Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-16, 22:03
  #2197
Medlem
Uncle Dukes avatar
Okej, Annas beteende på pressfotograferingen var något av det mest obehagliga jag sett. Totalpsykopatisk mobbare, jag fattar inte att de andra fruarna satt kvar. En sådan människa ska man inte ge uppmärksamhet, hon kan slänga ur sig de grövsta förolämpningar men är immun mot dem själv. Elenas fullt berättigade "comebacks" om att Anna förlorat vårdnaden om sina egna barn hade fått en någotsånär normal människa att bli ledsen eller åtminstone reagera, men Anna verkade inte ens ta illa upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Haltahalta
Dagens avsnitt med Anna Anka. Tror hennes beteende är ett pr-trick till hennes självbiografi hon ska släppa. Där kommer hon säkert gråta ut och förklara sitt hätska beteende.

Det spelar ingen roll om hon "trollar", det är ändå sjukt och ondskefullt att säga sådana saker som hon sade till Elena och Sofie.
Citera
2018-10-16, 23:21
  #2198
Medlem
moralhoras avatar
Givetvis vet jag att programmet är klippt, men Anna satt och skröt om hur spermamasker var bra för huden (inte om man tittar på henne) och hon kallar Paradise Hotel-tjejen för hora? Kanske är det sistnämnda sant, förvisso, men låt oss inte låtsas som om Anna inte fick jackpot via att suga en gammal gubbes kuk.

Är det fel att önska att Gunilla skulle vandra in?
Citera
2018-10-17, 00:42
  #2199
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Givetvis vet jag att programmet är klippt, men Anna satt och skröt om hur spermamasker var bra för huden (inte om man tittar på henne) och hon kallar Paradise Hotel-tjejen för hora? Kanske är det sistnämnda sant, förvisso, men låt oss inte låtsas som om Anna inte fick jackpot via att suga en gammal gubbes kuk.

Är det fel att önska att Gunilla skulle vandra in?

Det hade varit drömmen.
Citera
2018-10-17, 00:43
  #2200
Medlem
Ni som går på och klagar på elenas utseende, skulle gärna vilja veta hur ni själva ser ut... pinsamt
Citera
2018-10-17, 00:53
  #2201
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tieca
Ni som går på och klagar på elenas utseende, skulle gärna vilja veta hur ni själva ser ut... pinsamt

Vilka "går" och klagar på Natachas utseende?
Citera
2018-10-17, 06:33
  #2202
Medlem
ace_secs avatar
Programmet är ett skådespel och scriptat. De är i princip skådespelare.

"Förstärk era personligheter gånger tusen"
Citera
2018-10-17, 06:50
  #2203
Medlem
moralhoras avatar
Det jag kan tyda av försvaret till Anna Anka är att nästa avsnitt är smaskens!

*smörjer fingrarna*
Citera
2018-10-17, 07:13
  #2204
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Okej, Annas beteende på pressfotograferingen var något av det mest obehagliga jag sett. Totalpsykopatisk mobbare, jag fattar inte att de andra fruarna satt kvar. En sådan människa ska man inte ge uppmärksamhet, hon kan slänga ur sig de grövsta förolämpningar men är immun mot dem själv. Elenas fullt berättigade "comebacks" om att Anna förlorat vårdnaden om sina egna barn hade fått en någotsånär normal människa att bli ledsen eller åtminstone reagera, men Anna verkade inte ens ta illa upp.



Det spelar ingen roll om hon "trollar", det är ändå sjukt och ondskefullt att säga sådana saker som hon sade till Elena och Sofie.

Och vad säger inte det om TV3 som lät det ske?
Citera
2018-10-17, 08:47
  #2205
Medlem
enfindams avatar
Jag tycker att det var onödigt av Anna Anka att skälla ut Elena, det förlorar hon nog själv på. Elena är väl inte direkt den typiska "Hollywoodfrun" och klänningen hon bar till pressfotograferingen var osmaklig. Jag tycker att man ska ha lite klass och stil för att få vara med.
Citera
2018-10-17, 09:17
  #2206
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tycker att det var onödigt av Anna Anka att skälla ut Elena, det förlorar hon nog själv på. Elena är väl inte direkt den typiska "Hollywoodfrun" och klänningen hon bar till pressfotograferingen var osmaklig. Jag tycker att man ska ha lite klass och stil för att få vara med.

Hade hon nöjt sig med att kommentera val av klänning men hon gav sig på henne som person. En som förespråkar avsugning skall inte kalla någon annan hora och att programmet ses av barn. Jag älskar när Elena kommenterar Ankans ålder som 60+
Citera
2018-10-17, 09:28
  #2207
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Hade hon nöjt sig med att kommentera val av klänning men hon gav sig på henne som person. En som förespråkar avsugning skall inte kalla någon annan hora och att programmet ses av barn. Jag älskar när Elena kommenterar Ankans ålder som 60+
Nej, man ska inte kasta sten i glashus.
Citera
2018-10-17, 10:29
  #2208
Medlem
swimmingpools avatar
Gårdagens avsnitt var nog det smaskigaste hittills. Älskar när dom där idioterna bråkar, det är ju en freakshow, det är ju därför man tittar.

Sen undrar man om dom inte har börjat bråka lite extra på sista tiden för dom vet att det är det folk vill se, men tror inte man vill ha hemska gräl bara för att få tittarsiffror.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback