Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-04-28, 10:00
  #1
Medlem
Har en polare som träffade en brud för första gången, dom satte på varandra, mitt i akten då dom håller på som bäst, skriker hon
"jaaa knulla mig med din stora negerkuk"...haha
han blev helt paff då han är 1.90...blond och svensk......

jag träffade en brud som ville att jag skulle säga att jag var hennes "pappa" och att " det inte skulle göra ont"....kinky..hehe

vore kul att höra lite, en skön start inför helgen=)..

Give it to ME!=)
Citera
2006-04-28, 10:15
  #2
Medlem
ojz0rs avatar
Jag vet inte riktigt om någon har sagt något konstigt till mig i sängen, men jag har definitivt sagt konstiga saker till dem.
Jag har väldigt låg humor och när jag kommer på något så brukar det slinka ut, vilket det även gör under själva akten. Kanske inte så jättekul för både hennes och min del
Citera
2006-04-28, 10:39
  #3
Avstängd
Sam Lowrys avatar
Inte råkat ut för nåt överdrivet konstigt själv men hört en sak om en annan kille. Han var en jävel att få omkull brudar trots att han hade rykte om att inte vara alltför välutrustad, tvärtom. Han hade följt med en dålig kvinna hem efter krogen och medan han låg ovanpå och arbetade för fullt säger bruden; du har faan den minsta kuk jag knullat nån gång.. Han stannade upp en liten stund, tittade på henne och sa; brudar som du förtjänar inte större.. Sen fortsatte han..

Jag gillade inte honom nämnvärt före jag hörde det, men efter det så fick jag lite respekt för honom.
Citera
2006-04-28, 11:43
  #4
Medlem
"smaka på det vita guldet" är en klassiker, ( sagt med skånsk dialekt)
även "ta på dig stövlarna som en slampa"


hehe
Citera
2006-04-28, 11:45
  #5
Moderator
Sun Rulers avatar
Är du inte inne snart (efter att man stått och pumpat i flera minuter)





Citera
2006-04-28, 11:52
  #6
Medlem
Hercule Poirots avatar
En kompis kompis välte en norska på en festival och fick följande kommentar när han drog fram kuken:

Herregud, den är ju stoor som en termoos!


Citera
2006-04-28, 12:07
  #7
Medlem
Gatitas avatar
Detta med sängsnack ska uppmuntras tycker jag..
Har nog inte varit med om nåt konstigt i egentlig mening, men visst har man fått höra och själv sagt saker i stundens hetta som man inte skulle säga i andra sammanhang - men det är ju bara porrigt och häftigt I just såna situationer tycker nog de flesta tjejer det är ok att tom bli kallade för killens slampa.. Eller så är jag för fritänkande..
Citera
2006-04-28, 12:30
  #8
Medlem
ojz0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wuzz
Tycker några exempel skulle vara bra

Om jag ändå bara kunde ge exempel. Det är mest impulsiva infall jag får att berätta något sådant så jag kommer aldrig ihåg dem.

Men det brukar typ vara i denna stilen:
Tjejen muttpruttar (luften åker ur vaginan med ett pruttande ljud) och jag säger typ "Åh den sjunger för oss".
Fast kanske inte alltid så vårdat och snällt
Citera
2006-04-28, 13:56
  #9
Medlem
Ljungborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCKD
jag träffade en brud som ville att jag skulle säga att jag var hennes "pappa" och att " det inte skulle göra ont"....kinky..hehe
Är det där vanligt? Har själv varit med om det, men hade svårt att leva mig in i den typen av rollspel. (Hon var dessutom 10 år äldre än mig.) Däremot vet jag att yngre tjejer tänder på att man själv är äldre, men det är ju inte samma sak. Tänder kvinnor på incest?
Citera
2006-04-28, 13:57
  #10
Medlem
Resistances avatar
"Ge mig stryk".
Citera
2006-04-28, 15:37
  #11
Medlem
killer joes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Är du inte inne snart (efter att man stått och pumpat i flera minuter)






ja jävlar då e man inte stursk om man får höra det.
Citera
2006-04-28, 15:44
  #12
Avstängd
GungHos avatar
"Sprut I mig nu din fastlandstjur"

Sagt till en kompis i ett taelt paa Gotland,
maaste saegas med stark Gotlaendsk Brytning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback