Jag har nu bestämt mig för att göra min sista beställning av diverse RC's men vet inte var ifrån jag ska beställa. Och jag vet inte heller riktigt vilken RC handlare man kan lita på i nu läget (var ett tag sen jag beställde sist).
Dem olika handlarna jag jag har att välja mellan är:
* Chemlab
* Jmarchemical
* Racresearch
Så vilken har du beställt ifrån och blev du blåst, glad/nöjd osv?
Är det problemfritt att beställa från amerika? Har du fått igenom något tullfritt?
Det är mycket som jag skulle vilja beställa från jenkarna, men jag har aldrig vågat pga tullverkets föreskrifter (att de tullar allt från "icke eu land") - men jag har aldrig riktigt köpt deras restriktioner.. Vad gäller "allt över 2 kilo inom eu" så har jag aldrig varit med om beslag trots gränsen.. Men jag är lite feg när det gäller risker... Samtliga amerikanska erfarenhter är varmt välkomna..
Jag blev lite fundersam när jag tittade in på VC's sida och såg att dem sålde 100mg 2C-I för endast 45.22 Euro? och sedan sålde 1 gram för 95.00 Euro?. Kan detta verkligen stämma? Låter ju lite konstigt att priset bara höjs med 49.88 Euro? för 10 gånger så stor mängd. Någon som har beställt ett gram eller som vet att priset verkligen stämmer?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!