Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-20, 20:14
  #1
Avstängd
Mohaves avatar
Hur går det till när en kvinna börjar hora? Det finns förstås lika många svar på denna fråga som det finns horor. Men efter att ha läst och hört några berättelser så funderar jag på om det finns en röd tråd.

Jag läste på BettanyMaids blogg om hur hon började:

"Jag ska börja med att förklara lite om hur det hände att jag började prostituera mig. Jag gjorde slut med min älskade pojkvän. Vi hade varit tillsammans i sex år. Jag älskar honom fortfarande över allt annat trots att han knappt vill veta av mig längre pga horandet.

Jag fick singelchock och började ragga upp män överallt, särskilt via knullkontakt. Jg hittade ett antal män som jag ahde sex med. En hade jag sex med i skogen. Han hade en magiskt stor kuk. En annan man, med vampyrtänder, hade jag sex med efter FPP (Fetish People Party). Så började jag chatta med en man som gav mig rådet att annonsera som eskort. Att det var lika bra eftersom jag ändå redan hade sex med alla så kunde jag lika gärna få betalt för det. Så det gjorde jag.
"

Isabella Lund berättade - rätta mig om jag minns fel - att hon började eftersom hon tröttnade på alla män som ville ha sex men inte ville ge henne "mer" (känslor? ett liv?) tillbaka. Och då tyckte hon att hon lika gärna kunde ta betalt.

Jag kände för några år sedan en kvinna som började hora av ungefär samma skäl. Hon var maniskt promiskuös. Och började tänka tanken: "Jag knullar ju ändå med vemsomhelst. Jag kan ju lika gärna börja ta betalt." Och sen tog det inte lång tid innan hon hade sin eskortsida uppe på nätet.

Är det så det börjar för många?
Citera
2008-12-20, 20:52
  #2
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Är det så det börjar för många?

Ja, så var det för mig också. Samt att pengar alltid behövs.
Citera
2008-12-25, 21:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Ja, så var det för mig också. Samt att pengar alltid behövs.

Ja, snacka om drömjobb, särskilt när man kan välja kunderna man vill ta...
Citera
2008-12-25, 23:20
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rk73
Ja, snacka om drömjobb, särskilt när man kan välja kunderna man vill ta...

Men det kan man ju intee. Om du menar välja rent utseèndemässigt.
Citera
2008-12-26, 00:48
  #5
Medlem
Är väl bara att bli sin egen arbetsgivare då om man vill välja. Skapa en hemsida och ställ krav på att kunden bifogar en bild (censurera en del av ansiktet) samt presenterar sig, eller nyttja ett ställe som kan fungera som mötesplats där man själv kan erbjuda tjänster till den man vill. Ett telefonsamtal innan första mötet där man kommer överrens om villkoren kan också ge en vink om vad det är för person.

Vore det lagligt att köpa sex hade kunderna kunnat lägga ut köptesannonser istället för att kvinnorna tvingas komma i kontakt med tvivelaktiga typer.
Citera
2008-12-26, 14:13
  #6
Medlem
torstenhingstens avatar
Ingen normal människa kan väl vara lycklig att sälja sin egen kropp. Man har ett liv och när man sitter som gammal och ser tillbaka på sitt liv och vet att man knullas av 1000 tals män....
Citera
2008-12-26, 14:21
  #7
Medlem
jandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Ingen normal människa kan väl vara lycklig att sälja sin egen kropp. Man har ett liv och när man sitter som gammal och ser tillbaka på sitt liv och vet att man knullas av 1000 tals män....



normal och normal. jag vägrar tro att det finns lyckliga horor, oavsett vad fb-damerna vill påstå. jag tror det saknas något i deras liv, jag tror att grundkänslan när man föds är att man vill ha sin kropp för sig själv.

och det är jävligt stor skillnad mellan att "ha sex med alla" till att börja ta betalt.
Citera
2008-12-26, 14:26
  #8
Avstängd
Medlem263525s avatar
Horor är imponerande kvinnor.. Inte nog med att de är så kåta att de vill ha sex med allt och alla, deras bästa knull är med alla också även om det är en liten fet gubbe som knappt får stånd, det bästa de haft och de fick orgasmer på löpande band.. alla kunder är favoritkunder de skulle göra det gratis med om de inte behövde pengarna som bonus också..

dock låter det lite annorlunda om man känner dem som vän..
Citera
2008-12-26, 14:36
  #9
Medlem
torstenhingstens avatar
Det intressanta är väl vad "horan" gör när åldern tar ut sin rätt och inga kunder hon får....Horar man vid sidan av sitt vanliga yrke är det ju lugnt..men lever man bara på att sälja sex är det ju problematiskt
Citera
2008-12-26, 16:35
  #10
Medlem
Supertramp01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
normal och normal. jag vägrar tro att det finns lyckliga horor, oavsett vad fb-damerna vill påstå. jag tror det saknas något i deras liv, jag tror att grundkänslan när man föds är att man vill ha sin kropp för sig själv.

och det är jävligt stor skillnad mellan att "ha sex med alla" till att börja ta betalt.
Spontant slår det mig att detta låter som en aggressiv försvarstanke. Du har kanske börjat inse att det inte behöver vara så illa som du alltid blivit intuktad att det är, och när det t o m kanske börjar likna en (avlägsen) möjlighet så måste du avskärma dig från det totalt.

Som sagt, det var bara en pang på rödbetan tanke. Det första som slog mig när jag läste ditt inlägg. Det var intressant.
Citera
2008-12-26, 17:35
  #11
Avstängd
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jandi
normal och neormal. jag vägrar tro att det finns lyckliga horor, oavsett vad fb-damerna vill påstå. jag tror det saknas något i deras liv, jag tror att grundkänslan när man föds är att man vill ha sin kropp för sig själv.

och det är jävligt stor skillnad mellan att "ha sex med alla" till att börja ta betalt.
normal och normal. jag har lärt känna två horor. båda är mycket intelligenta kvinnor. och galet knullsugna. men visst, de har båda något maniskt i sig. en helt frisk tjej ser nog sin kropp som något unikt och värdefullt på ett annat sätt? ll

Eler jag vet inte, varför inte hyra ut fittan, är det galet? knullar man ändå med alla och kan få betalt för det, varför inte casha in?
__________________
Senast redigerad av Mohave 2008-12-26 kl. 17:44.
Citera
2008-12-26, 17:43
  #12
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
normal och normal. jag har lärt känna två horor. båda är mycket intelligenta kvinnor. och galet knullsugna. men visst, de har båda något maniskt i sig. en helt frisk tjej ser nog sin kropp som något unikt och värdefullt på ett annat sätt? eller jag vet inte, varför inte hyra ut den, är det galet?

Alla gör ju vad de vill med sin kropp....men att välja sin väg genom livet genom att sälja sig gör väl ingen "frisk" människa normalt?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback