Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-01, 22:05
  #2053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Programmet heter HollywoodFRUAR. Det är naturligtvis makens pengar vi snackar om när vi säger Montazami/Prydz.

Notera att dom inte ens bor i Hollywood
Citera
2016-12-02, 00:40
  #2054
Medlem
Redors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Svårt att säga. Montazami har ju sin märklarfirma medan Prydz tjänar pengar på att skriva låtar. Jag kan tänk mig att Montazamis pengaflöde är stabilare medan Prydz är mer beroende av att skapa hitlåtar.


Ja, Kamran är ju toppmäklare (dock inte i klass med Fredrik Eklund tror jag) men säljer ju exklusiva och dyra villor, hus och lägenheter. Uppenbarligen går det ju bra för honom och det blir nog rejäla tillskott till kassan varje månad, visst hans pengflöde är säkert stabilt, tills det kommer en bostadsbubbla igen och husen inte blir värda någonting i princip. Men förhoppningsvis finns det kapital undanstoppat ifall det händer.

Prydz precis som du säger är nog berodne av sina låtar. Men precis som med Steve Angello t.ex så finns det nog mkt kapital där med
Citera
2016-12-02, 19:45
  #2055
Medlem
Varför är det bara Kamran som ställer upp med sitt ansikte från makarnas håll! Och Persson är ju inte ens gift, hur kan hon vara med, egentligen?? (jo jag fattar att hon är ett dragplåster)
Citera
2016-12-03, 20:46
  #2056
Medlem
DetBlirBaraKesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nfighter
Varför är det bara Kamran som ställer upp med sitt ansikte från makarnas håll! Och Persson är ju inte ens gift, hur kan hon vara med, egentligen?? (jo jag fattar att hon är ett dragplåster)


Är Elena Belle gift?
Citera
2016-12-06, 12:49
  #2057
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetBlirBaraKeso
Är Elena Belle gift?

Hon har då en man. Tror han hette Mike. Men gifta vet jag inte.
__________________
Senast redigerad av RadikalFail 2016-12-06 kl. 12:55.
Citera
2016-12-11, 11:11
  #2058
Medlem
William Hainess avatar
Ok kan jag säga detta - bögar är inte så där.

Om jag vill ha ett party med bitchy bottoms så visst, men herrejävlar. Bögar är inte så stereotyp. Varför vill man ha ett party med "några tjejer... och bögar" förresten? Om jag hade blivit inbjuden till en sådan grej så hade jag sagt till tjejen att hon är fet och bör avlida snarast.

Det borde verkligen inte störa William Haines på sättet det gör men bitch please.
Citera
2016-12-11, 14:37
  #2059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ok kan jag säga detta - bögar är inte så där.

Om jag vill ha ett party med bitchy bottoms så visst, men herrejävlar. Bögar är inte så stereotyp. Varför vill man ha ett party med "några tjejer... och bögar" förresten? Om jag hade blivit inbjuden till en sådan grej så hade jag sagt till tjejen att hon är fet och bör avlida snarast.

Det borde verkligen inte störa William Haines på sättet det gör men bitch please.

Det mesta är väl stereotyp nu för tiden, tyvärr
Citera
2016-12-11, 23:19
  #2060
Medlem
William Hainess avatar
Erika - och ni vet att William Haines inte är pervers - börjar verkligen växa upp till en vacker kvinna.

Hur kommer Gunilla reagera på detta när hennes tuttar börjar nå knäna? Och ja, jag har lagt märke till hennes fallande tuttar.
Citera
2016-12-31, 20:41
  #2061
Medlem
William Hainess avatar
Är det bara jag eller höll Erika nästintill hålla sig för skratt när Gunilla föll från "håååverbåården"?
Citera
2016-12-31, 21:00
  #2062
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Hon har då en man. Tror han hette Mike. Men gifta vet jag inte.
De har precis gift sig på Bora Bora tror jag att det var
Citera
2016-12-31, 21:01
  #2063
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
De har precis gift sig på Barbados tror jag att det var

Det är inte omöjligt. Dock har man ju aldrig fått se han. Utan det är ju mest Marias man man ser.
Citera
2016-12-31, 21:04
  #2064
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Det är inte omöjligt. Dock har man ju aldrig fått se han. Utan det är ju mest Marias man man ser.
De gifte sig alldeles nyligen på Bora Bora
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback