Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-13, 14:36
  #1
Medlem
Killar kan ju skilja mellan sex och kärlek mycket lättare än vad tjejer kan.

men i min situation så har killen sagt nej till sex med mig en gång när jag har frågat om han vill komma upp till lägenheten, och sedan veckan efter så har vi haft sex, och även nu i helgen.
På vardagar brukar vi prata lite kort på msn, och det är alltid han som tar initiativet till samtal. Han är schysst, typ han vet att jag vill gå på ett särskilt gym, men det är ganska dyrt. så eftersom han går där har han fått ett 1 veckas gymkort på det gymmet och ville ge mig det. och jag ska åka utomlands själv och han har en vän där så han fixade ihop oss så att jag har lite sällskap där...

verkar han gilla mig? eller e han fortfarande enbart ute efter sex? (han sticker dock direkt efter sexet...)
Citera
2009-09-13, 14:48
  #2
Medlem
Ahmedssons avatar
Han gillar dig nog.
Citera
2009-09-13, 14:58
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedsson
Han gillar dig nog.
Tror samma sak :P
Citera
2009-09-13, 15:05
  #4
Medlem
tror som dom andra. Han tycker nog om dig.
Citera
2009-09-13, 15:16
  #5
Medlem
men om jag lägger till detta, han har flickvän...

:-(
Citera
2009-09-13, 15:23
  #6
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shopgirl87
men om jag lägger till detta, han har flickvän...

verkar han gilla mig? eller e han fortfarande enbart ute efter sex? (han sticker dock direkt efter sexet...)


Han gillar dig nog, han fortsätter ju ligga med dig, men mer än "gillar" skulle jag inte sätta några slantar på.

Killar som är frekvent otrogna/lever dubbelliv duger fö bara till en sak dvs ligga med, men det hoppas jag du förstår.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback