Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-24, 01:22
  #61
Medlem
William Hainess avatar
Ingen orkar att vara vänlig tjugofyratimmar om dygnet, oavsett hur snäll och korkad man är.
Citera
2013-08-24, 07:11
  #62
Medlem
Rohannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Marias före detta BFF Mindy har en blogg http://finest.se/mindybondurant där hon skriver om att Maria mobbade och frös ut henne under inspelningen av deras program. Efter programmet har dom brutit kontakten och Maria skyller på att det blev "intensiva veckor och att dom har ett break" - medan Mindy verkar ha en helt annan syn på saken.

Frågan är om Mindy talar sanning (Maria är en bitch) eller om hon söker uppmärksamhet genom en massa lögner (Mindy är en bitch). Någon som vet mer?
Det har ju börjat visa sig att Maria inte alls är den snälla kossan som hon vill framstå som. Jag tror att om hon inte får all uppmärksamhet så kommer divalaterna fram. Undrar om hon blev svartsjuk när Läckberg skulle bjuda på lunch och att hon blev som ett bortskämt surt barn för att Kristjan blev glad att träffa Camilla? Hoppas fler kommer ut och berättar om Marias fasad krackelerar. Då kanske vi slipper se henne i svensk TV.
Citera
2015-01-13, 08:23
  #63
Medlem
Under ett hetsigt gräl fick Hollywoodfrun nog och slog till maken i ansiktet.

Citat:
– Han hade anklgat mig för något som jag inte hade gjort. Då röt jag till och klappade till honom rakt i trynet, berättar Maria i Hänt Extra.

I dag har Maria och Kamran löst de tidigare grälen mellan sig och när Hollywoodfrun nyligen fyllde 49 år fick hon en lyxig Range Rover av maken i present.

– Jag fick också en valfri resa med en husvagnsaktig bil som man kan sova i, säger Maria glatt.

http://www.msn.com/sv-se/noje/kandis...=mailsignoutmd
Citera
2016-11-13, 13:56
  #64
Avstängd
SlowScarecrows avatar
Såg nån trailer för Hollywoodfruar där de visade Montazami säga till sin man att hon vill skiljas. Var det på riktigt, kommer de göra det?
Citera
2016-11-13, 21:05
  #65
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Såg nån trailer för Hollywoodfruar där de visade Montazami säga till sin man att hon vill skiljas. Var det på riktigt, kommer de göra det?

De kommer aldrig skiljas.

Maria var en servitris innan hon mötte "Kamron" och hennes livsstil efter en skilsmässa kommer helt bero på honom. Och hans livsstil på henne.

Om de har problem så är det sannolikt att de helt enkelt fortsätter vara gifta av bekvämlighetsskäl.
Citera
2016-11-14, 11:41
  #66
Avstängd
SlowScarecrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
De kommer aldrig skiljas.

Maria var en servitris innan hon mötte "Kamron" och hennes livsstil efter en skilsmässa kommer helt bero på honom. Och hans livsstil på henne.

Om de har problem så är det sannolikt att de helt enkelt fortsätter vara gifta av bekvämlighetsskäl.


Men vad hände i Hollywoodfruar då?
Citera
2016-11-14, 11:54
  #67
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Men vad hände i Hollywoodfruar då?

Fabrikerat drama.
Citera
2016-12-04, 17:44
  #68
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Men vad hände i Hollywoodfruar då?

Hon stod och skämtade med honom vid grillen då dom skulle få besök av ena dottern och hennes kille. Och hennes man sa att han tyckte att det var skönt att vara hemma tidigare. Och Maria sa: ja se vad du missar. Jag står inte ut med detta. Jag vill skiljas.

Så allvarligare än så var det inte.
Citera
2018-08-18, 21:29
  #69
Avstängd
kattemakss avatar
Maria Montazami är verkligen ointelligent. Ser på "Klassfesten" nu på TV4 där hon berättar att hon var tvungen att gifta sig rikt då hon inte kan något själv. Det förstår jag, maken till pantad människa får man leta efter.
Citera
2018-08-18, 21:43
  #70
Medlem
luddesbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Maria Montazami är verkligen ointelligent. Ser på "Klassfesten" nu på TV4 där hon berättar att hon var tvungen att gifta sig rikt då hon inte kan något själv. Det förstår jag, maken till pantad människa får man leta efter.

Eller är hon smart?

Inte heller ovanligt att sikta in sig på välbärgad man. Snarare väldigt vanligt skulle jag säga.
Citera
2018-08-18, 22:12
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Eller är hon smart?

Inte heller ovanligt att sikta in sig på välbärgad man. Snarare väldigt vanligt skulle jag säga.
Nä inte direkt ovanligt, de flesta skulle inte erkänna det bara. De hävdar bestämt att det var stora kärleken. Att det var till hans plånbok och/eller berömdhet erkänner de aldrig.
Citera
2018-08-19, 00:06
  #72
Avstängd
kattemakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luddesbro
Eller är hon smart?

Inte heller ovanligt att sikta in sig på välbärgad man. Snarare väldigt vanligt skulle jag säga.

Är säkert inte helt ovanligt nej, men måste kännas jobbigt att behöva be sin man om pengar till allt och inte kunna stå på egna ben, även om Maria nog har en hel del egna inkomster idag. Ännu mer förnedrande att berätta det öppet också att man var tvungen att gifta sig rikt för att komma någonstans. Ganska tragiskt till och med. Det må så vara kärlek mellan dem, men Maria är en lyxhora i mina ögon, likt alla dessa Hollywoodfruar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback