Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-05, 00:34
  #709
Medlem
WOW, testade hos en polare när de kom ut men fatta aldrig grejen riktigt och föll aldrig mig i smaken. Kan vara för att man var väldigt sportintresserad och var mest intresserad av diverse sportspel under den tiden.
Citera
2024-01-05, 11:56
  #710
Avstängd
Okej Fortnite gjorde mycket för att övervinna mig och lyckades. Men spelet har gjort bort sig, crossplay nämligen.
Jag tänker inte bry mig så mycket, köp bara en PC helt enkelt kan man säga.
Men jag väntar nu på nästa spel mer gärna. Fortnite gjorde bort sig. Precis som med alla spel som ständigt ger oss uppdateringar, tillslut kraschar det någonstans på vägen.
Jag sitter på en Series X nämligen. WoW på konsol är inte något jag är så förtjust i. Jag bryr mig inte om den halvdana krycka som vi kommer att få stå på, även om just det halvdana kan vara riktigt bra. Tyvärr ändå.
Overwatch 2 blev min nästa kandidat men tyvärr så är matchmaking på tok för dött, förvånande med tanke på att spelet är f2p ändå. Hoppas denna spelserie läggs ner nu faktiskt. Man hade aldrig rört 1an. Men alla vill ju slå ner Fortnite som helt enkelt bara släpptes utan motgångar.
Dessa spel är väldigt sällsyntare än vad folk tror.
League of Legends t.exempel. Man ersätter aldrig sån elegans. Fortnite är förmodligen ett likadant sådant.
Jag behöver inte se nästa stora fenomen nu värst då gta 6 ändå är konsol exklusivt om 2 år. Det kommer faktiskt att bli det mest fantastiska med spelet. Noll crossplay än mellan handkontrollen.
Min stora fråga är bara vad som kommer att vara exklusivt i förhållande till crossplay och dessutom där vi vill kommunicera.
Jag funderar på VR inköp just för detta.
Det känns nästan lite äckligt att sitta på en PC nuförtiden. Det är så himla dyrt och så enkelt för dom där. Men sen har vi exakt alla andra apparater som bara ger nackdelarna av mjukvara skäl helt totalt i onödan.
Man ser att PC inte behöver vara så dyrt ens. Men det vill dom.
Att klura ut en spelkonsol iallafall, det är 10 gånger roligare och bekvämare. Demoner och kräk lär aldrig kunna störta det likaväl såsom en PC.
PC är som att sitta i en sportbil som är på leasing och beslagtas inom kort.
Konsolerna är nu mer åt just massa orimligheter och i sikte på att te sig som bristfällig gentemot pc förstås. Men ändå en sak som man ställer i sitt vardagsrum, just pga exklusiviteter förstås.
Jag måste verkligen fundera på just varför jag någonsin skulle velat ha en handkontroll i Fortnite om vi ändå är i den ultimata "alla mot alla" plattformen.
Än så länge är jag ingen designer för spelet men min logiska hjärna vrål skriker "nackdel, nackdel, nackdel" med minsta spakrörelse.
Det är lika vidrigt utav utvecklarna såsom det är utav pajaser i flaggstånget som bara vill vara högsta höns runtom i landet.
Det kan likaväl vara en passiv agression gentemot ett hushåll om man bor nära just trafiken. Det är därför det blir sån resistans i Inferno online nämligen.
Just nu i ren affärsman anda så jämnar universum ut att förstöra otroligt pålitliga projekt som en folksamling ska kunna sätta sig hos ändå. Ren rättvisa. Jamen, universum är inte bara åt det goda och det få men även åt det elektroniska. Gud kommer att närvara vid gta 6 release.
@$_2219110101-jävla-pc.+
Citera
2024-01-05, 12:44
  #711
Medlem
HasseBanans avatar
Ogillade Civilization 4, av många ansedd som ett av de bästa i serien, tyckte det var en klar försämring mot 3:an, som fortfarande är favoriten.
Citera
2024-03-19, 12:07
  #712
Medlem
anomaligns avatar
GTA-serien. De första spelen GTA och GTA 3 var kul, dels pga brist på alternativ vid den tiden och dels för att de var lite mer tuffa och edgy än konventionella spel, men ganska snart försvann nyhetsvärdet.

Ogillar hela den övergripande genren "bilåkarspel". Jag blev rätt besviken när Cyberpunk visade sig vara en GTA-klon med RPG-strössel.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback