Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-11, 14:10
  #1
Medlem
Vickevirrs avatar
Är det någon här som har varit hos den tjej i Bergshamra som suger av killar i hennes mörka hall? Jag har det iaf och det var nog de bästa avsugningarna jag har varit med om! Hon har tydligen sugit av riktigt många under årens lopp.
2008-01-11, 14:35
  #2
Medlem
sugkillen

ja o det var första gången jag hade en mans läppar runt min styva penis! usch!
2008-01-11, 14:55
  #3
Medlem
Vickevirrs avatar
Nej det var inge kille, jag kände hennes bröst och man hörde ju på rösten att det var en tjej.
2008-01-11, 16:25
  #4
Medlem
Är tjejen ni pratar om möjligtvis Iransk?
2008-01-11, 16:28
  #5
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickevirr
Nej det var inge kille, jag kände hennes bröst och man hörde ju på rösten att det var en tjej.

Menar du att det var kolsvart så att du inte såg någonting av henne ?
2008-01-11, 17:16
  #6
Medlem
Vickevirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Menar du att det var kolsvart så att du inte såg någonting av henne ?

Ja precis en variant av ett sk gloryhole alltså. Jag kunde inte se om han var persiska men hon sa att hon var svenska, så jag antar att hon e det.
2008-01-11, 17:36
  #7
Medlem
h8_religions avatar
Vad kostade hon då?
2008-01-11, 17:45
  #8
Medlem
Vickevirrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h8_religion
Vad kostade hon då?

Med tanke på att jag inte startade tråden i prostitutionsforumet så....

2008-01-11, 17:53
  #9
Medlem
Vilsens avatar
Man får väl anta att det skedde utan kondom
Det är nog dags för dig att gå till doktorn.
2008-01-11, 17:59
  #10
Medlem
rossinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vickevirr
Nej det var inge kille, jag kände hennes bröst och man hörde ju på rösten att det var en tjej.

Låt mig gissa, personen viskade endast, hallen kolsvart, och någon form av raffset på sig.

Känner en person som råkade ut för denna person i slutet på 80 talet. "Hon" bodde på Östermalm då och kallade sig för Sara och viskade i telefonen och vid möten irl. Detta för att hennes kille låg och sov i samma lägenhet!

När min kompis anade oråd tände han lampan i hallen där "Sara" höll till. Då såg ha en mycket späd kille som virat en handduk runt huvudet som om han/hon kommit ut ur duschen och ett raffset. I rafsettet fanns två vattenfyllda kondomer.
Jag har under årens lopp hört om hur personer fått avsugningar genom dörrspringan på den adressen, och nu även i Bergshamra.
2008-01-11, 18:58
  #11
Medlem
Hahaha se på faen, jag har hennes nr och hade lösa planer på att ställa upp. Blev dock aldrig av. Men hon finns på nätet...
2008-01-11, 19:41
  #12
Medlem
Mullrets avatar
Hit med länken så man får garva lite....

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback