Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-13, 19:24
  #1
Medlem
Hallå hallå. Helt plötsligt kan jag inte längre logga in på Facebook, när jag skriver in mitt anv. namn och lösenord kommer det upp:

Cookies krävs
Din webbläsare tillåter inte cookies. Ändra detta i säkerhetsinställningarna innan du fortsätter.

Jag har försökt att lägga till Facebook i "Tillförlitliga platser" och testat att kryssa i "Tillåt alltid sessions-cookies", jag har sänkt säkerhetsnivån och försökt ändra inställningarna så gott jag går men ingenting funkar. Finns det någon som kan hjälpa mig med hur jag skall göra?

Jag använder Internet Explorer, visst kan jag använda Firefox istället men vill gärna att IE skall funka.

Hjälp mig
Citera
2009-09-13, 19:29
  #2
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Hämta hem CCleaner, se Google och rensar dom gamla cookies och cashminnet. Provar igen att logga in.
Citera
2009-09-13, 20:06
  #3
Medlem
927s avatar
du kan ha för hög inställning för sekretess, du hittar det via internetalternativ
Citera
2009-09-13, 20:14
  #4
Medlem
Ccleaner tog bort mycket saker men tog även bort funktionen att kunna skriva i fält såsom där inloggningsnamn krävs på sidor så det funkade inte alls. Laddade istället ner senaste versionen av IE så nu funkar det!

Tack så mycket, tråd kan låsas!
Citera
2010-12-21, 12:18
  #5
Medlem
weedzys avatar
https://www.flashback.org/showthread...ed=1#p27713755

Skriv bara facebook.com istället för facebook.se!
Citera
2010-12-21, 14:39
  #6
Avstängd
Det står samma sak för mig och en annan kompis också tror det är fel på facebook
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback