2006-01-11, 00:36
Medlem
Någon som hyser några större hopp om att det kommer att släppas inom våran levnadstid eller..

//Zmaster
Citera
2006-01-11, 09:11
Medlem
Orissas avatar
Har inte det redan släppts? En polare snackade ialla fall om spelet. Han sa att det va helt värdelöst i gemförelse med ettan o tvåan. Men jag kanske har snappat upp fel
Citera
2006-01-11, 09:23
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orissa
Har inte det redan släppts? En polare snackade ialla fall om spelet. Han sa att det va helt värdelöst i gemförelse med ettan o tvåan. Men jag kanske har snappat upp fel
Han menade säkert Fallout tactics: Brotherhood of Steel (BoS).

Jag kan mycket väl tänka mig att Fallout 3 kommer, men det kommer att vara klåpare som gör det och förstör spelet totalt.

Vad baserar jag då detta på...tja man har ju sett exempel tidigare...

Edit 1: titta vad jag hittade på IGN efter en sökning på just Fallout 3 hxxp://pc.ign.com/objects/568/568806.html

Edit 2: Upptäckte att direktlänka till Fallout 3 inte ville funka...
Citera
2006-01-11, 09:36
Medlem
fallout 3 kommer och det är bethseda (elderscrolls-serien) som kommer göra det...
Citera
2006-01-11, 10:07
Medlem
muddafrikkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GörkSpräckarn
fallout 3 kommer och det är bethseda (elderscrolls-serien) som kommer göra det...
Bethesda stavas det.

Citat:
Ursprungligen postat av mog
Han menade säkert Fallout tactics: Brotherhood of Steel (BoS).
Fy fan.. Det finns ju Tactics och BoS, så det är två tänkbara treor han kan ha menat. Båda är dock så usla att de inte förtjänar sitt namn, det är usla fransmän som gjort båda.. de köpte till sig namnet för deras smutsiga homopengar

Citat:
Jag kan mycket väl tänka mig att Fallout 3 kommer, men det kommer att vara klåpare som gör det och förstör spelet totalt.

Vad baserar jag då detta på...tja man har ju sett exempel tidigare...
Vad sägs om att döma Bethesda för deras spel och inte för vad andra har lyckats göra när de fortsätter på andras spelserier? Jag har inte spelat Morrowind själv, men många tycker om det och de får klart kudos för att råttor är bättre på att slåss än kvinnor.

Citat:
Edit: titta vad jag hittade på IGN efter en sökning på just Fallout 3 http://pc.ign.com/objects/568/568806.html
Lyckades du googla till dig en 404?

I andra Falloutrelaterade nyheter så kan jag nämna att Troika Studios slutgiltigt gått i konkurs häromveckan.
Citera
2006-01-11, 10:32
Medlem
Lurken1s avatar
Jag har tillförsikt att Bethesda gör en värdig Fallout 3, om ni vill ha mer info, kila in på www.nma-fallout.com, där har de info om Fallout 3 som den skulle ha gjorts av Black Isle inklusive screenshots!
Citera
2006-01-11, 11:12
Medlem
Andrees avatar
Check this out :
http://www.nma-fallout.com/forum/alb....php?cat_id=39

Citera
2006-01-11, 11:45
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muddafrikka
Vad sägs om att döma Bethesda för deras spel och inte för vad andra har lyckats göra när de fortsätter på andras spelserier?
Jag visste vid då skrivande stund att det var Bethesda som gör spelet. Men nu när man vet det så växer ju hoppet helt klart.

Har själv inte lirat deras Morrowind heller men har hört att det ska vara bra.

Citat:
Ursprungligen postat av muddafrikka
Lyckades du googla till dig en 404?
He he, jag kan googla fram det mesta har jag märkt...

Edit: Ändrade länken lite...
Citera
2006-01-11, 15:40
Medlem
speedfreeks avatar
gillar inte själva grejen med RPG, men e sjukt tänd på hela idéen med Fallout, allts¨kärnvapenkrig o det blir några kvar bla bla..

finns det några FPS:er på detta tema?

(förlåt för att jag lånar tråden!)
Citera
2006-01-11, 15:48
Medlem
Rakshasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andree
http://www.nma-fallout.com/forum/alb....php?cat_id=39

shit dessa har jag aldrig sett förut!!

edit: ok det var van buren
Citera
2006-01-11, 19:58
Medlem
det är löjligt så jag längtar efter fallout 3!har spelat ettan och tvåan hur många gånger som helst nu och om 3:an bara blir en tiondel så bra som de så är det ändå ett mästerverk!
Citera
2006-01-11, 22:16
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedfreek
finns det några FPS:er på detta tema?
Off topic jag vet, men bara en snabbis...Det enda spel jag kommer på är S.t.a.l.k.e.r. som har en egen tråd här F.B.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=182807
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in