Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-22, 20:29
  #2161
Medlem
swimmingpools avatar
Sa inte nån till Anka typ, men du har ju inte vårdnaden om dina barn. Tror det var i en trailer när dom var på frumiddagen, men det visades väl inte i programmet sen?
Citera
2018-09-23, 00:24
  #2162
Medlem
Klossmongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Sa inte nån till Anka typ, men du har ju inte vårdnaden om dina barn. Tror det var i en trailer när dom var på frumiddagen, men det visades väl inte i programmet sen?
Jo, nej inte ÄN så länge, men det klippet kommer säkert i nåt program framöver.
Citera
2018-09-23, 01:19
  #2163
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klossmongo
Jo, nej inte ÄN så länge, men det klippet kommer säkert i nåt program framöver.
Jaha, var det inte på frulunchen? (som brukar vara i första avsnittet)
Citera
2018-09-25, 22:01
  #2164
Medlem
kukflashs avatar
Vem är det som kommer in under middagen?
Citera
2018-09-25, 22:09
  #2165
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vem är det som kommer in under middagen?

Gunilla, får man väl gissa. Britt Ekland som andrahandstips. Har inga övriga förslag.
Citera
2018-09-26, 08:03
  #2166
Medlem
Jag tror att det the drill sergeant som kommer tillbaka. Den svarte fitness-gubben som gormade och skrev på dem några timmar tidigare.......klassiskt reality trick för att lura tittarna att det är ngn ”juicyare” som kommer
Citera
2018-09-28, 09:39
  #2167
Medlem
Uncle Dukes avatar
Aftonbladet spoilar kommande avsnitt och avslöjar vem det är som dyker upp oväntat:

Citera
2018-09-28, 12:02
  #2168
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Aftonbladet spoilar kommande avsnitt och avslöjar vem det är som dyker upp oväntat:



Personliga skäl? som att sitta häktad och hålla sig borta från rättvisan. Är det hon har Kronofogdemyndigheten kanske möjlighet att dra in några kronor på skulden hon har till svenska folket
Nej fan jag mår illa
Citera
2018-09-28, 21:49
  #2169
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Aftonbladet spoilar kommande avsnitt och avslöjar vem det är som dyker upp oväntat:


YAAAAAAAAAAAAAAAAAS!!! Jag behöver lite skrik och skrän i mitt liv då koffein inte är tillräckligt att hålla mig uppe på nätterna.
Citera
2018-10-02, 06:34
  #2170
Medlem
moralhoras avatar
Jag kom äntligen på vart jag har sett kongolesen förut - Braxton Family Values!

Han läxade upp Toni Braxtons systrar i den realitysåpan, så han är nog lite av en kändis i Los Angeles. Skulle inte förvåna mig om hans accent är totalt fejk heller.
Citera
2018-10-02, 07:21
  #2171
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag kom äntligen på vart jag har sett kongolesen förut - Braxton Family Values!

Han läxade upp Toni Braxtons systrar i den realitysåpan, så han är nog lite av en kändis i Los Angeles. Skulle inte förvåna mig om hans accent är totalt fejk heller.

? Vad pratar du om?
Citera
2018-10-02, 07:57
  #2172
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
? Vad pratar du om?

Jag pratar om kongolesen, Tchicaya Missamou, som Anna Anka hyrde in i det senaste avsnittet som "personal trainer". Känd i Amerikatt uppenbarligen:

http://edition.cnn.com/2010/WORLD/af...mou/index.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback