Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-05, 19:29
  #1
Medlem
Baskis avatar
Finns nu en ny rökmix på Spicenordic, tänkte fråga om det är någon som provat den ännu och hur pass potent den är för det ska tydligen vara den starkaste av de lagliga som finns att beställa, dvs Yucatan fire och Nothern heighs också.

Så om nån beställt eller ska beställa skriv här och berätta

Föresten, det står "TRIBAL WARRIOR ULTIMATE LIMITED EDITION" så den finns bara i begränsad upplaga?
__________________
Senast redigerad av Baski 2009-07-05 kl. 19:32.
Citera
2009-07-05, 19:31
  #2
Medlem
Robinson-Merals avatar
Spicebladningar får bara töntigare och töntigare namn, men jag väntar med spänning på att få höra från någon som testat.
Citera
2009-07-05, 19:31
  #3
Medlem
91Daves avatar
Så står det väl på alla nya rökmixar att det är dom som är mest potenta? Fan vet jag, gillar inte "the legal shit" direkt.

Säger suck igen angående med alla nya örter dom kommer ut med.
Citera
2009-07-05, 19:33
  #4
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91Dave
Så står det väl på alla nya rökmixar att det är dom som är mest potenta? Fan vet jag, gillar inte "the legal shit" direkt.

Säger suck igen angående med alla nya örter dom kommer ut med.
Jag är inte heller så mycket för rökmixar men Northern heighs fungerade fan bra så jag väntar med spänning på nån som provat denna som kan säga om det är bättre/sämre än NH.
Citera
2009-07-05, 19:38
  #5
Medlem
91Daves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baski
Jag är inte heller så mycket för rökmixar men Northern heighs fungerade fan bra så jag väntar med spänning på nån som provat denna som kan säga om det är bättre/sämre än NH.

Jo men det är synd att dom har sånt jävla stort utbud när dom mesta bara skiljer lite grann ijämförelse med syskonen.
Citera
2009-07-05, 19:41
  #6
Medlem
Riktigt jävla trött på dessa jävla "rökmixar"
Citera
2009-07-05, 19:44
  #7
Medlem
91Daves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Riktigt jävla trött på dessa jävla "rökmixar"

Du är inte själv Mr.Dee
Citera
2009-07-05, 20:50
  #8
Avstängd
SalviaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91Dave
Du är inte själv Mr.Dee
Egentligen jag med, men kan inte bruka the real deal just nu.....
Sen folk utan kranar osv, men visst... det kommer för mycket...
Citera
2009-07-05, 22:28
  #9
Medlem
kattministers avatar
Haha, vad i helvete. Låter ju som ett koreanskt mmorpg ju.
Men man blev ju sugen på att testa, mest för att namnet är sjukt övercoolt.
Citera
2009-07-05, 23:22
  #10
Medlem
Tribal Warrior Ultimate ( spice )

TRIBAL WARRIOR ULTIMATE LIMITED EDITION är den klart starkaste rökmixen vi har att erbjuda. Med en extremt potent blandning av lagliga örter och växtextrakt har man med denna produkt verkligen lyckats att efterlikna "the real thing".

En förpackning innehåller 3 gram.

Dosering:
0,3-0,5 gram

står det på spice nordic är det nån här som har testat de för jag blev jävlit nyfiken om de här för jag tycker northen highs är bäst nu är TRIBAL WARRIOR bättre en NH

http://www.spicenordic.com/info.php?...rrior_Ultimate
Citera
2009-07-05, 23:24
  #11
Medlem
https://www.flashback.org/showthread.php?t=951363

Själv inte testat men den var dyr.
Citera
2009-07-05, 23:36
  #12
Medlem
Marke_s avatar
Har slängt iväg en beställning
kommer antagligen nu på tisdag, skall bli spännande och se om den slår alla dom andra just nu ligger Spicey xxx ultra strong på 1a plats,
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback