Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-09, 18:24
  #1
Avstängd
Jag har ett problem!!.Jag är idag 25år och kan nämligen inte bajsa när jag är med min tjej.Vi bor tillsammans i en etta på 20 kvadrat och toaletten är väldigt nära inpå. Tycker det är jättejobbigt. Inte kan man göra det på natten heller för då är allt ju tyst och minsta lilla prutt skulle höras direkt. Det har hänt att jag gått ner i källaren och satt mig i förrådet och bajsat i en påse,och även utomhus. Man vill ju inte vara med om att man bajsar och sen kommer hon in direkt efter och typ avlider. Då är det nog gonatt i detta förhållande. Nån mer en mig som har samma problem?? Tjejer verkar tydligen inte ha samma problem med detta som oss killar.Jag har i alla fall aldrig känt nån bajslukt från nån tjej som vart på dass(bara när dom stått på alla 4)

Enda sätter är väl typ att skaffa en villa eller stor lägenhet med 2 toaletter (suck)

Tacksam för tips och synpunkter kring detta
2007-01-09, 18:28
  #2
Medlem
zan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Man vill ju inte vara med om att man bajsar och sen kommer hon in direkt efter och typ avlider. Då är det nog gonatt i detta förhållande.

kan inte direkt påstå att förhållandet är särskilt starkt och inkluderar känslor ifall den är så ytlig som att hon skulle göra slut pga att du är på toa.

Det är ju fan mänskligt, alla bajsar, även din flicka. Inget att noja sig över.
2007-01-09, 18:28
  #3
Medlem
Hard To Beats avatar
Ja, gud vet vad som skulle hända om din flickvän fick reda på att du faktiskt är mänsklig.
2007-01-09, 18:30
  #4
Medlem
Släpp den oron alltså, skit är naturligt och som du sa så stör ju inte doften dig när din tjej gjort det. Hon kommer förmodligen bara känna sig mer avslappnad själv också när hon inser att minsann sin kille också skiter.

Annars gör som jag, införskaffa en schysst toaspray, och spola sen med vasken när du sitter där så dör dom största fisarna ut. Men detta är nog bara nåt jag hade gjort i början av en relation. Jag förstår din känsla och jag har själv åkt hem helt plötsligt föra att jag blivit nödig eller kännt mig gasig just den kvällen. Jag står inte ut med mig själv att ligga o prutta med nån man nyligen träffat. Men som jag sa så är skit lite lättare då man har toaspray som förgör fismolekylerna och sen vasken tar bort ljudet.
2007-01-09, 18:31
  #5
Medlem
11:48s avatar
Sådär kan ni inte ha det?!
Sätt på radion/tn:n innan du går på muggen och spreja med doftspray när du är färdig.
2007-01-09, 18:31
  #6
Medlem
Moonerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Jag har ett problem!!.Jag är idag 25år och kan nämligen inte bajsa när jag är med min tjej.Vi bor tillsammans i en etta på 20 kvadrat och toaletten är väldigt nära inpå. Tycker det är jättejobbigt. Inte kan man göra det på natten heller för då är allt ju tyst och minsta lilla prutt skulle höras direkt. Det har hänt att jag gått ner i källaren och satt mig i förrådet och bajsat i en påse,och även utomhus. Man vill ju inte vara med om att man bajsar och sen kommer hon in direkt efter och typ avlider. Då är det nog gonatt i detta förhållande. Nån mer en mig som har samma problem?? Tjejer verkar tydligen inte ha samma problem med detta som oss killar.Jag har i alla fall aldrig känt nån bajslukt från nån tjej som vart på dass(bara när dom stått på alla 4)

Enda sätter är väl typ att skaffa en villa eller stor lägenhet med 2 toaletter (suck)

Tacksam för tips och synpunkter kring detta


Testa att hålla för öronen och låtsas att det inte händer, man brukar väl ofta tro att det låter mer ut än vad det egentligen gör. Dessutom tror jag inte hon bryr sig ett dugg om att du faktiskt bajsar.

Doftljus fungerar ganska bra mot lukten om du har problem med det också.
2007-01-09, 18:34
  #7
Medlem
slippys avatar
Däremot skulle hon nog nästan garanterat göra slut om hon kommer på dig nere i källaren när du sitter och skiter i en påse.
2007-01-09, 18:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slippy
Däremot skulle hon nog nästan garanterat göra slut om hon kommer på dig nere i källaren när du sitter och skiter i en påse.

Det tänkte jag med, hehe. Eller när han hänger med röven utanför balkongräcket, lol!
2007-01-09, 18:36
  #9
Medlem
Gromnas avatar
Är det verkligen smart att dela bostad med någon om du inte ens kan sätta dig och skita? Jag lovar dig, hon skiter också. Och det luktar. Luktar riktigt illa. Det är nog större risk att hon tycker du är konstig som aldrig skiter. Och kommer hon på dig med att sitta och skita i en påse i förrådet, är det större risk att hon gör slut än om du skiter på toa.
2007-01-09, 18:37
  #10
Medlem
bränn av en tändsticka det neutraliserar lukten spola vatten så hörs de tinte så mycket
2007-01-09, 18:39
  #11
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Jag har ett problem!!.Jag är idag 25år och kan nämligen inte bajsa när jag är med min tjej.Vi bor tillsammans i en etta på 20 kvadrat och toaletten är väldigt nära inpå. Tycker det är jättejobbigt. Inte kan man göra det på natten heller för då är allt ju tyst och minsta lilla prutt skulle höras direkt. Det har hänt att jag gått ner i källaren och satt mig i förrådet och bajsat i en påse,och även utomhus. Man vill ju inte vara med om att man bajsar och sen kommer hon in direkt efter och typ avlider. Då är det nog gonatt i detta förhållande. Nån mer en mig som har samma problem?? Tjejer verkar tydligen inte ha samma problem med detta som oss killar.Jag har i alla fall aldrig känt nån bajslukt från nån tjej som vart på dass(bara när dom stått på alla 4)

Enda sätter är väl typ att skaffa en villa eller stor lägenhet med 2 toaletter (suck)

Tacksam för tips och synpunkter kring detta


Bestäm dig..är du man eller mus?

Sluta oroa dig som en fjolla och strunta i råden om toalettspray och
andra menlösa påhitt.

Gå in och lägg kabeln som en man för fan......gnäller bruden så be henne
hålla käften och städa upp på toan....

Vad är det som har hänt med folk nu för tiden........
2007-01-09, 18:39
  #12
Medlem
Azraels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tullike
Tycker det är jättejobbigt.


Hur lågt får man sjunka? Hur tror du din tjej skulle reagera om du berättade att du är så mesig och rädd att du sitter i källarförrådet och skiter i en påse? Du borde byta namn till Clemens Fjunemo. En skam för det manliga släktet.

Om någon stör sig på att det pluppar och luktar illa när jag skiter så är det ju deras problem - inte mitt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback