2008-11-09, 14:24
Bannlyst
http://www.sniper-records.net/index_main.htm
Längst ner på sidan syns denna bild; http://www.sniper-records.net/img/radical-music.jpg
Björn Holström, ansvarig utgivare.

Nu är det så, att denna Björn har en pojkvän vid namn "Isa".
Denna pojkvän har bröst, men har sparat kuken. En sk "shemale".
Isa's blogg; http://isadecadent.blogg.se/
Isa's helgon; Isa_Decadent
Isa's bilddagbok; IsaDecadent
Isa på klubb6.se; Isa_Decadent eller IsaDecadent

Det var någon som startade en tråd om samma ämne på nordisk, men den blev låst och nu tydligen även borttagen, där vissa totalt förnekar att pojkvännen ska vara en transa/shemale, (tror det mest var dekadenta skinheads som försvarade det hela) medans andra, sm tex Herr Kimler, träffat bekanta till hela freakshowen och fått det bekräftat.

Det som är så kul är att det faktiskt finns folk som förnekar att denna "Isa" är en människa med penis. Jag har själv haft kontakt med denna Isa på helgon för en 3-4 år sedan då vi diskuterade dennas läggning samt intresse av att bli kvinna. Ingen behöver tro mig, men så är det.

Diskutera fritt! Är Björn en tvättäkta bög, eller får man som NS ligga med shemales? Vet skinnskallarna bakom sniper records om att deras kamrat är bög? har gävlekillarna ens träffat denna Björn, eller är han så dum att han går med på att vara ansvarig utgivare för att få vara en i gänget?

Någon som vet mer om denna Björn?
Senast redigerad av IvanaFukalot 2008-11-09 kl. 14:27.
2008-11-09, 15:12
Avslutad
Jag har inte fått någonting bekräftat. Vill minnas att jag endast skrev något i stil med att jag efter att ha sett bilden på honom inte hade en bra uppfattning om personen, samt att han sjönk ännu mer i mina ögon efter att jag fick berättat en del saker för mig.
Dock så fick jag inte veta någonting alls om Björns partner.
2008-11-09, 15:46
Bannlyst
Den där Isa verkar rätt läskig, jag får lite När lammen tystnar-vibbar av henne. Hennes kille såg ut som en påse skit men med tanke på hur mycket hon tjatar om kukar och vikten av kukstorlek så lär han ha fb-kuk....minst.

Av nakenbilderna att döma så verkar hon vara helt och hållet tjej.

Frågan är vad ett skinnbollsskivbolag har att göra med i det här forumet, tråden borde väl ligga i livsstil eller alternativa sexualiteter då jag har svårt att se kopplingen till politik? För övrigt verkar ju också påståendet om henne vara falskt men tråden startades av en person med ett inlägg så...

(Ja, jag vet att jag också har bara ett inlägg men jag sitter inte och skriver ner andra människor)
Senast redigerad av HerrSkumberg 2008-11-09 kl. 15:59.
2008-11-09, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg

Frågan är vad ett skinnbollsskivbolag har att göra med i det här forumet, tråden borde väl ligga i livsstil eller alternativa sexualiteter då jag har svårt att se kopplingen till politik? För övrigt verkar ju också påståendet om henne vara falskt men tråden startades av en person med ett inlägg så...

(Ja, jag vet att jag också har bara ett inlägg men jag sitter inte och skriver ner andra människor)

Tror att tråden ligger i detta forum just pga av nazipojkars syns på transexuella och homosexualitet, det är ju så jäääävla "verboten" som det kan bli liksom.
2008-11-09, 16:14
Bannlyst
Citat:

Av nakenbilderna att döma så verkar hon vara helt och hållet tjej.

Skojar du med mig? "nakenbilderna", jovisst, han har stora tuttar genom både hormoner och operationer. Snart ska han operera snoken också, då kan du säga att näsan ser svensk ut istället för judisk. liksom...

Kolla "nakenbilderna" på klubb6, den som säger att han ser kvinnlig ut är fan oskuld. Kolla helkroppsbilden där han gömmer kuken genom att hålla fram ena benet. Jävligt kvinnliga ben, eller? fyfan.
2008-11-09, 19:46
Medlem
ghostrider...........s avatar
Det här var ju riktigt intressant. Såg denna/denne Isa decadent på DVD Forum för några år sedan där han/hon hade lite lättklädda bilder i sitt album.
Trodde inte då att det var en han utan en hon med ett något säreget utseende.
Nu när du säger det ser hon (han) ju väldigt manlig ut trots byst osv.
Vore kul med lite mer info om dessa dekadenta och äckliga nazzar.
2008-11-09, 20:03
Medlem
drama. . .

hon har ju manliga händer
2008-11-10, 00:26
Bannlyst
Whatever. Om ni är så jävla välunderrättade borde det väl inte vara några problem för er att ta reda vad hon/han heter egentligen och därmed bevisa det ni påstår?

FÖr övrigt kommenterar hon själv sin näsa på bloggen med förklaringen att den bröts när hon var barn. Låter som en trovärdig förklaring. Dessutom, va fan är ni intoleranta mot folk med annorlunda utseende? Är ni perfekta själva eller?

Exempel på tjej som ibland ser ut som en transa men som inte är det: http://www.decemberwiklund.com/ (för övrigt snygg tjej till skillnad från Skräck-Isa).

Vaddå, så hennes kille är skinnskalle, jag har inte hittat ett skit nazistiskt om honom (jag tycker inte att skinnskallar per automatik är nazister)? Snarare verkar hennes kille och hon vara sådana där alternativmänniskor eller vad de kallas.

Fram med lite fakta/bevis så man kan skratta på riktigt och inte bara tänka "kul story men påståendena om nazism och shemale är bara påhitt"!
Senast redigerad av HerrSkumberg 2008-11-10 kl. 00:30.
2008-11-10, 01:02
Bannlyst
Citat:

Vaddå, så hennes kille är skinnskalle, jag har inte hittat ett skit nazistiskt om honom (jag tycker inte att skinnskallar per automatik är nazister)? Snarare verkar hennes kille och hon vara sådana där alternativmänniskor eller vad de kallas.

Fram med lite fakta/bevis så man kan skratta på riktigt och inte bara tänka "kul story men påståendena om nazism och shemale är bara påhitt"!

Blev du tappad som barn eller? Snubben är ansvarig utgivare för ett företag som säljer vit makt-musik. Fast man kanske inte behöver vara nazist för det?

Bevis? Ta kontakt med dom själv och fråga kanske.
I sakens tidigare blogg skrev den öppet om sin läggning.
2008-11-10, 01:17
Medlem
Citat:
Whatever. Om ni är så jävla välunderrättade borde det väl inte vara några problem för er att ta reda vad hon/han heter egentligen och därmed bevisa det ni påstår?
Precis. Det är väl bara att maila Expo eller Afa som har järnkoll på alla inom den nationella rörelsen så har ni han/hennes personnummer, address och födelseort på stört

Varför spekulera?
2008-11-10, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Precis. Det är väl bara att maila Expo eller Afa som har järnkoll på alla inom den nationella rörelsen så har ni han/hennes personnummer, address och födelseort på stört

Varför spekulera?

Det funkar inte så, afa är inte 118118. Då kunde ju någon från ena sidan, maila den andra och se om dom har info om den själv. Idiot.
Sen så är det inte heller direkt lagligt att föra register över folk, så det är inget man lämnar ut bara sådär.

Damn, är det bara idioter som hänger här..
2008-11-10, 04:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvanaFukalot
Blev du tappad som barn eller? Snubben är ansvarig utgivare för ett företag som säljer vit makt-musik. Fast man kanske inte behöver vara nazist för det?

Bevis? Ta kontakt med dom själv och fråga kanske.
I sakens tidigare blogg skrev den öppet om sin läggning.
Ansvarig utgivare? Källa på det tack!

Det är din sak att bevisa eller åtminstone lägga fram indicier för dina påståenden. Ingen omvänd bevisbörda grabbhalva.

Kom igen nu, det är ju en bra story så fram med dina bevis! Annars kommer folk att tro att det är ännu en Svinstian-story!

Vore kul om det vore sant, att den där söndertatuerade skinnbollen leder något naziimperium tillsammans med sin shemale. Tyvärr är storyn helt osannolik och lär spricka på att shemalen i själva verket är en supersminkad tjej med knäckt näsben.

Alldeles oavsett så skulle inte jag döma ut tex M.Skillt här på forumet bara för att en trasig förvirrad skinnboll också säger att han är NS. Eller har jag rätt att döma ut alla vänsterpartister som galna då en av deras kommunalpolitiker dömts för dubbelmord till rättspsykvård? Vem som helst kan ju påstå att han representerar en ideologi. Om nu det hela är sant så är det endast besvärande för Sniper Records och killen själv.
Senast redigerad av HerrSkumberg 2008-11-10 kl. 04:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in