Har ett nytt konto på Facebook med PW 3.1 gruppen. Grejen är att jag flyttar imorgon till annan ort och kommer inte ha internet på två veckor. Är det någon som vill ha kontot? Gruppen lär ju innehålla några tusen medlemmar inom kort.
PM isåfall
Ska du också flygas till GITMO imorgon??
Vi syns på planet då Gyllenmanen! Men vad fan bara två veckor, mig sade dom fjorton dagar till!
Göran Eldebro Tar igen mig efter gårdagens chock att jag skulle finnas med i nån snuskig dj-la pedofilgrupp. TV 4 kommer att göra en grej på det idag!
Göran Eldebro Jag tar absolut avstånd från och har inte gått med i någon pedofilgrupp. Mitt konto har blivit hackat! kolla era konton ni också!
Göran Eldebro
Spårningen av denna sjuka hjärna är på G! Så du som var med om detta skulle jag råda att du tittar 2 gånger bakom ryggen jämt och ständigt!
Ni som kör med trollkonton, sitter ni bakom proxy eller dylikt? Tänkte att när man blir avstängd pga upptågen så vill man ju verkligen inte en vara i närheten av att riskera torska sitt vanliga konto också. Risken att dom gör så lär ju vara obefintlig med tanke på skol/företagsnätverk etc.. Men bara en liten tanke jag hade.