Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-05-09, 19:37
  #1
Medlem
Georg Lagers avatar
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?
Citera
2007-05-09, 19:42
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?

Jadu! Om alla vore i så dåligt skick som du beskriver så funnes det nog inte så mycket prostitution som det gör idag!
Anledningen till att man nyttjar dessa damer är väl helt enkelt sex utan förpliktelser! "Töm & glöm" helt enkelt. Och sysslar man med det utomlands så är det ju i regel ett "billigt nöje!"
Citera
2007-05-09, 19:43
  #3
Medlem
straycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?

Moralpolisen slår sitt eviga slag igen!
Citera
2007-05-09, 19:48
  #4
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?

antar du inte e seriös med din verklighets beskrivning så ler bara lite för mig själv

Är det din serilsa bild av en prostituerad så är det nog dax o vakna upp o öppna ögonen,
Citera
2007-05-09, 21:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?

Exklusiva lyxeskorter och andra glädjeflickor är ju rent utsagt underbart fina änglar och allmänt inbjudande. Därför vill jag betala vad som helst för att få umgås med sådanda trevliga tjejer!

Btw. Georg Lager. Drick upp resten av din tunna med hästsperma.!
Citera
2007-05-09, 21:32
  #6
Medlem
Krappfiskarns avatar
Du vill ha en gratis kväll eller hur?
Citera
2007-05-10, 10:41
  #7
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?

Jaha, där ser man. Ännu en som vet precis hur det är. Kan du titta på
mig och säga att jag är skabbig och nerdrogad. (avataren)
Jag kan ge dig många exempel på sexsäljare som INTE är det du räknar upp.

Ta och hoppa ner i din tunna och stanna där.
Citera
2007-05-10, 12:34
  #8
Medlem
divinebaals avatar
Troll!!

Ett bra exempel på varför man kanske skulle styra upp subforumet..

Så troll som dessa kan diskutera sina felaktigheter i sina egna forum. Typisk tråd att stänga. Finns ju inget annat att säga? Trådskaparen försöker ju inte ens!
Citera
2007-05-10, 13:09
  #9
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divinebaal
Ett bra exempel på varför man kanske skulle styra upp subforumet..

Så troll som dessa kan diskutera sina felaktigheter i sina egna forum. Typisk tråd att stänga. Finns ju inget annat att säga? Trådskaparen försöker ju inte ens!
Jag tycker att det är onödigt kalla tråden skräp. Och användaren troll.
Jag bor i St. Petersburg, Ryssland, här finns mängder med assnygga horor men gatorna är också fulla av missbrukande, sjuka horor. MEN bilar stannar och plockar upp även dessa tjejer som har max 6 månader kvar att leva. Trådskaparen är inte ute och cyklar för det finns kunder också till dessa horor.
Citera
2007-05-10, 13:12
  #10
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Georg Lager
Horluder och andra fnask är ju rent utsagt vidrigt skabbiga, nerdrogade, smittade av diverse skönssjukdomar och allmänt motbjudande varför vill ni betala för att pentrera sådant pack?

Sådana horor som du beskriver har jag svårt att tänka mig att någon vill penetrera.
Citera
2007-05-10, 15:58
  #11
Medlem
Georg Lagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Jaha, där ser man. Ännu en som vet precis hur det är. Kan du titta på
mig och säga att jag är skabbig och nerdrogad. (avataren)
Jag kan ge dig många exempel på sexsäljare som INTE är det du räknar upp.

Ta och hoppa ner i din tunna och stanna där.
Svaret på frågan: Ja sannerligen
Citera
2007-05-10, 16:55
  #12
Medlem
divinebaals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
Jag tycker att det är onödigt kalla tråden skräp. Och användaren troll.
Jag bor i St. Petersburg, Ryssland, här finns mängder med assnygga horor men gatorna är också fulla av missbrukande, sjuka horor. MEN bilar stannar och plockar upp även dessa tjejer som har max 6 månader kvar att leva. Trådskaparen är inte ute och cyklar för det finns kunder också till dessa horor.

Nop.. men eftersom Trollet inte nämner de flickor som bor under St Petersburgs broar.. utan jag utgår från det generella.. Sverige.. så klart.. kollar man runt i världen så finns det ju sånt.. men i sverige.. några enstaka
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback