Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-09-10, 22:23
  #1
Medlem
Magnus Brages avatar
Såg en drängfull Hr Samuelsson ragla ut från en krog i Ömo förra helgen, dessutom vet jag att han hotat en busschaufför. Går också historier om att han dängt till tanten vid ett tillfälle. Är det dom anabola som spökar ??

Hur beter sig den gode Magnus när han svänger sina lurviga i den Kungliga Hufvudstan?

Vad gör han på Ladies night, kan han sjunga och vara rolig eller bara kasta folk ???
Citera
2009-09-10, 22:24
  #2
Avstängd
Mr.Johnssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus Brage
Vad gör han på Ladies night, kan han sjunga och vara rolig eller bara kasta folk ???
tss, han kan ju böja stekpannor...
Citera
2009-09-10, 23:07
  #3
Medlem
Riff-Ralfs avatar
Han kan ju knäcka ryggraden av dom andra räkorna genom att flexa bicepsen... Det hade jag betalat för att se!
Citera
2009-09-11, 06:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnus Brage
Såg en drängfull Hr Samuelsson ragla ut från en krog i Ömo förra helgen, dessutom vet jag att han hotat en busschaufför. Går också historier om att han dängt till tanten vid ett tillfälle. Är det dom anabola som spökar ??

Hur beter sig den gode Magnus när han svänger sina lurviga i den Kungliga Hufvudstan?

Vad gör han på Ladies night, kan han sjunga och vara rolig eller bara kasta folk ???


Om den där grabben får ett frispel så vill man inte vara i samma lokal!

Tänk att vara otrogen med hans fru och bli påkommen...



.
Citera
2009-09-11, 08:35
  #5
Medlem
xallos avatar
Jävla trams, Magnus är en rakt igenom godhjärtad kille, det finns inget ont i honom över huvudtaget. En stor snäll björn mycket omtyckt av alla som träffat honom, hans fru är också en mycket trevlig och snäll människa.

Har han hotat en busschaufför så lär det ha funnits fog för det.
Citera
2009-09-11, 14:56
  #6
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jävla trams, Magnus är en rakt igenom godhjärtad kille, det finns inget ont i honom över huvudtaget. En stor snäll björn mycket omtyckt av alla som träffat honom, hans fru är också en mycket trevlig och snäll människa.

Har han hotat en busschaufför så lär det ha funnits fog för det.

Kan bara instämma. När jag har träffat honom så känns han väldigt äkta, då har han förvisso inte varit alkoholpåverkad men än dock. Vi snackar om en hederlig bonnpojk med ett hjärta i storlek med sina biceps. En klockren snubbe som fått mycket mediautrymme och därför lär dessa, troligtvis falska, rykten dyka upp mer och mer. Det enda är väl att han kör med "låtsasvikter" när det ska fotas till diverse reklamkampanjer.
__________________
Senast redigerad av 4522 2009-09-11 kl. 15:07.
Citera
2009-09-11, 14:59
  #7
Avstängd
Han är schysst.Dessutom är han inte så stark som folk tror.Han börjar bli lite till åren.Jag är gannska väl tränad själv och skulle lätt ta honom med ett ben lås (skryter inte-bara faktum).
Citera
2009-09-11, 15:01
  #8
Medlem
mudpacs avatar
TS kunde konfronterat honom och hotat honom med spö

Jag betvivlar att Samuelsson är någon skummes, hade han smällt till tanten hade hon nog inte stått där hon gör idag.

Är man stor måste man bara snäll.
Citera
2009-09-11, 16:54
  #9
Medlem
mishimas avatar
OT och trams raderat

/mod
Citera
2009-09-11, 16:56
  #10
Medlem
Jane Toppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittyC3nT
normal svenne du e, skit.cool backom skermen men ser ja dej på stan så gömer du dej hhahaha, snela ge namn/adres ska fan kåma över och visa dig en rolig sack kanse knullar din röv sen????+

Wow!
Nu vet jag varför man inte blir orolig

Nåja,
Maken sprang på herr Samuelsson vid Black Jack-bordet på nån kryssning för ett antal år sen.
Verkade vara tyst men en glad och trevlig kille som inte hade märkts om han inte var känd.
Enligt maken spelade MS i godan ro (och verkade inte nämnvärt berusad) trots att merparten vid bordet var pottiga.
Önskar att jag hade varit med..


...
Citera
2009-09-17, 07:56
  #11
Medlem
I Got Erections avatar
Är det någon som sett på Superstars där Samuelsson är med? Enligt mig verkar han vara en ganska hyvens snubbe, men samtidigt ganska skrytsam över sin vikt och styrka. Det är inte som att han går runt och säger "titta vad stark jag är", men han säger det på ett annat vis.

Varför kallar de honom världens starkaste man när han vann utnämningen nån gång på 90-talet för? Han är ju knappast världens starkaste idag.
Citera
2009-09-17, 08:04
  #12
Medlem
kaspens avatar
Jag horde en historia om Samuelsson. Han hade tydligen varit pa nagot lokalt gym dar den lokala biffen lag och korde bankpress. Magnus gick fram och fragade om han fick kora emellan, och biffen sa att det var lugnt. Magnus tog skivstangen och korde biceps-curls.

Ar detta sant eller ar det bara snack? Nagon som kan bekrafta/dementera?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback