Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-14, 11:57
Medlem
Hur långt tid tar det efter en kur att få igång sin normala testo produktion?

exempel: Om man kurar testo e 14 veckor!

Hur gick det för er?

En liten fråga som jag undrar över:
Om man aldrig har tagit AAS och sedan börjar trycka i sig prepp kommer då kroppen tillbaka till samma nivåer, vad gäller testo och horomer?? som när man var Helt ren? eller rubbas kroppen och måste man då kura hela tiden för att öka i muskelmassa? Alltså att man inte får samma muskelökning som innan REN!

MVH
Citera
2009-09-14, 12:08
Medlem
bodymoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av khamm
Hur långt tid tar det efter en kur att få igång sin normala testo produktion?

exempel: Om man kurar testo e 14 veckor!

Hur gick det för er?

En liten fråga som jag undrar över:
Om man aldrig har tagit AAS och sedan börjar trycka i sig prepp kommer då kroppen tillbaka till samma nivåer, vad gäller testo och horomer?? som när man var Helt ren? eller rubbas kroppen och måste man då kura hela tiden för att öka i muskelmassa? Alltså att man inte får samma muskelökning som innan REN!

MVH

Några år efter du slutat kura KAN du ha vissa problem. Själv varit ren i 14 år och fått eg. bättre ökningar sammanlagt än jag fick då jag preppade som yngre. Preppkarusellen kan ibland(om man slarvar) upplevas som 3 steg fram o 3,5 steg bak. Detta ska man ju teoretiskt kunna undvika med bra pct osv.

Kan nog säga att man visst kan öka riktigt bra "ren". Dock är detta ganska blygsamma ökningar jämfört med en proffsig administrering av aas. Träning och kost är så klart grundförutsättningar iaf. så har man inte koll på det så hjälper inga aas ändå.

Kolla trådarna noga här.....så finns metoderna uppradade....kolla inlägg särskilt skrivna av Bengtzz,Alladin o Skuffen mfl.De har tagit det här till sin spets

BM
Citera
2009-09-14, 19:18
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Citat:
Hur gick det för er?

MVH

Den återkom aldrig.
Citera
2009-09-14, 21:24
Medlem
Tror det är stor skillnad på hur gammal man är. Hört av något här på FB att
det kan vara svårt att repa sig efter 60.

Finns väl inga här som mäter testo halt i blodet och på så sätt kan ge dig en
siffra på hur lång tid det tar att repa sig.

Känner du att den nu lagt av efter kur ?
Citera
2009-09-15, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esbjorn
Tror det är stor skillnad på hur gammal man är. Hört av något här på FB att
det kan vara svårt att repa sig efter 60.

Finns väl inga här som mäter testo halt i blodet och på så sätt kan ge dig en
siffra på hur lång tid det tar att repa sig.

Känner du att den nu lagt av efter kur ?

Har inte kurat än, ställer bara lite intressanta frågor
Citera
2009-09-15, 12:53
Medlem
Är 21 år gamal, har aldrig kurat! om jag börjar trycka i mig prepp ex testo e hur långt tid tar det att komma tillbaka till egenproduktionen? läst att det kan ta 6 mån- 1 år, vilket är långt tid. men vilket är det vanligaste?

Är bara rädd att jag inte ska öka lika bra som jag gör nu efter jag har börjat med ASS?

Tacksam för svar!
Citera
2009-09-15, 13:03
Medlem
bodymoulds avatar
Citat:
Är 21 år gamal, har aldrig kurat! om jag börjar trycka i mig prepp ex testo e hur långt tid tar det att komma tillbaka till egenproduktionen? läst att det kan ta 6 mån- 1 år, vilket är långt tid. men vilket är det vanligaste?

Är bara rädd att jag inte ska öka lika bra som jag gör nu efter jag har börjat med ASS?

Tacksam för svar!
Svarade ju på de.......

Det kan ta flera år för dig att komma tillbaka 100%.....i värsta fall......Med aas så "bygger du om" hela ditt endokrina system, naturligtvis är detta ett allvarligt tillstånd......som kan ta tid att återhämta sig från.

Rent akuta problem undviker man med bra pct....men ett visst "haltande" kan man få dras med länge.............

Bengtzz kan nog ge en matematisk modell över detta.... ...själv talar jag av egen erfarenhet......och problemens omfattning är ju högst individuella

BM
Citera
2009-09-15, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bodymould
Svarade ju på de.......

Det kan ta flera år för dig att komma tillbaka 100%.....i värsta fall......Med aas så "bygger du om" hela ditt endokrina system, naturligtvis är detta ett allvarligt tillstånd......som kan ta tid att återhämta sig från.

Rent akuta problem undviker man med bra pct....men ett visst "haltande" kan man få dras med länge.............

Bengtzz kan nog ge en matematisk modell över detta.... ...själv talar jag av egen erfarenhet......och problemens omfattning är ju högst individuella

BM

tack för infon, men

så om jag kurar, riskerar jag att rubba mitt endokrina system och det kan ta långt tid innan mina normal nivåer kommer tillbak?!

Men kan man rubba hela endokrina systemet genom att ta en mild TESTO ENAN ONLY kur i 3 månader? riskerar man då att aldrig komma tillbaka... Låter inte kul!

men ska fråga runt lite o se vad andra har för erfarenheter!

MVH
Citera
2009-09-16, 07:41
Medlem
bodymoulds avatar
Citat:
tack för infon, men

så om jag kurar, riskerar jag att rubba mitt endokrina system och det kan ta långt tid innan mina normal nivåer kommer tillbak?!

Men kan man rubba hela endokrina systemet genom att ta en mild TESTO ENAN ONLY kur i 3 månader? riskerar man då att aldrig komma tillbaka... Låter inte kul!

men ska fråga runt lite o se vad andra har för erfarenheter!

MVH

Har du dessa funderingar bör nog du inte kura..........detta är en av de risker man s.a.s. får ta. Vissa får stora problem efter löjliga underdoser, andra trycker allt de hittar i flera år å får kanske bara lite finnar......individuellt som sagt.

Dock skall man minimera riskerna med god research och en del pengar..........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in