Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-08, 19:45
  #1
Medlem
Ska åka till Berlin om några månader och som rubriken lyder, så undrar jag om någon vet var det finns horor som ställer upp på sådana saker där borta.

Tacksam för konstruktiva förslag.
Citera
2009-02-08, 20:55
  #2
Medlem
antagonistens avatar
Ge fan i att posta i tråden om ni inte har något vettigt att säga!
Nästa lustigkurre åker på en tillsägelse.

/Mod
Citera
2009-02-08, 23:25
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Ge fan i att posta i tråden om ni inte har något vettigt att säga!
Nästa lustigkurre åker på en tillsägelse.

/Mod

Sannolikheten för att någon på FB ska sitta inne med information om bra prostituerade i Berlin som gärna säljer kräkrelaterade tjänster får nog anses vara bra mycket mindre än sannolikheten att TS är ett troll.
Citera
2009-02-09, 22:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Sannolikheten för att någon på FB ska sitta inne med information om bra prostituerade i Berlin som gärna säljer kräkrelaterade tjänster får nog anses vara bra mycket mindre än sannolikheten att TS är ett troll.

Hehe, jag förstår väl att det är en mikroskopisk liten chans att någon skulle ha sådana uppgifter. Men, vem vet? Jag trodde att jag kanske inte var den enda emetofilen på FB.
Citera
2009-02-09, 22:43
  #5
Medlem
Scat Queens Berlin???
Citera
2009-02-10, 00:53
  #6
Medlem
MUFCFelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MultiLingual
Hehe, jag förstår väl att det är en mikroskopisk liten chans att någon skulle ha sådana uppgifter. Men, vem vet? Jag trodde att jag kanske inte var den enda emetofilen på FB.

Vill inte vara ohövlig eller så men det faktum att så många trollar på FB och att det var ditt första inlägg gjorde kanske så att vissa skrämdes iväg. Jag önskar dig dock lycka i ditt sökande efter sexuell njutning.
Citera
2009-02-11, 22:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUFCFelix
Vill inte vara ohövlig eller så men det faktum att så många trollar på FB och att det var ditt första inlägg gjorde kanske så att vissa skrämdes iväg. Jag önskar dig dock lycka i ditt sökande efter sexuell njutning.
Ingen fara, trodde inte för en sekund att jag skulle uppfattas seriöst. Din kritik av min post var befogad (med tanke på troll-frekvensen).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback