Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-14, 11:28
  #61
Medlem
Been there, done that, swore never to do it again.

Så är det i alla fall på mig. Mulliga tjejer har jag ingenting emot, men valkar i sidorna och hängmage tycker jag är fruktansvärt osexigt.

Jag rannsakade mig själv efter sista "mer-än-mulliga" tjejen jag hade sex med bara för att ha sex, och lovade mig själv att inte göra om det. (Själv är jag normalviktig)

Sedan dess har jag inte haft sex med någon som jag inte är attraherad av kroppsligt. Dvs tjejer med normala kroppar. Inte för smala och inte för mulliga. Och det känns bara bra
Citera
2008-07-14, 12:41
  #62
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen

http://www.channel69cash.com/affilia...mona%20112.jpg

Jag har satt på ett par tjejer i den här storleken och gör det gärna igen. De brukar vara kåta, glada och tacksamma.
Citera
2008-07-14, 12:45
  #63
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dark_Angel_
ja skulle nog kalla henne för mullig.


Ja det var som jag trodde att den storleken skulle klassas som mullig , hon är nog kring 60 kg !

Här skulle säkert dom flesta av mina kompisar säga att hon var i magraste laget , men en del skulle tycka hon var helt ok !
Så det är stor skillnad på definitionen mullig !
Citera
2008-07-14, 12:52
  #64
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis !

Det är typiskt svenskt att tjejer skal vara magra !
Ser man till flera andra länder , så är killarna galna i lite mulliga tjejer !
Så dom är eftertraktade på många håll !

Ja kommer dom över 200 kg , så sviktar jag också , då blir det för bra.
Men hellre en mullig 100 kg tjej än en mager och tanig tjej på 40 kg .

Jag har haft många tjejer som varit magra också , men föredrar tjejer runt 80 – 120 kg , lite mer att ta i !

Som den översta bilden jag länkade till är väl inte fet bara lite mullig och söt och sexig !
http://www.channel69cash.com/affilia...mona%20112.jpg

Den andra var fet , men varken ful eller äcklig , ganska söt i ansiktet !
http://gallys.thicknbusty.com/photos..._alexx-006.jpg


Det var väl Texas du bodde i? Världens fetaste område? Du lär ju vara i himmelriket

Förresten, jag måste bara lägga till en sak. Tjejerna på de här bilderna är helt klart överviktiga. Inte bara lite mulliga, utan har så pass mycket extrakilon på sig att det blir fara för deras liv.

Jag tycker att det är tragiskt att se människor som ser ut så utan att vilja göra någonting åt det. Jag skulle vilja påstå att det främst är bristen på självrespekt som är tragisk och äcklig i mina ögon, snarare än det fysiska utseendet.
__________________
Senast redigerad av jumpcut 2008-07-14 kl. 12:58.
Citera
2008-07-14, 12:52
  #65
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har satt på ett par tjejer i den här storleken och gör det gärna igen. De brukar vara kåta, glada och tacksamma.


Tjenis !

Det var bra att fler tycker som jag !
Exakt samma åsikt som mig !
Tjejen på bilden ser läcker och sexig ut !

( Har du kollat min tråd ? maser av läckra tjejer och kul diskussion om dem ! )
https://www.flashback.org/showthread.php?t=699783
Citera
2008-07-14, 12:59
  #66
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Det var väl Texas du bodde i? Världens fetaste område? Du lär ju vara i himmelriket


Ja det är utan för Victoria !

Ja , jag skall inte klaga , här är det gott om dem !
Och de drar sig inte för att visa sina ”ringar ” heller !
Mycke vanligt att dom har på sig cykel byxor eller en kort snäv kjol , och på ovan delen ett kort linne som visar hela magen och stora delar av pattarna och i bästa fall bara en bikini ovandel !

Det gillar killarna här ! , och tjejerna är eftertracktade.
Citera
2008-07-14, 13:09
  #67
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Ja det är utan för Victoria !

Ja , jag skall inte klaga , här är det gott om dem !
Och de drar sig inte för att visa sina ”ringar ” heller !
Mycke vanligt att dom har på sig cykel byxor eller en kort snäv kjol , och på ovan delen ett kort linne som visar hela magen och stora delar av pattarna och i bästa fall bara en bikini ovandel !

Det gillar killarna här ! , och tjejerna är eftertracktade.

Springer de cirklar kring rökare också?

Fy fan, jag mår dåligt av att läsa det du skriver. Det är som att det är en hel stad full av självmordsbenägna människor.
Citera
2008-07-14, 15:18
  #68
Avstängd
TripZones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldiebutgoldie
Jag har aldrig fått möjligheten eller rättare sagt kunnat knulla skiten ur en fet äcklig j-vla padda. Jag är hemskt nyfiken på hur det var! Själv får jag inte upp den och tänder inte på dom, men vet att många killar lyckas. Jag har fått en avsugning av en och den var bra å andra sidan var jag 18 så då hade man lite mindre krav så att säga.

Alltså: Har du knullat en fet brud? Hur va det? Vad gjorde ni för ställlningar? Var det sjysst? Hur va fittsteken?

/Oldie

Edit: ursäkta, menar egentligen inte äckliga, smaken är som baken.

Jag har knullat fem feta brudar, hade en period när jag va tvungen att testa detta, lyckades knulla tre av dem på samma dag, men nu ju jag en tolvpoängare, så de va ju inget svårt,.....

Det var som att runka i ett badkar, jag e inte välvälhängd men jag har en skaplig fallos trots detta så kände jag inget motstånd, det va nästan som att knulla i vatten....feta blygisar, äcklig fittdoft, tjocka valkar att lyfta på, kalla den sista för min köttgrisfitta....och sen pissade jag henne imunnen när jag skulle komma ...hon blev rätt sur, men jag sa att hon skulle se det som en eblöning då hon sällan får ner en kille som mig i sängen....mitt urin var minn vackra gåva till hennes tjocka och äckliga mun,
Kysste aldrig dessa tjejer, för äckligt....

Ställningarna som går att köra med fetton är missionären, bakifrån, och sked, resten gör bara ont eller så går deminte att genomföra.

Det var inte alls shysst utan äckligt, kommer troligen aldrig att ha en tjej som har övervikt, vi e jägare inte soffpotatisar, fetton är inte egentligen avtändande för att dem är tjocka utan för att tjocka människor över lag har usel disciplin och det i sig är avtändande.

Fittasteken va mer som en bajskorv, tjock, kraftiga yttre blygisar, äöcklig doft, orakade äckliga feta musar, va lite som en fläskhamburgare kanske ..
__________________
Senast redigerad av TripZone 2008-07-14 kl. 15:23.
Citera
2008-07-14, 17:17
  #69
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Springer de cirklar kring rökare också?

Fy fan, jag mår dåligt av att läsa det du skriver. Det är som att det är en hel stad full av självmordsbenägna människor.


Nej , en stad full av riktigt sexiga skönheter till tjejer !

Där skulle du vara , sedan hade du bara velat ha BBW , oj vad dom kan knulla !
Citera
2008-07-18, 23:39
  #70
Medlem
rullkragens avatar
Pågar fixa en BBW i kväll !

Tjenis !


Ja nu är det fredag och då skall det ut på baren , ja krogen och ragga !
Ha denna tråd i åtanke , och ragga upp riktigt mulliga tjejer i kväll , så vi har något att snacka om i morgon !
Om ni lyckas fixa en riktigt mullig tjej i kväll , så är ni så nöjda i morgon att ni knappast orkar skriva på FB !
Citera
2008-07-19, 05:26
  #71
Medlem
david85s avatar
Jag har knullat en riktigt fet tjej. Jag var ute med en kompis och vi raggade på några tjejer i en bar i Missouri där vi bodde. Vitror att allt går bra och vi köper drinkar och snackar en bra stund med tjejerna, sen kommer en kille upp och presenterar sig som pojkvän till en av tjejerna... Trist men inget att göra. Sen kommer det en ganska fet tjej upp och börjar ragga på mig, ingen bra respons eftersom jag var relativt nykter. I vilket fall så var det hennes födelsedag och när jag väl har blivit riktigt packad så tänker jag att vad fan klart hon ska knulla på sin födelsedag

Sagt och gjort jag åker med henne till hennes hotell och knullar. Det var ett konstigt knull men ganska skönt kommer jag ihåg och hon sög riktigt bra! Men det var knepigt med valkar och sådant som jag inte är van vid. Fy vad jobbigt det var att vakna upp bredvid henne med dundrande huvudvärk nästa dag, drog ut medan hon sov och tog en taxi hem efter att ha skrivit en liten hej då-lapp och lagt i sängen.

Betyget blir godkänt, inte så illa som jag hade trott och fruktat men nog fan är det bättre med normalviktiga tjejer!
Citera
2008-07-19, 08:06
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david85
Fy vad jobbigt det var att vakna upp bredvid henne med dundrande huvudvärk nästa dag, drog ut medan hon sov och tog en taxi hem efter att ha skrivit en liten hej då-lapp och lagt i sängen.

hahaa klockrent bara lämna en lapp och dra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback