Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-11, 20:18
  #1
Medlem
multimegas avatar
Vilka spel har hyllats av andra som ni själva aldrig har gillat?.

Jag har faktiskt aldrig gillat Sonic The Hedgehog. Köpte det både till Mastersystem och Megadrive, men jag förstår inte vad det är som är så himla bra?.

Allt svishar förbi och man hinner inte se något typ. Musiken som hyllas gillar jag inte direkt

vad har ni för spel som ni aldrig gillat, men som andra älskat?
Citera
2009-09-11, 20:22
  #2
Medlem
McHovers avatar
Cs är väl det som jag tänker på såhär omedelbart. Väldigt många som gillar/ gillat det medan jag aldrig har förstått det roliga, det är ett FPS som alla andra, bara det att det är ganska dålig grafik. Jag lägger nog till WoW också. Vilket slöseri med tid och pengar.
Citera
2009-09-11, 21:15
  #3
Medlem
Sittmöbels avatar
Halo är det enda jag kommer ihåg såhär på rak arm, tyckte det var stelt och trist.
Citera
2009-09-11, 21:16
  #4
Medlem
Megalomanias avatar
Starwing - Trist, men framförallt ful, railshooter med irriterande karaktärer. Vad gör det för skillnad att tekniken är revolutionerande om resultatet ser ut som skit?

Sonic-serien - Jag har heller aldrig förstått grejen. Visst att spelen såg jävligt bra ut när de kom men enligt mig finns det inget nöje i den formen av trial and error där reaktionsförmågan helt sätts ur spel eftersom det går för fort för att man ska hinna reagera.

Diablo - Dungeon crawlers är ju inte så värst upphetsande till att börja med men Diablo lyckas med konstycket att göra det tråkiga ännu trå...ZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzz
Citera
2009-09-11, 21:17
  #5
Medlem
SimpleMans avatar
Zelda och Final Fantasy serien.
Citera
2009-09-11, 21:18
  #6
Medlem
chrguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sittmöbel
Halo är det enda jag kommer ihåg såhär på rak arm, tyckte det var stelt och trist.

Samma här. Däremot har jag ingenting emot CS. Men Halo är något som jag aldrig har fastnat för. Kan vara för att man använder handkontroll, tycker det blir mindre känsla då..
Citera
2009-09-11, 21:19
  #7
Medlem
orkzs avatar
Älskar WC3 men avskydde modden Dota.
Citera
2009-09-11, 21:22
  #8
Medlem
Herr gurkas avatar
Half-Life tyckte jag avr hyfsat meningslöst
Citera
2009-09-11, 21:25
  #9
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
World of Warcraft
Det första jag kom att tänka på också. Fallout 2 gillar jag inte heller, men det beror säkert på att jag aldrig spelade det när det var nytt.
Citera
2009-09-11, 21:28
  #10
Medlem
anooonyms avatar
inte gillar vet ja inte .. men jag prisar ju inte halo,fallout,zelda,ff osv värst mycket.
Citera
2009-09-11, 21:48
  #11
Medlem
DonRosens avatar
- Final Fantasy serien.. hur många är dom uppe i nu?

- World of warcraft..

- NHL
Citera
2009-09-11, 21:49
  #12
Moderator
Snuffelbutts avatar
Final fantasy, Sonic det är nog dom jag kommer på nu i alla fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback