Hej, jag vaknade idag med ont i svalget. Så jag undrar vad de där halstabletterna som finns på Apoteket heter och om det finns några huskurer man kan ta till? Har Willys till mitt förfogande så svar innan det stänger för Apoteket kan jag ju inte gå till förrens imorgon
Hej, jag vaknade idag med ont i svalget. Så jag undrar vad de där halstabletterna som finns på Apoteket heter och om det finns några huskurer man kan ta till? Har Willys till mitt förfogande så svar innan det stänger för Apoteket kan jag ju inte gå till förrens imorgon
Honungsvatten är ungefär det sämsta du kan dricka när du har halsont. Visst det känns lent och gott i halsen ett tag, men den egentliga effekten är bara att man skapar ett sött och gott klimat för bakterierna i halsen. Inte så lyckat Bättre är det att gurgla med salt- eller isvatten (eller båda samtidigt) som gör att bakterierna i halsen dör.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!