• 1
  • 2
2009-12-29, 01:34
Medlem
6tasys avatar
Filmen finns att se här : http://existenz.se/out.php?id=19575
alternativt här för nedladdning :http://www.yousendit.com/download/VG...VnN3NUpMWEE9PQ

Nå? Var, varför och vilka?
Senast redigerad av 6tasy 2009-12-29 kl. 02:08.
2009-12-29, 01:38
Medlem
Japhys avatar
Orkar inte kolla, men anledningen till att blattebrudarna slår svenska tjejer är för att svenska tjejer är snyggare. "Deras" inv.-pojkvänner vill hellre ha svenska tjejer än mustachprydda tjejer. Klart de blir sexuellt frustrerade och börjar slåss. Det ligger i samma linje som skälen till att blattar våldtar svenska tjejer för att de inte får nån. Ganska självklart och man kan inte göra något åt det, annat än att informera sina döttrar om att inte umgås med dessa kräk.
2009-12-29, 01:38
Medlem
stukads avatar
vilka fittor, undra om dom bråkade om något eller om dom bara ville slå henne. Hoppas dom hittar filmen och kan använda den i rättegång
2009-12-29, 01:43
Bannlyst
Verkar ha hänt i somras. Mycket grovt apajävlarvåld.

Sprid denna film.

Jag vill gärna veta vem och vilka som deltog i denna misshandel.
Liknande händer dagligen i vårt land.
Senast redigerad av Kafir 2009-12-29 kl. 01:48.
2009-12-29, 01:44
Medlem
6tasys avatar
Att personen som filmat använt sig av ordet " blondie " berättar nog mest om vilken hårfärg hon själv har. Men det kanske man tar för givet.
2009-12-29, 01:51
Medlem
santos_devilles avatar
dom hoppar ju inte ens på hennes skalle. Det kanske var en sån cool beating för att bli medlem i deras bakklubb.

Den som sa att den svennebruden var snygg svenk brud bör ju ta sig en funderare. Både bruden som slår och den som blir slagen ser ju båda ut som feta slan..
2009-12-29, 01:56
Bannlyst
Jag tror inte att det är Sverige, men ändå sjukt hur fega folk kan vara. Om den man bråkar med ger upp, skriker och sitter eller ligger. Då sparkar man verkligen inte han/hon i huvudet flera gånger.
2009-12-29, 01:59
Medlem
LillaHusmusens avatar
Helt sjukt

Någon som har mer bakgrundsinfo till det hela?
2009-12-29, 02:08
Medlem
Problemet är att detta utspelar sig varken i Tensta eller Sverige! Det syns tydligt, både på personen och bebyggelsen.
I synnerhet bebyggelsen. Ser ut som England!
Senast redigerad av Lars365 2009-12-29 kl. 02:10.
2009-12-29, 02:10
Medlem
6tasys avatar
Jag är inte heller helt övertygad om att det utspelar sig i Sverige men att påstå att det syns tydligt är i mina ögon lite konstigt. Hur ser man det, på asfalten menar du?
2009-12-29, 02:11
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Orkar inte kolla, men anledningen till att blattebrudarna slår svenska tjejer är för att svenska tjejer är snyggare. "Deras" inv.-pojkvänner vill hellre ha svenska tjejer än mustachprydda tjejer. Klart de blir sexuellt frustrerade och börjar slåss. Det ligger i samma linje som skälen till att blattar våldtar svenska tjejer för att de inte får nån. Ganska självklart och man kan inte göra något åt det, annat än att informera sina döttrar om att inte umgås med dessa kräk.

Yes! Eller kort och gott: avundsjuka.
2009-12-29, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6tasy
Jag är inte heller helt övertygad om att det utspelar sig i Sverige men att påstå att det syns tydligt är i mina ögon lite konstigt. Hur ser man det, på asfalten menar du?
På bebyggelsen, hus ser inte ut så i Sverige! (Jag gissar på England eller möjligen USA.)

Med 99% sannolikhet är det inte i Sverige, personen som misshandlas ser dessutom inte svensk ut!

Alla ni som läser denna tråd, kom ihåg denna tråd och se hur oerhört lätt falska myter kan spridas!
Senast redigerad av Lars365 2009-12-29 kl. 02:19.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in