Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-13, 12:56
  #1
Medlem
Det är min son som fyller 15 den 10/10, lika svårt köpa till han som till en äldre som har allt, han är handikappad och sitter i rullstol, vad han skulle vilja få är en tågresa men då jag med är sjuk och på min höjd kommer till närmsta mataffär så är allt fysiskt uteslutet, han vill inte längre spela på wii eller playstation, annars kunde jag köpt spel. han sitter framför dator`n och spelar eller tittar på Happy Tree Friends, http:htf.atom.com/ , tecknat där blodet sprutar åt alla håll, han gillar Herman Hedning med och synd jag redan lovat han oktoberalbumet som kommer.Tips ?
Citera
2009-09-13, 12:59
  #2
Medlem
kaxen82s avatar
En sånhär festlig snökupa som man vänder på så att det snöar. Kan hålla en sysselsatt i dagar!
Citera
2009-09-13, 13:06
  #3
Medlem
Roflsteins avatar
Köp han WoW och alla 3 uppdateringar och betala dom 120 kronorna i månaden det kostar. då har han iaf fritidsintresse i minst 1-2år framåt.

Och WoW är roligt sålänge man kan spendera mkt tid på det. och han verkar ju uppfylla kravet för det
Citera
2009-09-13, 13:15
  #4
Medlem
Liberaliss avatar
Köp ett ritbord till datorn så kan han teckna med Photoshop.

Lycka till!
Citera
2009-09-13, 13:40
  #5
Avstängd
Vad för handikapp lider ni av?

Inte för att det är så jätterelevant, mest nyfiken bara.
Citera
2009-09-13, 13:41
  #6
Medlem
Cotillions avatar
Böcker? Finns en hel del fantasy som är bra och som kan beställas över nätet.
Många som har fastnat för Robert Jordans böcker. Första boken Farornas Väg handlar om: (Saxat från bokens baksida)


Läser han den har att göra i 6 månader om han läser intensivt.

David Eddings böker har trollfört många.
Stenens Väktare rekommenderas att börja med:


Annars finns ... kanske bio biljetter?


Citat:
Ursprungligen postat av Roflstein
Köp han WoW och alla 3 uppdateringar och betala dom 120 kronorna i månaden det kostar. då har han iaf fritidsintresse i minst 1-2år framåt.

Och WoW är roligt sålänge man kan spendera mkt tid på det. och han verkar ju uppfylla kravet för det

Ovanstående är också ett bra tips.

Kläder kanske inte är roligt alla gånger men det behövs det med.

Bökerna får du nästan ringa antingen SF-bokhandeln eller akademibokahandeln.

Lycka till och ha en trevlig födelsedag.

P.S jag var också ganska kräsen när det kom till födelsedagspresenter.
Citera
2009-09-13, 13:42
  #7
Medlem
Kan ingen annan åka tåg med honom då?
Citera
2009-09-13, 13:46
  #8
Medlem
Snökula har en redan och en till.Rita tycker han är kul men det har han redan i datorn och på nätet.WoW skall jag kolla upp om det kan vara nåt för han.Bra förslag ni ger så fortsätt komma med mer förslag.Min son har medfödd degrederande sjukdom och jag har me.
Citera
2009-09-13, 13:47
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Kan ingen annan åka tåg med honom då?

Bra förslag, släkting? God vän?

Finns alltid någon som skulle ställa upp
Citera
2009-09-13, 14:52
  #10
Medlem
mudpacs avatar
kolla upp WOW då har han att göra,
Citera
2009-09-13, 15:00
  #11
Medlem
Ahmedssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Kan ingen annan åka tåg med honom då?

Inte tid, möjlighet, ork, etc...
Citera
2009-09-13, 15:04
  #12
Medlem
I Savants avatar
Han sitter i rullstol och har förmodligen ett jävligt trist liv, medan andra super och knullar så sitter han hemma och dräglar. Han fyller femton år och önskar sig en tågresa så han för en gång skull kommer ut ur sitt fångenskap och får se andra saker förutom sitt rum, och för detta kallar hans pappa honom bortskämd?

Stackars unge...

Må Väl.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback