Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-01, 21:01
  #1849
Medlem
NickLidstroms avatar
Gunilla har dock rätt i att hon skulle kunna få ut vem som helst av de andra fruarna om hon ville, inför en ny säsong.
Citera
2015-10-01, 21:07
  #1850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Gunilla har dock rätt i att hon skulle kunna få ut vem som helst av de andra fruarna om hon ville, inför en ny säsong.

Jag hoppas du skämtar.Nog för att tv3 har kvar henne för att det ger tittarsiffror.Men det gör dom andra också. Men om deltagarna. Vilka som ska vara med Lr ej.Har nog ej Gunilla så mycket att säga till om
Citera
2015-10-01, 21:47
  #1851
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
Jag hoppas du skämtar.Nog för att tv3 har kvar henne för att det ger tittarsiffror.Men det gör dom andra också. Men om deltagarna. Vilka som ska vara med Lr ej.Har nog ej Gunilla så mycket att säga till om

Gunilla hotar ju lite då och då att hon minsann ska lämna programmet, men sanningen är att Gunilla behöver Svenska Hollywoodfruar mer än Svenska Hollywoodfruar behöver henne. Det är ju bara att se på hennes ganska torftiga livsstil i jämförelse med dom andra fruarna för att förstå det.
Citera
2015-10-02, 09:47
  #1852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Gunilla har dock rätt i att hon skulle kunna få ut vem som helst av de andra fruarna om hon ville, inför en ny säsong.

TV3 har dementerat att GP skall ha någon makt att kasta ut någon av fruarna. Tyvärr hittade jag inte uttalandet, men kommer fortsätta att leta
Citera
2015-10-02, 09:56
  #1853
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Gunilla hotar ju lite då och då att hon minsann ska lämna programmet, men sanningen är att Gunilla behöver Svenska Hollywoodfruar mer än Svenska Hollywoodfruar behöver henne. Det är ju bara att se på hennes ganska torftiga livsstil i jämförelse med dom andra fruarna för att förstå det.

Tror Svenska Hollywoodfruar är hennes enda inkomstkälla. Uppfattar det som att GP i verkligheten är en ganska fattig och tragisk person. Hemmet skriker sunk och mammans caregivers verkar mer som socialt stöd eller en gest från kyrkan
Citera
2015-10-02, 10:02
  #1854
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
TV3 har dementerat att GP skall ha någon makt att kasta ut någon av fruarna. Tyvärr hittade jag inte uttalandet, men kommer fortsätta att leta
Ja men ett sånt uttalande är ju inte värt någonting. Det hade de ju gjort även om hon hade makt. Men tänkte faktiskt inte igår på att Gunilla behöver tv3 så mycket. Det vet ju kanalen så klart om, så de kan ju sätta hårt mot hårt när de vet att hon inte kommer sluta. De behöver ju fruar som motsätter sig henne annars blir det inte "bra" tv.

Men om vi ponerar att hon skulle få resurser på annat håll, och inte behöver vara med i serien så skulle hon nog ha väldigt mycket att säga till om. Hon skulle nog inte kunna få ut en person som Maria som tillhör original uppsättningen. Men ÅSA, eller någon annan med liknande värde skulle flyga ut direkt.
Citera
2015-10-04, 03:36
  #1855
Medlem
this isn't mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Same shit different name
Tror jag håller med där, insåg under programmet att jag har mer sympati för Gunilla än för Åsa.
Citera
2015-10-06, 20:12
  #1856
Medlem
JerryCottons avatar
Varför har den däringa Åsa opererat fast en prinskorv i underläppen? Överläppen är en klassisk anknäbb.
__________________
Senast redigerad av JerryCotton 2015-10-06 kl. 20:22.
Citera
2015-10-06, 20:30
  #1857
Medlem
enfindams avatar
Pressfotograferingen ska bli spännande att se...
Citera
2015-10-07, 01:45
  #1858
Medlem
William Hainess avatar
Ärligt talat, det hade varit bättre av Isabel att bara låta Gunilla göra som hon vill med make-up:en. Om Gunilla sedan ser förjävlig ut så är det ju på henne själv och hon kan inte skylla på Isabel (eller jo förresten, det kommer hon göra oavsett men åtminstone så har Isabel en hållhake).

Gunillas psykotiska skratt i trailern för nästa avsnitt gav mig rysningar.
Citera
2015-10-07, 16:51
  #1859
Medlem
Gunilla gjorde det totala bottendeltagandet detta avsnitt. kan det ens bli sämre? Erika finns inte med längre och Gunilla verkar stå på randen för det totala psykbrytet
Citera
2015-10-09, 13:50
  #1860
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Åsa visar upp omoget beteende oavsett om Gunilla är där eller ej. Lite förpubertalt skulle jag vilja kalla det - 12 år (?)

Det är komik på högnivå när en 40 åring går omkring med en docka i famnen och köper babykläder
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback