Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-07-20, 16:18
  #1
Medlem
BlueStars avatar
När jag sommaren 2008 kom hem ifrån min första resa till Berlin och förlorat sexköpsoskulden var jag inte alls säker på om det var något jag vill göra igen, även om jag förmodade att det kanske var möjligt någon gång i framtiden. Med lite perspektiv på resan och den normala tendensen att med tiden bara minnas fördelarna med tidigare upplevelser så växte sig längtan tillbaka till Berlin med alla sina frestelser allt starkare under vintern och våren så en ny resa bokades och nu när jag är åter i Sverige tänkte jag dela med mig av mina erfarenheter från min vistelse i den tyska förbundshuvudstaden som precis som förra sommaren blev en blandad upplevelse.

Dag 1

Liberty
http://www.libertyberlin.de/index_2.html

På ISG har lägenhetsbordellen Liberty fått rätt bra kritik så jag tänkte pröva på den för att se om den och dess anställda lever upp till sitt goda rykte. När jag kommer in möts jag av en dam i 50-årsåldern som ber mig sätta mig i ett rum för att sedan bli presenterad för de tjejer som är lediga. Fem brudar i varierade åldrar och utseende kommer in en och en skakar hand med mig, säger sitt namn och lämnar sedan rummet. Efter lite funderingar bestämmer jag mig slutligen för Josefine Hon är garanterat inte under 30 med ett ganska alldagligt ansikte men har en grym kropp vilket fällde avgörandet för min del. Vi går till det gröna rummet gröna rummet och klär av oss och börjar hångla lite. Den här dagen, liksom de två följande är det drygt 30 grader varmt i Berlin och i det här rummet inte mycket svalare, vilket visar sig vara förödande för min prestationsförmåga. Trots idoga försök med avsugning, slick och smek i alla tänkbara positioner vägrar min kompis där nere att bli mer än lite halvhård, så när halvtimmen är på väg att ta slut känner jag att det här kommer inte att gå så jag duschar, klär på mig och lämnar klubben lite besviken över det dåliga utfallet på resans första rendezvous. Josefine, om än möjligen lite passiv, gjorde vad hon kunde för att väcka min apparat till liv, så ingen skugga faller över henne för det misslyckade resultatet. Hennes betyg blir som följer:

Ansikte: 6/10
Kropp: 9/10
Personlighet/attityd: 7/10
Prestation: 7/10

La Folie
http://www.la-folie.de/

Senare på kvällen känner jag att eftermiddagens usla facit måste försöka förbättras på annat håll så jag bestämmer mig för att testa La Folie, en FKK-klubb som fått ganska dålig kritik på ISG, men som vissa ändå hävdar har sin charm. Sagt och gjort jag stegar in där, får min handduk som jag virar runt höften och sätter mig i en av sofforna och dricker ett glas mineralvatten. Klubben är förvånansvärt liten: Fem soffor, en stor säng, en bar och fyra eller fem privatrum längre bak i lokalen. Det jobbar c:a 10-12 kvinnor där den kvällen och flera av den är nog i 45-årsåldern och är allt annat än vackra. Dock fanns det två rätt fina rumänskor plus ett par andra hyfsat snygga tjejer vid andra änden av baren. Den ena rumänskan med utsläppt hår pratar med ett par kollegor men när de plötsligt går iväg bestämmer jag mig för att sätta mig bredvid henne. Hon kallar sig Adriana, är väl kanske 23-24 år, kanske 160-165 cm lång, men en normalbyggd kropp, rätt optimalt för min del, med en hy len som en persika. Vi bestämmer oss rätt snabbt för att gå till ett privatrum, klär av oss och börjar bedriva otukt. Oj oj oj, vilken hud den här tjejen har! Len och mjuk som en persika, det var något helt grymt. Hon suger mig någon minut men jag vill bara krama om henne och slicka lite på hennes bröst och känna på hennes sagolika hud. Kuken blir hård som ett järnspett på mindre än en minut så jag knullar sked någon minut och sedan avslutar jag med missionären där jag skjuter kvällen första laddning. Allt sammantaget gick på uppskattningsvis på knappt fem minuter. Rummet var hyfsat svalt också vilket underlättade väsentligt jämfört med på Liberty, men jag tror hennes underbara hud också var en tung faktor i sammanhanget som påverkade det lyckade reslutatet.

Adriana
Ansikte: 6/10
Kropp: 7½/10 (huden var dock en klar 10:a)
Personlighet/attityd: 8/10
Prestation: 8/10 (från hennes sida alltså)

Efter en dusch, lite att dricka och ett par timmar väntan beslutar jag mig för att prata lite med hennes väninna Olga som stött på mig flera gånger samma kväll och vi sätter oss och snackar i den stora sängen en bit från baren. Hon är trevlig att prata med, är till hälften rumänska häften ungerska och har en läcker kropp IMO så vi beslutar oss för att gå till ett privatrum. Väl inne på rummet förändras hennes personlighet och hon säger åt mig lite bryskt att lägga mig på sängen. Sedan när jag vill kyssa henne på halsen säger hon: ”Nej, inte på halsen och inte på brösten, bara på kinderna.” Hon talar hyfsad tyska men ingen engelska och verkar extremt oflexibel, det är hela tiden en massa ”nej, det där gör jag inte, det där vill jag inte” osv. Hon vill inte knulla sked utan bara bakifrån och missionären. Hennes attityd gör mig avtänd, hon suckar och stönar och signalerar tydligt att hon helst av allt bara vill ha allt överstökat och hon får mig att känna samma sak så jag fejkar en orgasm och virarlite hushållspapper runt kondomen och slänger den i papperskorgen, duschar, klär på mig och lämnar La Folie.

Olga
Ansikte: 6/10
Kropp: 7½/10
Personlighet/attityd: 3/10
Prestation: 3/10

En riktigt skön orgasm på tre försök får väl ses som ett dåligt resultat men jag låter mig inte nedslås utan beslutar mig för att försöka lyckas bättre nästa dag.


Dag 2

Euphorie-Massagen
http://www.euphorie-massagen.de/

Den här natten på hotellet blev en mardröm då luftkonditioneringen inte fungerade vilket gjorde att jag knappt sov en blund. Kombinationen sömnbrist, hög temperatur, och hög luftfuktighet visste jag nu skulle påverka min prestionsförmåga extremt negativt så därför beslutar jag mig för att ägna dagen åt massage i stället. Salongen Euphoire-Massagen så rätt bra ut enligt deras hemsida, särskilt Lena och Sveta verkade rätt fina. De allra flesta massageinrättningar erbjuder inget mer än avrunkning, men det kändes rätt OK i alla fall, då jag kände mig så pass ur form efter att svettats och vridit mig en hel natt. När jag kommer in där får jag sätta mig i ett rum och de lediga tjejerna kommer in en och en, skakar hand med mig och presenterar sig. Jag bestämmer mig för en rysk tjej som kallar sig Anna (hon finns inte på hemsidan) och tar en ”ömsesidig massage” (gegenseitige massage), dvs möjligheten för mig att även massera henne samt att hon använder hela sin kropp för att massera mig. Anna är väl 22-23 år, c:a 160 cm lång med en rätt späd kropp och långt mörkblont/ljusbrunt hår (svårt att säga exakt i den dåliga belysningen). Hon hade gärna fått jobba på Artemis eller La Folie med den kroppen. Hon börjar med att lätt massera min rygg, axlar, nacke och fortsätter sedan med att olja in sina bröst som hon sedan använder för att massera mig med, riktigt mysigt och avslappnande. Därefter fortsätter samma procedur på framsidan av kroppen och allt avslutas med en avrunkning precis som är brukligt även när man går på thaimassage. Skönt och behagligt och ungefär vad jag hade väntat mig så jag lämnar stället tämligen nöjd.

Anna

Ansikte: 7/10
Kropp: 9/10
Personlighet/attityd: 8/10
Prestation: 7/10

Lamai thaimassage
http://www.lamai-berlin.de/

Senare på kvällen känner jag mig marginellt piggare och funderar på vad som kan vara lämpligt att göra denna afton. Risken känns dock stor att pga tröttheten och värmen inte kunna prestera väl i sängen så därför bestämmer jag mig för ytterligare en omgång massage, nämligen bestämt thaimassage. På tyska huren-test har jag läst en hel del positivt om Lamai, i synnerhet om en massös som heter Oi, så jag bestämmer mig för att sticka dit. Det säga att förutom handjobb kan man till skillnad mot de flesta andra massagesalonger även bli avsugen där, så det måste man ju testa. En tjej strax över 30 öppnar och släpper in mig och visar mig till ett rum där jag klär av mig naken och lägger mig på sängen och väntar på att en massös ska komma och ta hand om mig. In kommer samma tjej som släppte in mig och börjar massera mig på standardvis (jag har ju varit på en del thaimassage i Sverige så proceduren är synnerligen bekant). Det visar sig att det är hon som heter Oi som masserar mig. Hon är grymt trevlig, rolig, och skrattar mycket och vi pratar om allt mellan himmel och jord. Massagen är ömsom hård, ömsom mjuk men det gör gott för kroppen. När hon masserat rygg, ben, axlar, armar, och bröstkorg pekar hon på kuken och frågar om jag vill ha mer. ”Ja visst”, svarar jag. ”Vad vill du ha?”, frågar hon. Det normala är ju en avrunkning men jag vet att även avsugning kan fås på vissa ställen men något flyger i mig så jag frågar helt fräckt: ”Verkehr?” (samlag på tyska). ”Ja”, säger hon. ”Dröj lite bara, jag ska bara hämta ett par saker.” Hon kommer tillbaka lättare klädd och med kondomer och glidmedel. Vi klär snabbt av oss och börjar hångla. Oi är väldigt engagerad och passionerad, hon kysser och kramar mig rejält och intensivt så kompisen där nere ställer sig i givakt på bara några sekunder. Några stötar i skedposition inleder vårt könsumgänge och avslutas med att jag fyrar av dagen andra laddning i den gamla hederliga missionären. Jag duschar, klär på mig, betalar och återvänder synnerligen nöjd till hotellet för, vad jag hoppas, ska bli en natt med bättre sömn än den föregående.

Oi
Ansikte: 7/10
Kropp: 7/10
Personlighet/attityd: 9½/10
Prestation: 9/10

(Fortsättning i nästa inlägg. Vänligen vänta med frågor och kommentarer till jag postat sista inlägget)
__________________
Senast redigerad av Shalashaska 2010-06-28 kl. 00:08. Anledning: Uppdatering av död länk
Citera
2009-07-20, 16:23
  #2
Medlem
BlueStars avatar
Dag 3

Royal
http://www.bordell-berlin.to/

Dessvärre har inte hotellet ännu lyckats fixa luftkonditioneringen man jag ska få byta rum till ett annat där den fungerar då gästerna som bott där lämnar hotellet den här dagen. Trots detta känner jag att jag vill prova någon annan lägenhetsbordell och beslutar att testa Royal som enligt ISG ska vara rätt bra. Stegar in där mitt på dagen och sätter mig i tamburen där ett par damer i 45-årsåldern ber mig vänta. Stället känns otroligt ”rent” på något sätt, kvinnorna ser ut och är klädda som typ undersköterskor eller som om de jobbade på ett spa. In kommer strax Amy och därefter Leonie. Jag håller på få dåndimpen: SHIT, VILKA BRUDAR!!!! De kan enkelt jämföras med de 10 % snyggaste tjejerna på Artemis och skåpar med lätthet ut alla fem tjejer jag blev presenterad för på Liberty. Skillnaden är dock att på Artemis ser typ 80-90 % av tjejerna ut som porrskådespelerskor medan dessa två damer mer ger intrycket av girls-next-door ur medelklassen, något jag föreställer mig i all min fördomsfullhet, att särskilt svenska män tycker är väldigt attraktivt. Leonie ger ett varmare, närvarande intryck så jag bestämmer mig för henne. Hon är ganska lik Hulk Hogans dotter Brooke, fast flera strån vassare uteseendemässigt (Nej, jag skämtar INTE). Vi går in i ett orientaliskt inrett rum och Leonie ber mig duscha innan, det är obligatoriskt. Efter duschen lägger vi oss i sängen och börjar hångla och göra allt sådant som sker mellan man och kvinna när de möts på tu man hand. Värman i rummet är dock knäckande, ingen luftkonditionering här inte. Leonie är inte bara sanslöst snygg med sina klarblå ögon, bländvita tänder och sitt pyttelilla mörkrosa nattlinne, hon är dessutom otroligt trevlig att prata med, studerar till trädgårdsdesigner och kommer snart sluta sälja sex. Efter diverse smekningar, oralsex m.m. lyckas jag till sist komma men det känns ändå inte helt njutbart, värmen är helt olidlig vilket sänker helhetsupplevelsen. Synd, Leonie var verkligen något extra, hon var verkligen flickvänsmaterial, mer än jag känt med någon annan prostituerad jag varit med. Jag önskar verkligen henne all lycka och välgång i livet. (Nej, givetvis blev jag inte förälskad i henne, det krävd det mer för att jag ska bli, men hon var ingenting annat än underbar. Hade det varit svalare så hade det här lätt varit den bästa upplevelsen på hela resan.

Leonie
Ansikte: 9½/10
Kropp: 8½/10
Personlighet/attityd: 9½/10
Prestation: 8/10

Caligula
http://www.caligula-berlin.de/

När jag besökte Liberty första dagen gick jag förbi flat rate-bordellen Caligula men ville inte besöka den då. Dessa ställen med allt-du-orkar-knulla för en summa har rykten om sig att dels inte ha så snygga tjejer, dels att de är oengagerade. Dock kände jag för att testa ändå, bara €99 för en hel dags knullande kan väl vara kul att testa så jag stack dit. Väl inne får jag veta man även får drick aså mycket alkohol man vill gratis, det ingår i priset. Bra, men nu ska jag ju inte supa utan knulla. Jag får även fem falska dollarsedlar att stoppa i någon tjejs BH om jag gillar hennes dans på scenen där det står och dansar och ibland strippar. Det jobbar väl en fem-sex tjejer när jag är där varav alla är synnerligen medelmåttiga rent utseendemässigt. En tjej är dock rätt söt, c:a 160 cm lång, normalbyggd och har lite girl-next-door-utseende. Jag gissar att hon kommer från Rumänien så jag stoppar en dollarsedel i hennes BH och ber henne följa med mig till ett privatrum. Väl inne där säger hon att hon kommer från Grekland (minns inte hennes namn). Intressant, den första grekiska jag sätter på. Hon är rätt passiv och oengagerad men rätt söt med väldigt fina ben och fötter och ett vackert leende och en kroppslukt som attraherar mig så det går rätt skapligt ändå. Hon vill börja rida mig så vi gör det en stund och jag avslutar ännu en gång med att fylla upp kondomen via missionärsställningen. Hon försvinner sedan iväg på typ två sekunder så jag duschar och går ut i baren och beställer en öl. Ett par timmar sedan pratar jag med en polska vara namn jag glömt, c:a 170 cm lång, blond och blåögd med en smal och snygg kropp, klart snyggast av alla på klubben. Redan där ringde en varningsklocka då jag vet att polskor är jävligt trista i sängen, det säger många sexköpare och det är även min erfarenhet. De rider högt på sitt utseende, i synnerhet sina vackra ansikten, men jag faller för det och vi går in i ett privatrum och sätter igång. Hon suckar och stönar av tristess och verkar helst vilja ha allt överstökat snarast möjligt, Hon visar inga som helst tecken på liv, lust eller energi eller att en försöka bry sig om min njutning så jag fejkar en orgasm och virar hushållspapper runt kondomen, slänger den och går och duschar. Någon timme senare känner jag för att testa någon annan, jag behöver ju ändå inte betala så då spelar det ingen roll hut det går. En tjej, Marina från Italien som faktiskt var hyfsat söt, vill jag gärna testa så jag lägger en dollarsedel i hennes BH och vi går in i ett privatrum. Det kan ju inte bli sämre än vad det var med polskan- trodde jag. Marina ber mig bryskt lägga mig där hon säger åt mig att lägga mig. Sedan säger hon att jag får inte kyssa eller slicka henne på kroppen, däremot får jag ta överallt på hennes kropp. Hon vill inte suga mig ens med kondom (vilket jag iofs alltid vill ha av säkerhetsskäl), hon vill inte göra ditt och inte datt och försöker runka mig så att jag sedan ska kunna penetrera henne men kuken är lika pigg som om jag nyss badat isvak så jag säger att det här funkar inte och att vi skiter i det. Så jag duschar, klär på mig och lämnar stället. Stor risk att jag kommer tillbaka? Eh, nej.

Grekiskan
Ansikte: 7/10
Kropp: 7½/10
Personlighet/attityd: 6/10
Prestation: 5/10

Polskan
Ansikte: 8/10
Kropp: 8/10
Personlighet/attityd: 3/10
Prestation: 3/10

Marina
Ansikte: 6½/10
Kropp: 6½/10
Personlighet/attityd: 0/10
Prestation: 0/10

(Fortsättning i nästa inlägg. Vänligen vänta med frågor och kommentarer till jag postat sista inlägget)
__________________
Senast redigerad av Shalashaska 2010-09-01 kl. 21:55. Anledning: Uppdatering av död länk
Citera
2009-07-20, 16:28
  #3
Medlem
BlueStars avatar
Dag 4

Artemis
http://www.fkk-artemis.de/en/

Nu när jag bytt hotellrum och luftkonditioneringen börjat fungera så sov jag lite bättre och beslutade mig, precis som planerat, att ägna de två sista dagarna åt Artemis. När jag bytt om och låst in mina grejer där och sonderat terrängen så slår det mig att medelåldern på de manliga gästerna är betydligt högre än den var förra sommaren. Ett resultat av finanskrisen, månne? Jag som inte har så långt kvar till de 40 känner mig ung i sällskapet. En annan skillnad, upplevde jag, var att kvaliteten på tjejerna var mer ”utsträckt”, dvs att de allra snyggaste tjejerna var något snyggare än förra året och de minst attraktiva var ännu mindre attraktiva än förra året. Som jag tolkar det måste det betyda att fler kvinnor sökt sig till branschen sedan dess. Värmen i Berlin har dock inte ännu släppt sitt grepp om staden så jag hoppas inte det ska inverka menligt på sexandet. Den första tjejen jag bestämmer mig för att umgås med är Julie, en c:a 25-årig brunett från Tyskland. Hon blir väldigt glad över att höra att jag är från Sverige, hon har besökt Stockholm för några år sedan och tyckte det var en trevlig stad. Efter lite hångel beslutar vi oss för att gå till ett privatrum. I rummet är det VARMT trots fläkten i taket men vi lägger oss i sängen och börjar vänslas. Julia har ett mycket vackert, symmetriskt utseende men tyvärr inte riktigt en kropp att matcha ansiktet med. Vi prövar lite diverse positioner, hon suger mig intensivt och vi gör allt som normalt snabbt tänder mig, men utan resultat. Än en gång har Berlins värme knäckt mig, *suck*. Ja, ja – bättre lycka nästa gång.

Efter dusch och lite vila ser jag någon timme senare Andrea, en blond blåögd tjej som till hälften är fransyska, hälften ungerska som förmodligen är en bit över 30 men har en kropp som en 25-åring. Hennes ansikte och frisyr ser nästan lite Östermalmskt överklassigt ut, tänk er en 30-årig Grete Philipson så förstår ni ungefär hur Andrea ser ut. Vi sitter och pratar och känner lite på varandra vid baren och beslutar oss sedan att gå till ett privatrum. Där inne funkar luftkonditioneringen betydligt bättre och hon står upp vid sängkanten och fixar lite med håret. Jag har snabbt slängt av mig badrocken och tofflorna och ställer mig bakom henne och luktar på hennes hår och hals och smeker hennes bröst. Hon har en underbar tajt kropp vilket får kuken att växa å det snabbaste. Hon sträcker dessutom bak sina händer och börjar kittla pungkulorna vilket givetvis skjuter in ytterligare lite blod i svällkropparna – nu börjar jag bli sugen!! Vi lägger oss på sängen och börjar hångla. Hon har en oerhört mjuk och sensuell beröring, vilket eggar mig rätt mycket, hon står på knä och drar mycket lätt med naglarna på axlarna, ryggen, benen och slutligen pungen. Hon står dessutoi med ryggen mot spegeln vilket gör att jag ser hela hennes läckra kropp och hennes leopardmönstrade sandalletter som hon tacksamt nog behåller på hela tiden, då jag nästan är lite av en fot- och skofetischist. Nu kan jag fan inte hålla mig längre så jag lägger försiktigt ned henne och tränger in i henne först i sked och sedan i missionären och fyrar av dagens första laddning i gummisäcken. Iväg till duschen, sedan lite vatten och någon timmes läsning i en medhavd bok (hey, det finns inte mycket att göra mellan knullandet) innan det blev dags för middag.

En stund efter middagen kommer jag i kontakt med Majke, en blond blåögd tyska som kanske är 26-27 år. Hon är rätt aggressiv och påstridig med så pass snygg och har en stå tajt kropp att jag inte kan motstå henne. Vi går till ett privatrum nere bredvid porrbiofgrafen på bottenvåningen och börjar vår sejour där. Majke har en otroligt tajt och härlig kropp men till skillnad från de flesta rum på översta våningen finns där ingen fläkt så det är VARMT! Värmen påverkar mig tyvärr negativt, dessutom var det inte så länge sedan jag var med Andrea så det här känns riktigt ansträngande. Andrea börja sucka och stöna och tycker jag är rätt jobbig som inte kommer snart. Efter diverse försök med hångel, smek, sugande, och även lite knullande med en inte helt erigerad kuk så känner jag att mer än så här kan jag inte prestera just nu så jag fejkar en orgasm, virar lite hushållspapper runt kondomen, drar av den och slänger den i soptunnan och sedan iväg till duschen. Tänk att värmen påverkar mig så mycket! Sedan var det dessutom inte heller så länge sedan den senaste orgasmen, det påverkade förstås också negativt.

Någon stund senare ser jag en väldigt späd blond tjej, vars namn jag inte minns, som röker och ser lite ensam ut. Hon är väl c:a 160 cm lång, kanske 25 år gammal, och har verkligen inte mycket fett på kroppen. Vi pratar lite grann, och trots att hon är polska chansar jag på att det ska gå bra, då hon var så trevlig att prata med. Väl inne på rummet börjar vi hångla i vanlig ordning och hennes tajta kropp i kombination med ett hyfsat svalt rum gör mig snabbt kåt och vi kör först lite missionären och avslutar med att fyra av dagens sista laddning i henne bakifrån. Hyfsat bra avslutning på dagen, om än inte lika fantastiskt som med Andrea.

Julie
Ansikte: 9/10
Kropp: 6/10
Personlighet/attityd: 9/10
Prestation: 7/10

Andrea
Ansikte: 8/10
Kropp: 9/10
Personlighet/attityd: 8/10
Prestation: 8½/10

Majke
Ansikte: 8/10
Kropp: 9/10
Personlighet/attityd: 5/10
Prestation: 6/10

Polskan
Ansikte: 6½/10
Kropp: 8½/10
Personlighet/attityd: 8/10
Prestation: 7½/10

En fantastisk sejour, en hyfsad och två misslyckade känns ändå ganska OK, nu tycker jag att jag börjar begripa vad som krävs för att sexandet ska fungera optimalt, vilket under morgondagen skulle visa sig stämma.

(Fortsättning i nästa inlägg. Vänligen vänta med frågor och kommentarer till jag postat sista inlägget)
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2009-07-20 kl. 16:36.
Citera
2009-07-20, 16:32
  #4
Medlem
BlueStars avatar
Dag 5

Artemis
http://www.fkk-artemis.de/en/

För första gången sedan jag kom till Berlin är det betydligt svalare, omkring 20 grader och molnigt, vilket efter de senaste dagarna väder känns som vinter, det bådar gott inför dagens aktiviteter. Länge funderade jag på om jag skulle någon annan stans än till Artemis men jag gillar FKK-konceptet så mycket att det fick bli det ändå. Jag kommer dit redan tidigt på dagen och spanar runt och beslutar mig för att ha en sejour med Shiva (finns med på hemsidan). Hon är knappt 155 cm lång, kanske 25 år gamma, och ser nästan lite indisk ut men sa sig ha en tjeckisk och en tysk förälder. Hon vill absolut ha sex inne i den stora porrbiografen bredvid stora baren. OK, det kan vi väl testa, jag blev avsugen där förra året men sex där har jag inte testat så OK. Vi lägger oss högst upp där längst bak och börjar hångla. Tyvärr är det även där varmt som satan fastän det är svalare ute då luftkonditioneringen inte är igång just då, vilket inte är så bra för min del. Shiva är dock jättetrevlig och hur gullig som helst och vi varierar mellan att köra bakifrån och missionären lite fram och tillbaka men svetten sprutar och jag känner att värmen än en gång håller på att knäcka mig. När det nästan gått en halvtimme känner jag att det inte kommer gå så ännu en gång fejkar jag en orgasm och virar in kuken i hushållspapper och slänger kondomen. Tråkig start på dagen men det skulle snart visa sig bli bättre.

En stund senare kommer jag i kontakt med Antonia från Rumänien, c:a 25 år gammal, omkring 160 cm lång, och har ett lite trashigt utseende med fejkat blont hår, lite som en billig strippa, men vilken jävla kropp – späd och tajt, lite ”petit” sådär. Då jag dessutom hade tidigare positiva erfarenheter av rumänskor, dels från förra året dels från La Folie i år (i alla fall ena tjejen där), skulle det säkert funka bra. Mycket riktigt, när vi kommer in i privatrummet så börjar jag kyssa och slicka henne, och ännu en gång med en rumänska: Vilken hud! Vad i all sin dar är det med dessa rumänskors hud? Den är magisk. Len som en persika är hon och hennes bröstvårtor står ut ganska ordentligt och blir därmed extra sug-, slick- och nafsvänliga. Vi ligger och hånglar lite grann och hon slingrar sin korta tajta kropp runt mig och det känns extra underbart med den huden. Jag börjar att knulla henne i missionärsställning, sedan kysser jag och slickar henne lite överallt och då jag börjar bli redo att knulla ställer hon sig på alla fyra, drar upp fötterna lite grann, svankar något helt grymt med ryggen, ler lite skälmskt, vickar lite med rumpan och frågar: ”Bakifrån”? ”Ja, det kan du lita på att jag vill”, säger jag fullständigt sprängkåt. Hade det smält en bomb i närheten av huset eller om väggarna rasat samman hade jag inte märkt det, så omtöcknad av kåthet var jag i det ögonblicket. Jag trängde in i henne bakifrån och började pumpa. Hon stötte i alldeles lagom takt vilket gjorde det suveränt skönt. Samtidigt som jag knullade henne hade jag en excellent utsikt nedanför hennes nyckelben där brösten gungade eftersom hon svankade så kraftigt med ryggen och höll huvudet upprätt, en trevlig syn som såklart gav lite extra krydda åt vår aktivitet. Inom ett par minuter sköt jag dagen första laddning och den blev minst lika intensiv som den jag hade med Andrea dagen innan. Jag drar ut kondomen och Antonia tittar på den och säger glatt: ”Ganz voll!” (helt full). Ja, du tömde mig på nästan all sperma jag har, tjejen. Så, in i duschen och en stunds bokläsning innan man förhoppningsvis blir klar för drabbning igen.

C:a två-tre timmar senare sätter jag mig i en soffa bredvid stora baren och känner mig nog inte redo ännu för mer sex utan vill bara slappna av. Då kommer en blond tjej jag sett tidigare som jag tyckte så hyfsat fin ut men som jag inte tänkt ligga med och sätter sig bredvid mig. Hon heter Anja, är 28 år från västra Tyskland någonstans med alldeles isblå ögon. I ansiktet ser hon dock lite äldre ut, kanske 35, men hon är snygg IMO. Vi börjar bara snacka rent allmänt och hon tafsar inte på mig överhuvudtaget vilket jag tycker är bra då jag ännu inte känner mig redo utan tycker det är för tidigt för mer sex. När hon korsar sina ben ser jag dock de snyggast pedikyrerade fötter jag sett på år och dar. Hon har dessutom otroligt snygga, välproportionerade ben och jag kan inte hålla händerna ifrån henne längre så vi börjar hångla och går iväg till ett privatrum. Vi börjar hångla som vanligt och hennes lena hud, om än inte riktigt av rumänskt snitt, eggar mig. Rätt snart är jag hår och börjar pumpa henne i missionärsställning. Jag känner dock att ståndet sakta slaknar lite så vi börjar hångla lite igen, hon runkar och smeker mina kronjuveler till den strax är hård igen och beslutar oss för att köra bakifrån. Hon ställer sig på alla fyra, går ner med övre delen av magen så att den nuddar sängen, ställer sig rejält bredbent (vig tjej, detta), och skjuter upp sitt sköte så att hennes fitta öppnar sig och är i en nästan helt vertikal position gentemot mig, vilket gör det oerhört lätt att tränga in i henne. Anja uppvisar dessutom den mest perfekta kvinnliga gluteus maximus jag någonsin sett. Två perfekta muskulära fyrkanter som omgärdar hennes anus och fitta. Den synen kommer jag inte glömma på mycket, mycket länge, kan jag lova. Jag ber henne ta på sin snygga svarta blanka sandaletter för att förhöja synintrycket ytterligare, vilket hon gärna gör. Så tränger jag in i henne och börjar pumpa, det känns riktigt bra. Hon böjer högra armen och sträcker sig efter min pung och smeker mina kulor medan jag pumpar henne. GIVE IT TO ME, BABY!!!! Efter ett par minuter kommer jag för andra gången idag och går nöjd och duschar och äter middag i matsalen.

Ett par timmar senare efter maten får jag syn på ett par tjejer som visar sig vara från Frankurt vars namn jag inte minns. Den ena har ett sådant där rundformat ansikte som jag tycker är så attraktivt och dessutom fina ögon och ett vackert leende. Hennes kompis är ungefär lika snygg men har en avsevärt läckare kropp. Tyvärr gör jag misstaget att ta tjejen med det runda ansiktet till ett privatrum där vi börjar hångla och försöker knulla. Hon låg nämligen med ryggen mot väggen på avsatsen alldeles vid ingången till stora porrbiografen, vilket gjorde det lite svårare att bedöma hur hennes kropp såg ut, men jag föll för hennes ögon och leende. Hon är väl lite drygt 170 cm lång, med melerade ögon och kanske 26-17 år gammal. Först på väg in till rummet ser jag att hon inte är särskilt smal, hård eller vältränad. Väl inne på rummet hånglar vi och hon är vänlig och engagerad, luktar härligt osv, men jag känner mig inte riktigt i form (det var dessutom bara dryg två timmar sedan förra omgången, vilket jag borde insett var för tidigt). Då det inte funkar får jag fejka en orgasm och duscha och försöka ladda om senare på kvällen.

(Fortsättning i nästa inlägg. Vänligen vänta med frågor och kommentarer till jag postat sista inlägget)
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2009-07-20 kl. 17:14.
Citera
2009-07-20, 16:35
  #5
Medlem
BlueStars avatar
Någon timme senare försöker jag få tag på en blond moldaviska som en norrman jag talat med sa var rätt bra. Jag spanade in henne redan dagen innan men lyckades inte få tag på henne, förmodligen är hon väl upptagen hela tiden så hon är så läcker. Nåja, jag får syn på den andra Frankfurttjejen som för tillfället står ensam vid ingången till stora baren så jag hugger henne och vi går till ett privatrum. Den här tjejen har nog totalt sett den snyggaste kroppen av alla jag varit med. Hon har melerade ögon, ett kritvitt leende, lite drygt 160 cm lång, och hyfsat stora bröst som ändå var helt äkta, det kändes helt klart att därinne fanns ingen silikon. Vi börjar hångla och hon är väl inte så jätteengagerad men rummet är riktigt svalt och hennes nästintill perfekta kropp gör mig riktigt kåt. Vi kör först lite missionären och sedan bakifrån. Hon har någon typ av värmande glidmedel som hon stoppar in en rejäl klick av innan jag tar henne bakifrån. WOW!! Det gjorde skillnad, känslan var inte långt ifrån att köra ogummerat. Hon smeker lätt min pung innan jag skjuter dagens tredje och sista laddning i henne. YES!! Otroligt skönt att få komma en tredje gång på mindre än nio timmar. ”Du var min tredje och sista tjej både för dagen och den här gången i Berlin”, säger jag. ”Så nu är du helt tom?” säger hon. ”Ja, fullständigt tom”, svarar jag.

Efter att ha duschat, klätt på mig och hämtat mina grejer och satt mig i en av alla de väntande taxibilarna utanför klubben har jag samma känsla som man får när man tränat ett perfekt pass på gymmet, stretchat efteråt, bastat och mår som en prins. Artemis lever sannerligen upp till sin slogan – en oas av välmående.

Shiva
Ansikte: 7½/10
Kropp: 7½/10
Personlighet/attityd: 9/10
Prestation: 9/10

Antonia
Ansikte: 6/10
Kropp: 9/10
Personlighet/attityd: 8½/10
Prestation: 8½/10

Anja
Ansikte: 7/10
Kropp: 8½/10 (överkroppen matchade inte riktigt underkroppen)
Personlighet/attityd: 9/10
Prestation: 9/10

Frankfurttjej nr 1
Ansikte: 8/10
Kropp: 6½/10
Personlighet/attityd: 8½/10
Prestation: 8/10

Frankfurttjej nr 2
Ansikte: 8/10
Kropp: 9½/10
Personlighet/attityd: 7/10
Prestation: 7/10



Sammanfattning och slutsatser

För min egen del kan jag bara säga att FKK-klubbskonceptet var det som passade mig bäst. Man har där möjlighet att lära känna tjejerna lite grann innan man bestämmer sig för att knulla, viket inte är möjligt på lägenhetsbordellerna eller om man beställer en escort till sitt hotellrum. Dessutom hade jag jävligt svårt att prestera optimalt i hög värme, och kombineras det med hög luftfuktighet och dessutom sömnbrist blir resultatet oftast jävligt negativt. Det var också tydligt att tjejens kropp tillsammans med svalka var de enskilt viktigaste faktorerna för att resultatet skulle bli lyckat. Personligheten var också viktig, däremot var ett vackert ansikte inte det vikigaste vilket sejouren med Antonia var ett klart bevis på. Jag känner att jag vunnit insikt i vad som krävs för att jag ska få ut maximalt av tillfällig betalsex även om jag säkert kommer misslyckas ibland även i framtiden, men med mer erfarenhet är risken mindre att gå på pumpen framöver. Nästa gång kommer jag inte åka på sommaren utan det blir nog någon annan tid på året då vädret är svalare. Inget av det jag skrivit ska dock tolkas som generella råd för andra män. Varje man måste själv utforska vilken form av köpsex som passar honom bäst. Kanske gillar man den privata, enskilda atmosfären som escorter och lägehetsbordeller erbjuder? Då ska man välja det snarare än FKK-klubbar. Jag rekommenderar dock nybörjaren att gå på FKK just för att förstagångsintrycket är så överväldigande och ger i regel ett bestående prositivt intryck. Känslan att vara en sjuårig pojke i en godisfabrik är ovärderlig och insikten som säger: ”Jag får knulla vilken av de här läckra tjejerna jag vill för €60!!” ger en person som är uppvuxen i det feminazistiska förbudssverige en glädjechock.

Dessa dagar i den tyska huvudstaden har gjort mig många värdefulla erfarenheter rikare och jag tror mig nu kunna planera framtida resor bättre. Fem dagar var kanske i mastigaste laget, det bäddar ofrånkomligen för en del prestationsångest, men vill man försöka få in så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt så är det nog ett pris man får betala.

Jag vill rikta ett särskilt tack till Leoni på Royal, till Oi på Lamai, samt till Andrea, Antonia och Anja på Artemis – ni är mina bästa minnen från den här resan. Tack även till de tyska lagstiftarna som gjort den här verksamheten möjlig i Europa år 2009. Tack och gud välsigne Tyskland!
__________________
Senast redigerad av BlueStar 2009-07-20 kl. 16:58.
Citera
2009-07-20, 17:12
  #6
Medlem
slemmigsnigels avatar
Deutschland über alles!

Tack för trevlig och utförlig läsning. Det känns allt lite overkligt vad som erbjuds så nära utanför landets gränser när man varit för länge i Sverige, snart är det semester!
Citera
2009-07-20, 17:30
  #7
Medlem
Som vanligt en bra rapport, Blue Star!

En sak fattas dock, hur mycket betalade du på ställena som inte var Artemis?
Citera
2009-07-20, 17:37
  #8
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Som vanligt en bra rapport, Blue Star!

En sak fattas dock, hur mycket betalade du på ställena som inte var Artemis?

På Liberty betalade jag €80 för en halvtimme, på Lafolie €15 i inträde och €75 för en halvtimme, på Euphorie €100 för en timmes massage, på Lamai €50 + €50 (massage + sex) och på Royal €100 för 45 minuter.
Citera
2009-07-20, 17:43
  #9
Medlem
Tack för en mycket välskriven reserapport. Blir det en likadan på isg också?

Jag har bara en fundering. Varför fejka orgasm när tjejens attityd är taskig? Varför inte bara säga till henne att du förväntar dig bättre service, beklaga att du tvingas avbryta, och sedan (om du är riktigt missnöjd) förklara för 'mama-san' att du inte är nöjd med tjejens attityd?

Det är förstås mycket sympatiskt av dig att på detta vis ta hänsyn till tjejernas känslor, men tänk på att de tillhandahåller en tjänst som du betalar för, och att du gör andra kunder en tjänst om du förklarar vad som inte funkar!

När 'felet' är ditt för att det är varmt och kvavt och du inte har vilat är det förstås snällt av dig att fejka avslut, men jag misstänker att de flesta tjejer är vana vid att killar inte kan slutföra alla gånger, och att det inte sårar dem så farligt...
Citera
2009-07-20, 17:52
  #10
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Tack för en mycket välskriven reserapport. Blir det en likadan på isg också?

Jag har bara en fundering. Varför fejka orgasm när tjejens attityd är taskig? Varför inte bara säga till henne att du förväntar dig bättre service, beklaga att du tvingas avbryta, och sedan (om du är riktigt missnöjd) förklara för 'mama-san' att du inte är nöjd med tjejens attityd?

Det är förstås mycket sympatiskt av dig att på detta vis ta hänsyn till tjejernas känslor, men tänk på att de tillhandahåller en tjänst som du betalar för, och att du gör andra kunder en tjänst om du förklarar vad som inte funkar!

När 'felet' är ditt för att det är varmt och kvavt och du inte har vilat är det förstås snällt av dig att fejka avslut, men jag misstänker att de flesta tjejer är vana vid att killar inte kan slutföra alla gånger, och att det inte sårar dem så farligt...

Nja, någon så här lång rapport på engelska orkar jag inte skriva. Med Julie på Artemis fejkade jag inte utan sa att det var för varmt och att jag inte kunde prestera pga värmen och tröttheten och hon tyckte det var jättetråkigt men accepterade det utan problem. Självklart köper de flesta det men det kan nog bli svårt att bevisa att tjejen har en taskig attityd då ord står mot ord. Värmen och sömnbristen spelade nog större roll för de problem jag tidvis hade än tjejens attityd. Man får leva med att man ibland går på pumpen.
Citera
2009-07-20, 19:00
  #11
Medlem
Jag håller med karlwikman om att det verkar onödigt att fejka.

För några år sedan var jag på ett FKK där den till en början charmiga tjejen mekaniskt började rabbla upp en lång lista vad som var förbjudet och vad som kostade extra. Jag blev så avtänd att jag puttade ned henne från mitt knä och sa att jag inte hade lust. Hon blev förbannad.
Citera
2009-07-20, 20:58
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Nja, någon så här lång rapport på engelska orkar jag inte skriva. Med Julie på Artemis fejkade jag inte utan sa att det var för varmt och att jag inte kunde prestera pga värmen och tröttheten och hon tyckte det var jättetråkigt men accepterade det utan problem. Självklart köper de flesta det men det kan nog bli svårt att bevisa att tjejen har en taskig attityd då ord står mot ord. Värmen och sömnbristen spelade nog större roll för de problem jag tidvis hade än tjejens attityd. Man får leva med att man ibland går på pumpen.

Ja ibland funkar det inte eftersom man är trött, det är varmt, alla rum är upptagna och man får vänta m m. Jag har 20 års erfarenhet av köpsex och det blir fel ibland.

Det är när det inte funkar som man märker skillnad på tjejerna. För en del är man en besvärlig kund om man inte snabbt och lättvindigt för utlösning eller om den slaknar. För andra tjejer verkar det vara någon sorts "yrkesstolthet" att man ska ha det skönt och få utlösning. De struntar i om halvtimmen blir 40 minuter och de tillgriper all sin kunskap för att man ska få utlösning.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback