43 779 besökare online
858 016 medlemmar • 45 862 196 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sex > Eskortservice och prostitution
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Besserschmitt
Medlem
Besserschmitts avatar
Det vi pratar om här är egentligen inte thaimassage utan om oljemassage utförd av thailändskor med så kallat happy-end. Riktig thaimassage är inte ett dugg erotisk, men däremot tydligen bra som massage betraktad.

En del massagesalonger erbjuder eget rum, men de flesta har bara draperier mellan madrasserna.

badass_88
Medlem
badass_88s avatar
tänkte lägg in ett kul inlägg här,.
va i thailand för ca ett år sen då jag och en polare fick massage på ett ställe.
min kompis berätta efteråt att massören hade masserat honom på insidan av låret och han hade fått bonge, då hon mäkte detta sa hon, handjob? och han hade väl tackat ja, men istället för att göra nått hade tjej gått ut från rummet å väntat på att han skulle "göra sitt" haha ganska äg tyckte jag.

Peppe69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badass_88
tänkte lägg in ett kul inlägg här,.
va i thailand för ca ett år sen då jag och en polare fick massage på ett ställe.
min kompis berätta efteråt att massören hade masserat honom på insidan av låret och han hade fått bonge, då hon mäkte detta sa hon, handjob? och han hade väl tackat ja, men istället för att göra nått hade tjej gått ut från rummet å väntat på att han skulle "göra sitt" haha ganska äg tyckte jag.

Fy fan va han måste ha känt sig blåst på konfekten .

juha
Medlem
Hur funkar vanlig thaioljemassage, har man en liten handduk för skrevet eller är man helt näck?
Även om man nu inte är på ett ställe som kör med happyendings så måste det vara vanligt att männen får stånd?

Vore kul om ni som fått det berättar om ev. reaktioner oavsett massageställle?

Besserschmitt
Medlem
Besserschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juha
Hur funkar vanlig thaioljemassage, har man en liten handduk för skrevet eller är man helt näck?
Även om man nu inte är på ett ställe som kör med happyendings så måste det vara vanligt att männen får stånd?

Vore kul om ni som fått det berättar om ev. reaktioner oavsett massageställle?

Man tar av sig allt vid oljemassage. När det är dags att vända sig om på rygg så brukar de oftast lägga en liten handduk över skrevet, men den har en tendens att "råka" glida av..

Visst får man stånd, särskilt när tjejen masserar extra noggrannt kring ljumskarna.. Jag försöker ju att bara gå på ställen som garanterat erbjuder "happy-end", och såna finns det gott om i Stockholmstrakten..

thesquid
Medlem
thesquids avatar
Skicka inte till mig för ja åker till Thailand 3 veckor i morgon. Blir massage varje dag kan jag lova .

vanderlei
Medlem
Fick ett presentkort på ett Thaimassage ställe i gbg i julklapp av chefen...snubblar över den här tråden och blir minst sagt lite häpen
Har chefen noll koll eller är han världens bästa chef?

Sitter och väljer mellan tre olika program:

Royal Thai massage, Thai yoga massage eller Orientalisk oljemassage.

Lutar väl mest åt oljemassagen nu faktiskt...mest för att det låter spännande för en som inte är speciellt bevandrad i mystiken om thailändska damer.

återkommer med rapport.

Bytingen
Medlem
Bytingens avatar
frågan är, vågar man fråga "ger du lyckligt slut?" haha.. jag skulle skämmas som fan :P

Besserschmitt
Medlem
Besserschmitts avatar
På många ställen i Stockholm slipper man faktiskt fråga, massösen erbjuder lite "extra" när hon ser att man är i ett trängande behov av det..

Göteborg lär dessvärre vara lite knepigt när det gäller möjligheterna till "happy end".

mb_2000
Medlem
mb_2000s avatar
Jo.. det verkar definitivt vara lite sämre här på västkusten...

Burritoz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanderlei
Fick ett presentkort på ett Thaimassage ställe i gbg i julklapp av chefen...snubblar över den här tråden och blir minst sagt lite häpen
Har chefen noll koll eller är han världens bästa chef?

Sitter och väljer mellan tre olika program:

Royal Thai massage, Thai yoga massage eller Orientalisk oljemassage.

Lutar väl mest åt oljemassagen nu faktiskt...mest för att det låter spännande för en som inte är speciellt bevandrad i mystiken om thailändska damer.

återkommer med rapport.
Som om det automatiskt skulle innebära "happy end"! Fantisera vidare! hahaha

flesk
Medlem
flesks avatar
Va kostar i snitt thaimassage? Helkropp typ? Eller bara över...

Svara på ämne
Topp Dela »