Citat:
Ursprungligen postat av stardeath
Jag noterar att du inte har tittat på en enda av HBO:s serier. The Wire, Sopranos och Rome faller annars ganska många gossar i smaken (Six Feet Under går heller inte av för hackor).
Sen har du den andra kabelkanalen Showtime med serier som Dexter och Californication.
Mina favoriter fetstilade.
Håller med helt. Vill du ha lite kvalitet måste du gå över till kabelkanalerna HBO och Showtime. Serier som The Wire, Oz och The Sopranos får du bara inte missa. The Wire är nog den bästa serien som har sänts på TV. Sen har HBO också serier som Rome och Entourage. En feelgood serie som Entourage passar perfekt under sommaren.
Showtime har också många bra serier. Mina favoriter är Dexter och Weeds. Doug Wilson från Weeds är klockren.
Om du gillar storslagna kostymserier kan du titta lite på The Tudors. Helt okay serie, men inte i närheten av Romes klass.
Vill du ha lite komedi får du inte missa It's Always Sunny in Philadelphia som sänds på FX. Andra bra serier på FX är The Shield och Rescue Me.
Efter serier som The Wire och The Sopranos kommer du ha svårt att njuta av skitserier som Prison Break igen.
EDIT: Hur kunde jag glömma Arrested Development?! Världens bästa komediserie. Tre underbara säsongen du bara måste se!