Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-11, 18:44
  #13
Medlem
jambosanas avatar
Jag var mest fascinerad/chockskadad av att människan inte är mer än 38 år.
Hon ser ut som en fräsch 50+kvinna.
Citera
2009-09-11, 19:00
  #14
Avstängd
c-Helzings avatar
Svenska hollywoodfruar? Hur stor procentdel av hollywoodikonernas fruar är de facto svenskar? Det känns som att serien kommer att möta sitt slut ganska snart...
Citera
2009-09-13, 18:38
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av jambosana
Jag var mest fascinerad/chockskadad av att människan inte är mer än 38 år.
Hon ser ut som en fräsch 50+kvinna.

Kolla när hon såg bra ut..även om det är många år sedan...
Anna Åberg är den bruden som hoppar ut ur Hawaiian Tropic-bussen i slutet på Dumb Dumberer..sjukt vad sliten hon är numera för att vara 38 år !!!
Citera
2009-09-13, 19:00
  #16
Medlem
[quote=Enfattigen]Det bästa är ju att en av kvinnorna heter Anna och gifter sig med Paul Anka.

Kärringen ser ju ut som Arne Anka
Citera
2009-09-14, 13:28
  #17
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
Kolla när hon såg bra ut..även om det är många år sedan...
Anna Åberg är den bruden som hoppar ut ur Hawaiian Tropic-bussen i slutet på Dumb Dumberer..sjukt vad sliten hon är numera för att vara 38 år !!!


Jäklar vad hon har gått ner sig, hon var ju dyngfräsch i Dum&dummare...
Citera
2009-09-14, 13:47
  #18
Medlem
shackmatts avatar
Jag skrattar fortfarande lika högt så fort jag ser reklamen för programmet.

"Menar de allvar?" tänkte jag första gången.

Ja, tydligen...
Jag vet inte om tv3 medvetet gör narr av dem eller om de faktiskt sett detta som ett seriöst projekt.
Det kan man ju fråga sig...
Citera
2009-09-14, 13:49
  #19
Medlem
Tror serien är grym, större komik får man leta efter. Det enda som är tråkigt är att Anna mfl inte förstår att man skrattar åt dem. Fast vänder man på det hela så är hon nöjd oavsett så det största förloraren är väl jag om jag skulle sitta och titta på det.
Citera
2009-09-14, 13:53
  #20
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
Kolla när hon såg bra ut..även om det är många år sedan...
Anna Åberg är den bruden som hoppar ut ur Hawaiian Tropic-bussen i slutet på Dumb Dumberer..sjukt vad sliten hon är numera för att vara 38 år !!!

Ja ser snarare ut att vara runt 50. Visst hon har inte så mycket åldersrynkor för att vara 50, men hon ser så sliten ut att det åldrar henne.
Citera
2009-09-14, 13:56
  #21
Medlem
evolutes avatar
Vem av dem är det som ser ut som någon spänt ett trumskinn över ett skelett? Jag påminns om citatet ur Fight club: "Chloe looked the way Meryl Streep's skeleton would look if you made it smile and walk around the party being extra nice to everybody.".
Citera
2009-09-14, 14:08
  #22
Medlem
Anna som är gift med Paul Anka säger i en reklam att hon måste suga av honom varje morgon annars är han otrogen.

Trevlig prick

Men jag tänker kolla när det börjar. Med fjärrkontrollen beredd
Citera
2009-09-14, 14:13
  #23
Medlem
gebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Huvudet på spiken, jag har endast sett en reklamaffisch för serien men dragit samma slutsats.

samma här, de värsta är att alla småtjejer ser typ upp till dessa tjejer
Citera
2009-09-14, 14:59
  #24
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sockertopp
Anna som är gift med Paul Anka säger i en reklam att hon måste suga av honom varje morgon annars är han otrogen.

Trevlig prick

Men jag tänker kolla när det börjar. Med fjärrkontrollen beredd


Mannen verkar ha huvudet på spiken iallfall
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback