Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-13, 16:31
  #1
Medlem
Som alla människor så har man haft ett liv innan man träffat sin partner, men en sak har jag hakat upp mig på. Varför är det svårare att smälta att tjejen har varit utomlands och sexat med en strandraggare än med en kille i Sverige? Är det inte "billigt" att de gör så?
__________________
Senast redigerad av Fejkis 2009-09-13 kl. 16:34.
Citera
2009-09-13, 16:35
  #2
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fejkis
Som alla människor så har man haft ett liv innan man träffat sin partner, men en sak har jag hakat upp mig på. Varför är det svårare att smälta att tjejen har varit utomlands och sexat med en strandraggare än med en kille i Sverige? Är det inte "billigt" att de gör så?

Inte billigare än ett ONS i sverige.
Frågan är hur du fått reda på att din partner har haft sex med en playastringpojke.
Citera
2009-09-13, 16:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Inte billigare än ett ONS i sverige.
Frågan är hur du fått reda på att din partner har haft sex med en playastringpojke.

haha fick mig att skratta till lite, ja du...facebook is the shit
Citera
2009-09-13, 16:52
  #4
Medlem
vad är en strandraggare. någon som raggar på stranden?
Citera
2009-09-13, 16:55
  #5
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av az0n1
vad är en strandraggare. någon som raggar på stranden?

Du har aldrig vart vid medelhavet va?
Citera
2009-09-13, 16:56
  #6
Medlem
hehe jo men ragga inte där
Citera
2009-09-13, 16:56
  #7
Medlem
mudpacs avatar
Klart det är äckligare. Dessa strandraggare är bara där av en anledning. Fattar bruden inte det, då är hon riktigt korkad eller riktig billig/äcklig, och en sån brud vill man inte gifta sig med.
Citera
2009-09-13, 17:02
  #8
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mudpac
Klart det är äckligare. Dessa strandraggare är bara där av en anledning. Fattar bruden inte det, då är hon riktigt korkad eller riktig billig/äcklig, och en sån brud vill man inte gifta sig med.

Jävla skitsnack, man kan bara ifrågasätta hennes smak eftersom hon springer med strandraggare men av vilken anledning går två människor hem från krogen i sverige efter fem minuters konversation, två drinkar och livin on a prayer på dansgolvet? vad tror du?
Citera
2009-09-13, 17:06
  #9
Medlem
googla strandraggare och hitta dessa


http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multim...38_212130w.jpg

WTF??!!
Citera
2009-09-13, 17:07
  #10
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av az0n1
hehe jo men ragga inte där

Men missade du alla grabbar på stranden, allt ifrån killar som säljer biljetter till fester till grabbar i string.
Citera
2009-09-13, 17:08
  #11
Medlem
mudpacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Jävla skitsnack, man kan bara ifrågasätta hennes smak eftersom hon springer med strandraggare men av vilken anledning går två människor hem från krogen i sverige efter fem minuters konversation, två drinkar och livin on a prayer på dansgolvet? vad tror du?

Jag anser att en strandraggare är en turk som sitter och raggar upp fulla turister dagligen för att knulla med dom. Knullar ett fruntimmer med en sån så tycker jag där är jävligt äckligt och anser att hon måste vara svagbegåvad .

För att knulla kanske, det är ändå inte en strandraggare hon knullar med, utan förhoppningsvis en vanlig svensson som är kåt en kväll.

För att förtydliga; http://media.photobucket.com/image/g...nj/guido12.jpg . Ligger en tjej med en sån person kan jag itne ha det minsta respekt för henne.
__________________
Senast redigerad av mudpac 2009-09-13 kl. 17:19.
Citera
2009-09-13, 17:09
  #12
Medlem
grabbar i string?? DÅ HAR JAG KOMMIT FEL
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback