Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-05-10, 20:12
  #2413
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Såg klippet nyss när hon flippar ut vid bungyjump, hon är ju galen, dessutom 1) varför söker man om man är rädd för höjder.
2) Men är det där en färsk inspelning eller var det när hon och dottern var med första gången? 3) För var inte det för något år sen de var med?
1) Ja varför? I hennes fall så är det med allra största sannolikhet hennes oerhörda närmast sjukliga behov av att få vara i rampljuset!
2) Enl TV4 avser årgång 8 år 2020, men inspelningarna i Frankrike måste ha genomförts i sommarsol under 2019. Hennes dotter var inte med i denna programomgång.
3) Har tyvärr ingen aning om ifall avskrädet har varit med tidigare, men någon annan kanske vet mer.
Ha det..🍻
Citera
2020-07-20, 10:52
  #2414
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Åsa Vesterlund och Fredrik Berne är ett par.
Det bekräftar Hollywoodfrun till Hänt – men är förtegen huruvida paret även planerar att flytta ihop.

https://www.expressen.se/noje/hollyw...n-min-pojkvan/
Är de ihop fortfarande ?
Det ser inte ut så på hans fb ?
( han brukar gärna lägga ut bilder på henne när de är på resor etc
Citera
2020-07-20, 12:40
  #2415
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag tyckte om när Britt Ekland var med, då var det fart och fläkt. Jag tycker att man kan strunta i Åsa Vesterlund, Elena Belle och Siv Cotton.
Ja vilken skillnad det var när Britt var med. Nu är det rena sömnpillret.
Citera
2021-01-02, 13:18
  #2416
Medlem
Ligger och slötittar på en maratonsändning just nu på tv3. Vet i fan varför jag kollat på detta skitprogram i alla år, antar att jag dras till lyteskomik. Har det funnits någon vettig person under programserien?

Maria: vill framstå som snäll och gullig men är en jävla skrytmänniska som alltid måste upplysa om vad saker och ting har kostat. Verkar dessutom otroligt korkad och kan inte prata svenska. Hallå, hon har familj i Sverige och barnen tycks ju kunna lite svenska.

Gunilla: hoppas för guds skull hon inte är så här på riktigt för då tappar jag all tro på mänskligheten

Åsa: en människa med politiska åsikter från stenåldern. Totalt intelligensbefriad och koketterar med att hon inte ens kan steka ett ägg

Päivi, Sofie, Siv, Elena, Isabelle: totalt ointressanta människor.

De enda som lämnat en liten uns av sympati är Anna Anka, Britt Ekland, Margareta, Susanne Saperstein och Lena Jolton. Dessa damer har det i alla fall varit lite ruter i och de har glimten i ögat
Citera
2021-05-29, 21:16
  #2417
Medlem
nickomyras avatar
Hur mkt har Åsa V sprutat in i fejset ? Eller har hon gjort ett riktigt lyft nu?
Någon som vet vem hennes nya kärlek är ?
Citera
2021-10-26, 20:35
  #2418
Medlem
nickomyras avatar
Vem är det Åsa tror ligger bakom hotet ? https://www.expressen.se/noje/asa-ve...QQ-1Da_Xw4kjZM
Hennes ex F.B ?
Citera
2021-11-12, 16:50
  #2419
Medlem
nickomyras avatar
Är det Åsa vesterlund som har skrivit illa om kliniken https://www.facebook.com/10000085815...039164022/?d=n ?
Citera
2022-05-12, 14:02
  #2420
Medlem
-GGs avatar
Gunillas hus är så sunkigt. Dammigt och dålig luft. Äckliga möbler och mattor.

Vet någon hur mycket varje fru får/fick betalt för att medverka?
Var GP högst betald?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback