Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2011-09-14, 18:38
  #25
Medlem
spLitpersonaLitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Som topic, är vi med fräknar fulare än andra? Jag får det mest på sommarn och jag hatar dom.. Vad tycker ni?

Jag får bara fräknar på sommaren. Är tjej, och jag hatar dom Som tur är har dom börjat försvinna nu

Jag tycker att det kan vara fint på vissa. Men dock ska det inte vara helt fullt av dom i ansiktet, om du förstår. Men några är sött kan jag tycka Bara inte på just MIG..
Citera
2011-09-14, 18:49
  #26
Medlem
Jerka^s avatar
Fräknar är hur sött som helst! Om en tjej har fräknar stiger hon genast ett par tre snäpp på skalan!
Citera
2011-09-14, 18:49
  #27
Medlem
Jag älskar fräknar!
Men själv har jag aldrig haft några.
Citera
2011-09-14, 18:57
  #28
Medlem
TresMonoss avatar
Sålänge det inte är överdrivet mycket. Annars är det väldigt sött
Citera
2011-09-14, 19:27
  #29
Medlem
Jag har det på näsan.. och lite ner mot kinderna på sommarn. inte tänkt så mycket på det om jag ogillar eller inte..
Citera
2011-09-14, 21:13
  #30
Medlem
Var väldigt avundsjuk på er med fräknar när jag var liten... väldigt sött på tjejer!
Citera
2012-10-16, 18:54
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Som topic, är vi med fräknar fulare än andra? Jag får det mest på sommarn och jag hatar dom.. Vad tycker ni?
Nej, vi är inte alls fula!
De som tycker att vi är fula är antingen dumma i huvudet eller avundsjuka.
Var stolt över fräknarna, många tycker faktiskt att det är fint/gulligt/sött/charmigt.
Citera
2012-10-17, 14:40
  #32
Medlem
SistaRyckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getz
På tjejer kan det vara sött. Hur det ser ut på killar har jag ingen åsikt om. Jag antar att det inte riktigt är meningen att killar ska se söta ut.
+1
fräknar är sött och gynnar därmed tjejer som jobbar på att se söta ut, för killar är det mer ovanligt att man försöker se söt ut. Eftersom jag är hetro och inte respresenterar något större urval personer kan jag bara gå efter generella koncept såsom brudmagneter genom tiderna, och då har vi Brad Pitt, David Beckham och nu senast i skrivande stund, han den bleka vampyren i Twilight. Både Beckham och Pitt är muskolösa och solbrända, och den tredje bryter mot typ allt de föregående två har gemensamt, så jag tror det beror på hur media målar upp karaktärerna. Bottom off the line: många kvinnliga fräkniga modeller men få manliga
Citera
2012-10-17, 23:32
  #33
Medlem
Trololdegs avatar
Tycker fräknar kan vara bland det finaste som finns om det inte går till överdrift. Lite såhär:
http://layersandswathes.files.wordpr.../freckles6.jpg
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lh...mjfxo1_500.png
Det är nånting med fräknar som gör ett ansikte mer intressant och karakteristiskt.
__________________
Senast redigerad av Trololdeg 2012-10-17 kl. 23:38.
Citera
2012-10-18, 20:05
  #34
Medlem
Jag själv har inte fräknar, men tycker det är så fint och charmigt. Både på killar och tjejer
Citera
2012-10-24, 15:31
  #35
Medlem
Lys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moonracer
Jag själv har inte fräknar, men tycker det är så fint och charmigt. Både på killar och tjejer
Haller med. Du skrev precis vad jag tankte saga.
Citera
2012-10-24, 18:22
  #36
Medlem
Beardzs avatar
Beror på mängden fräknar. Lite fräknar på en söt blond unge gör den endast sötare.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback