Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-02-23, 18:41
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Skulle aldrig hända.

Sådär säger även nära och kära till seriemördare.
Citera
2012-02-23, 20:10
  #110
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javajavajava
Sådär säger även nära och kära till seriemördare.

Så säger även folk om nära och kära till folk som är oskyldiga som barn.
Citera
2012-02-24, 17:06
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quixote
Så säger även folk om nära och kära till folk som är oskyldiga som barn.

Det är det som är grejen. Du kan omöjligt påstå att en annan människa inte skulle göra en sak, för det kan du inte veta.
Citera
2012-02-24, 19:31
  #112
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Fast kladdet i Risifruttin kommer från hans yogurtstång? Hehe.
Jaha? Har du en aning om hur mycket Risifrutti som produceras i det här landet? Det där är inte realistiskt! Du är inte trovärdig nu!
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Jag kan avslöja att Magnus har kläppanischer.
Det där är en fördom grundad på hans yttre. Jag skulle beteckna honom som vek och närmast lite feminin, innerst inne.
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Vad är det? Har aldrig hört ordet
Att han skulle kunna uppvisa rektiga karlatag. Det är en myt!
Citat:
Ursprungligen postat av DECAMERONE
Idag måndag den 23 augusti så medverkar MAGNUS SAMUELSSON i "FÅNGARNA PÅ FORTET" på tv 4 kl 20.00. Hoppas att det går bra för honom.
Vad, har du knullat honom också?
Citat:
Ursprungligen postat av javajavajava
Sådär säger även nära och kära till seriemördare.
Jag kan personligen bedyra, att Magnus aldrig har seriemördat. Vad tror folk igentligen!
Citera
2012-02-24, 22:42
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Jaha? Har du en aning om hur mycket Risifrutti som produceras i det här landet? Det där är inte realistiskt! Du är inte trovärdig nu!
Det där är en fördom grundad på hans yttre. Jag skulle beteckna honom som vek och närmast lite feminin, innerst inne.
Att han skulle kunna uppvisa rektiga karlatag. Det är en myt!
Vad, har du knullat honom också?
Jag kan personligen bedyra, att Magnus aldrig har seriemördat. Vad tror folk igentligen! :whoco5:

Spelar du dum eller är du korkad på riktigt?
Citera
2012-02-24, 23:24
  #114
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av javajavajava
Spelar du dum eller är du korkad på riktigt?
Det här är ett diskussionsforum, jag är här för att föra en seriös debatt. Jag betackar mig för alla försök att vrida tråden om Magnus Samuelsson till att handla om mig!

Om du inte har någonting att tillföra i sak, går det bra att hålla käften också. Inse det!
Citera
2013-01-25, 03:11
  #115
Medlem
Det finns med i många klipp på youtube och även på hans tränings dvd att han tränat med 140 kg i biceps-curl så det skulle mycket väl kunna vara en sann historia....


Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Garanterat en skröna, om inte ortens lilla Hercules var en riktig tarm. Som exempel: åttio kilo biceps-curl är tungt även för de stora grabbarna (åttio kilo bänk kan nästan alla män ta med några månaders träning).
Citera
2013-02-12, 16:06
  #116
Medlem
Quixotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaspen
Ar detta sant eller ar det bara snack? Nagon som kan bekrafta/dementera?

Det är säkert sant då Magnus är fruktansvärt stark, dock är han också fruktansvärt ödmjuk så det skulle förvåna mig om han "gjorde ner" killen med mening.

Förresten; Magnus är inte bara stark och ödmjuk, han är en riktig aktieklippare också :

http://www.di.se/artiklar/2013/2/11/...a-raketaktien/
Citera
2014-02-22, 19:33
  #117
Medlem
sanctissimuss avatar
källa

Dala-Demokraten.

Citat:
Heavy möter Magnus Samuelsson och snackar om muskler, vänsteraxel-ras, folkrace och mycket mer.

Ljudklipp från centralen i Stockholm!
Citera
2014-11-23, 10:45
  #118
Medlem
Magnus Samuelsson är ambassadör för batterijakten 2015.

För övrigt så jobbar han en hel del med reklam.
http://www.varta-consumer.com/sv-SE/...AMUELSSON.aspx

Citat:
Samarbetet inleddes 2013 med en kampanj där Magnus och alla som ville skulle försöka ta sönder ficklampan Indestructible.

Finns det filmat material rörande ficklampan Indestructible?
Citera
2015-05-01, 00:02
  #119
Medlem
nimrod666s avatar
Gammalt program från 2007 där Magnus bl.a värmer upp med 170 kg i bänkpress. länk
Citera
2015-05-01, 01:05
  #120
Medlem
libbens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=n7v9QSzhdko ett program som många säkert sett. Bänkar 260 i den. mot slutet av klippet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback