite se vart/när på krogen de är. kanske morsa på killen du arbetade med, kolla vad systrarna jobbar man vet aldrig va det kan leda till..

Brainstorma lite så ser du fler vägar/möjligheter!
Citera
2009-09-14, 20:34
  #3
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cranston
Morsning!
Man kanske borde försöka ta sig runt honom på facebook och lägga till någon av dom och se vad man får för respons
Responsen skulle antagligen bli att dom tycker du är en smula underlig.
Adda före detta arbetskompisens syrra som du aldrig träffat låter rubbat, t o m på Facebook.
Citera
2009-09-14, 20:50
  #4
Medlem
Hjalmars avatar
Konsten att hantera porrgudinnor

Jag hade nog i normala fall funderat på vad jag och dessa min kollegas systrar skulle fått ut av en relation. Får ju tänka på att vi inte känner varann. Kanske är vi väldigt olika, eller har vi helt olika värderingar eller förväntningar på en relation.

Men vad som är speciellt i detta fallet är ju att de är porrgudinnor! Och dom är ju som du är inne på väldigt speciella. Jag föreslår att du byter ut din Facebookbild mot en på din stabbiga FB-kuk, så kommer dessa porrgudinnor att slåss om att få bli penetrerade av den. Ty så fungerar porrgudinnor! Och du ska inte skämmas för att du betraktar dessa kött och blod av din kollega som rena sexobjekt, för när dom väl förstår vad du har att erbjuda dom, så kommer de enbart att känna tacksamhet och kättja gentemot dig.

Återkom gärna och berätta hur det går.
__________________
Senast redigerad av Hjalmar 2009-09-14 kl. 20:58.
Citera
2009-09-15, 00:14
  #5
Medlem
Cranstons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveningvar1
försökt snirkla mig in i kretsten, stalka lite se vart/när på krogen de är. kanske morsa på killen du arbetade med, kolla vad systrarna jobbar man vet aldrig va det kan leda till..

Brainstorma lite så ser du fler vägar/möjligheter!

Japp, där har vi det! Jag ska börja umgås med kollegan igen och gather intell om systrarna.

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalmar
Jag hade nog i normala fall funderat på vad jag och dessa min kollegas systrar skulle fått ut av en relation. Får ju tänka på att vi inte känner varann. Kanske är vi väldigt olika, eller har vi helt olika värderingar eller förväntningar på en relation.

Men vad som är speciellt i detta fallet är ju att de är porrgudinnor! Och dom är ju som du är inne på väldigt speciella. Jag föreslår att du byter ut din Facebookbild mot en på din stabbiga FB-kuk, så kommer dessa porrgudinnor att slåss om att få bli penetrerade av den. Ty så fungerar porrgudinnor! Och du ska inte skämmas för att du betraktar dessa kött och blod av din kollega som rena sexobjekt, för när dom väl förstår vad du har att erbjuda dom, så kommer de enbart att känna tacksamhet och kättja gentemot dig.

Återkom gärna och berätta hur det går.

haha tack för tipset du men så roligt ska vi inte ha det. Har dessvärre några riktiga flatextremister som facebookvänner som skulle flyga rakt igenom taket om min visningsbild på facebook plötsligt skulle ändras och visa min stora, mäktiga befälhavare. Dom skulle slänga sig på report-knappen tills mitt konto är raderat.

Skippar facebook. Det blir som Månsan säger väldigt rubbat. Fixar detta genom kollegan.
Citera
2009-09-15, 17:52
  #6
Medlem
Hjalmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cranston
Japp, där har vi det! Jag ska börja umgås med kollegan igen och gather intell om systrarna.



haha tack för tipset du men så roligt ska vi inte ha det. Har dessvärre några riktiga flatextremister som facebookvänner som skulle flyga rakt igenom taket om min visningsbild på facebook plötsligt skulle ändras och visa min stora, mäktiga befälhavare. Dom skulle slänga sig på report-knappen tills mitt konto är raderat.

Skippar facebook. Det blir som Månsan säger väldigt rubbat. Fixar detta genom kollegan.

Jag har förstått att han är din befälhavare. Vad tror du om att försöka förhandla fram ett delat styresskick? Det skulle troligen öka dina chanser väsentligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback