Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-11-01, 19:23
  #1
Medlem
chaoswithins avatar
Nu är det som så att jag råkar i penga knipa, och behöver[edit]10000-15000 tills den 10-11 typ.

Mina ider jag fåt hittils är att sälja min oknullade rövhål, till någon villig/villiga för dessa pengar, förnedringen i det är värre än smärtan jag annars pår utså.
Och jag förstår att jag får ta flera torskar
Så till mina frågor:
1. Hur få kunder?
2. Pristlista
3: säkerheten?

Kommer skriva mer utförligt om ett par timmar, men svara så gott det går.

[EDIT] Detta är myckets seriöst ställd fråga!!
Citera
2006-11-01, 19:26
  #2
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Nu är det som så att jag råkar i penga knipa, och behöver 5-1000 tills den 10-11 typ.


5-1000? Menar du 5000 eller "mellan fem och tusen"? Siffror är ganska svårt i början. Vill du bli rövknullad av någon gubbe så är det en bra plan. Vill du istället tjäna 5000 på tio dagar finns det betydligt enklare sätt.
Citera
2006-11-01, 19:35
  #3
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Nu är det som så att jag råkar i penga knipa, och behöver 5-1000 tills den 10-11 typ.

Mina ider jag fåt hittils är att sälja min oknullade rövhål, till någon villig/villiga för dessa pengar, förnedringen i det är värre än smärtan jag annars pår utså.

Så till mina frågor:
1. Hur få kunder?
2. Pristlista
3: säkerheten?

Kommer skriva mer utförligt om ett par timmar, men svara så gott det går.

[EDIT] Detta är myckets seriöst ställd fråga!!

1. Internet...t.ex: www.ix.nu, www.knullkontakt.com, www.qx.se! Där kan du säkert hitta lite kåta gamla gubbar!
2. Rimligt kan väl vara att du tar 2000 per knull. På det viset behöver du ju dock avverka minst 5 st torskar innan din deadline. Bättre kanske är att ställa upp på lite mer kinky saker som exempelvis kiss och bajs. På detta vis borde du kunna trissa upp priset.
3. Ta med ett vapen av något slag. Förslagsvis en kniv eller batong.
För övrigt gäller nog din egen magkänsla.

Lycka till nu, din lilla slampa!
Citera
2006-11-01, 20:09
  #4
Medlem
chaoswithins avatar
1. Hur vet jag vad det är för torskar då?
1b . Hur ser den normala bög torsken ut?

2. Pristlista Ung. 2000 med sprut i röven? 1200 extra för sprut i ansiktet?
Avsugningar (fan vet om jag skulle kloara det) 1000k?

Låta dom pissa på mig? 500?

Fan jag vet inte!

Helt nybörjare!

Och hur undviker man att få en våldsam jävel på sig?

Och var fan knullar man?
Citera
2006-11-01, 20:20
  #5
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
1. Hur vet jag vad det är för torskar då?
1b . Hur ser den normala bög torsken ut?

2. Pristlista Ung. 2000 med sprut i röven? 1200 extra för sprut i ansiktet?
Avsugningar (fan vet om jag skulle kloara det) 1000k?

Låta dom pissa på mig? 500?

Fan jag vet inte!

Helt nybörjare!

Och hur undviker man att få en våldsam jävel på sig?

Och var fan knullar man?

1. Det vet du inte. Däremot kanske du är begåvad med någon sorts magkänsla när det gäller människor. Ett tips kan ju vara att välja äldre gifta män. Dom borde ju ha all anledning att sköta det hela smidigt och seriöst.

1b. Jag har ingen aning om detta. Är själv inte verksam i branschen...varken som hora eller torsk.

2. Sprut i röven? Skulle nog tipsa dig om att använda kondom. Sedan får du väl avgöra själv vilken aktivitet som du tycker är det största uppoffringen och sedan sätta priset därefter.

Våldsamma jävlar sätter du på plats med självförsvar. Gärna med hjälp av ett tillhygge av något slag.

Knullar gör du lämpligast på ett sjaskigt hotell. (Som torsken får betala, givetvis.) Andra alternativ kan ju vara i torskens bil.
Citera
2006-11-01, 20:36
  #6
Medlem
toMishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
1. Det vet du inte. Däremot kanske du är begåvad med någon sorts magkänsla när det gäller människor. Ett tips kan ju vara att välja äldre gifta män. Dom borde ju ha all anledning att sköta det hela smidigt och seriöst.

1b. Jag har ingen aning om detta. Är själv inte verksam i branschen...varken som hora eller torsk.

2. Sprut i röven? Skulle nog tipsa dig om att använda kondom. Sedan får du väl avgöra själv vilken aktivitet som du tycker är det största uppoffringen och sedan sätta priset därefter.

Våldsamma jävlar sätter du på plats med självförsvar. Gärna med hjälp av ett tillhygge av något slag.

Knullar gör du lämpligast på ett sjaskigt hotell. (Som torsken får betala, givetvis.) Andra alternativ kan ju vara i torskens bil.

I bilen kan ju bli lite väl kallt såhärs års. Och varför satsa på ett sjaskigt hotell? Satsa på dyrare satser!
Citera
2006-11-01, 20:38
  #7
Medlem
chaoswithins avatar
Hmm, dags att söka äldra män då.

Men fullt rövknull med sprut i ansikte och kanske jag suger honom till en början, hur mkt skulle det ge (mellan tummen och pekfinret)

Och kom ihåg att jag är helt ny och kan nada om att suga


Och att andvända självförsvar är jag kass på, har inte ens råd med tårgas.
Citera
2006-11-01, 20:43
  #8
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Hmm, dags att söka äldra män då.

Men fullt rövknull med sprut i ansikte och kanske jag suger honom till en början, hur mkt skulle det ge (mellan tummen och pekfinret)

Och kom ihåg att jag är helt ny och kan nada om att suga


Mellan tummen och pekfingret: 2000 kr
Citera
2006-11-01, 20:43
  #9
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Hmm, dags att söka äldra män då.

Men fullt rövknull med sprut i ansikte och kanske jag suger honom till en början, hur mkt skulle det ge (mellan tummen och pekfinret)

Och kom ihåg att jag är helt ny och kan nada om att suga


Och att andvända självförsvar är jag kass på, har inte ens råd med tårgas.
Det är väl bara att suga som du själv vill bli sugd!
Självförsvar...ta vrid om pung el bit av honom ollonet om han jävlas.
Tryck ut ögon. Ngt försvar kan du väl?
Citera
2006-11-01, 20:52
  #10
Medlem
chaoswithins avatar
hmm 2000 för en två timmar jobb, kanske inte var så bra iaf.
Plus att det verkar ta tid som fan att hitta nån.
Citera
2006-11-01, 20:53
  #11
Medlem
zaqs avatar
Kan nog vara en fördel om du är ovan. Blir lite svårt att köpa att det är första gången annars misstänker jag.

Sen kan du väl iofs sälja oskulden flera gånger.. :b
Citera
2006-11-01, 20:58
  #12
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
hmm 2000 för en två timmar jobb, kanske inte var så bra iaf.
Plus att det verkar ta tid som fan att hitta nån.

Om du låter dig knullas utan kondom kan du säkert få mer pengar. Dock innebär ju detta en liten risk. Du får avgöra själv om det är värt den.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback