2009-09-10, 19:22
Medlem
Offsures avatar
Jag har en nyare bärbar HP, som har HP MediaSmart installerat. Detta program sköter exempelvis kameran och är någon sorts organisatoriskt program för bilder och filmer. Jag vet inte, jag har knappt använt det.

Hur som helst beter det sig mycket underligt. När jag går från datorn slutar ofta programmet att fungera. Det händer inte när jag exempelvis tittar på film utan att röra på musen. Eftersom programmet har tillgång till kameran blir jag lite orolig. Nu har jag just tejpat igen fanskapet, men jag har inte testat tillräckligt för att se om felet dyker upp igen.

Nu till frågan: vad kan orsaka detta? Är det bara inbillning, eller är det faktiskt något som är fel?
Citera
2009-09-10, 19:28
Medlem
mustans avatar
stämmer alldeles riktig....jag har samma problem...försökt o laddat ner uppdateringar etc men inte hjälpt
Citera
2009-09-11, 19:40
Medlem
Offsures avatar
Sedan jag tejpade för kameran har inget hänt, trots att jag har lämnat datorn stående i i 2-3 timmar ett par gånger idag. Mycket konfunderande.
Citera
2009-09-11, 20:15
Medlem
mustans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offsure
Sedan jag tejpade för kameran har inget hänt, trots att jag har lämnat datorn stående i i 2-3 timmar ett par gånger idag. Mycket konfunderande.
inga felmeddelande eller nåt ?
Citera
2009-09-12, 19:40
Medlem
Offsures avatar
Nej, inga felmeddelanden. Inte idag heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in